wanneer klussen al twee dagen positieve ovu test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Micky83, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micky83

Micky83 Lid

22 okt 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik heb even jullie advies nodig. Gisteren had ik een positieve ovulatietest. Gisterenavond dan ook geklust. Vandaag heb ik ook getest en weer een positieve test (ik denk dat deze test beter want het testlijntje was veel donkerder dan controle lijn) wat kan ik nu het beste doen? vanavond weer klussen of juist wachten tot morgen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je moet vanaf de eerste positieve test rekenen. Je eisprong komt ongeveer 36-48 u na de eerste positieve test. Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Dus je zit in elk geval goed als je gisteravond geklust hebt. Succes!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Je zit goed hoor! Geklust tijdens je posi ovu testen, nu hopen dat er genoeg goede zwemmers je ei weten te bereiken.. Heb zelf ook eergister een posi ovu test gehad, gister had ik een knal test, die was nog duidelijker.. Vandaag nega.. dus vermoedt gister mijn ei te hebben gehad, ook wij hebben dus gistermiddag geklust en nu komt het lange wachten weer.. Succes meid!!

Deel Deze Pagina