Hallo allemaal, Tis misschien gek maar ik ben nu bijna 16 weken zwanger maar voel me nog niet zwanger.. Ik kijk wel in de winkels naar leuke spulletjes en koop af en toe ook wel wat maar lichamelijk voel ik me nog niet echt zwanger.. Mijn buik groeit ook nog niet echt, is dat normaal? Ik denk dat ik gewoon moet wachten op het moment dat ik iets voel, dat het dan echt tot me doordringt dat er iets moois in mij groeit... Sorry voor dit gedram maar wou het ff van me afschrijven Groetjes Leonie
ja meid dat heb ik dus ook,me buik is ietsjes gegroeid en me borsten ook maar voor de rest ik voel het kindje niet meer ik heb het kindje gevoeld toen ik 12t/m 14weken was en tot vorige week vrijdag voel ik het kindje niet meer dus ik weet het egt niet maar moge god ons bijstaan en ons allemaal schenken met een klein lief wondertje.......
Hoi Leonietje. Dat is heel normaal hoor, wat jij hebt. Ik heb al wel een dikke buik, maar dat en het geschop er in is het enige wat mij zegt dat ik zwanger ben. Zwangerschap hoeft toch ook niet echt een 'gevoel' te zijn? Zelf heb ik weinig tot geen kwaaltjes gehad, dus ik heb me nog geen moment krakkemikkig of zwak gevoeld. Ik voel me prima, maar ben nog steeds dezelfde, geen roze wolk (zwijmelen bij baby's of babyspulletjes) en ook niet vreselijk emotioneel maar wel heel blij met het idee dat er een kindje komt hoor! Ik lees hier altijd dat vanaf week 20 je buik flink gaat groeien, dus nog even, en dan heb je ook zo'n dikke pens! Met week 17 had ik trouwens al een flinke buik, dat verschilt gewoon per vrouw!
hoi, ik heb ook hetzelfde, in het begin groeide mijn buik wel wat (bleken darmen te zijn) daarna had ik niet veel meer, nu is mijn buik voor mij wel 'dik' maar voor de buitenwereld is er nog weinig te zien, ik denk dat wanneer je 'herkend' wordt als een zwangere vrouw je jezelf ook veel meer zwanger zult voelen. Dat heb ik dus ook nog niet. Wel besef ik het zelf steeds meer nu ik sinds een week duidelijk het kindje kan voelen. Van kwaaltjes heb ik ook geen last gehad, ben alleen de hele tijd zoooooo moe! gr. rachelle
Soms staan mensen in de bus of trein voor mij of en vragen dan of ik wil zitten.. Moet ik toch echt nog steeds even bedenken waarom dat zou zijn "oh ja, ik ben zwanger" schiet het dan ineens door mij heen! Heeeel herkenbaar dus! Ben nu 23 weken zwanger, maar heb nog steeds geregeld het gevoel "ben ik echt wel zwanger?" Kan er echt met mijn hoofd af en toe nog niet bij. Wordt wel steeds meer. Erover praten met je partner helpt. (of iemand anders natuurlijk) Hij had ook vaak hetzelfde gevoel. Nu we af en toe samen de baby kunnen voelen, wordt het al steeds echter! Succes Anita