Hallo, Ik zal even kort uitleg geven over onze situatie. IK ben vorig jaar juni bevallen, toen 5 maanden borstvoeding gegeven. In november gestopt daarmee. Al die tijd niet ongi geworden. Vervolgens zijn we zonder bescherming gaan vrijen om te proberen voor een tweede kindje te gaan. Uiteindelijk ben ik toen op 26 januari 1 week heel heftig ongi geweest. Sindsdien niet meer. Ik had dus 25 februari eigenlijk mijn nod. Normaal had ik namelijk een cyclus van 28 dagen. Nu ben ik nog altijd niet ongi. Heb wel wat klachten gehad, 2 testen gedaan, allebei duidelijk negatief. HEb het gevoel dat mijn buik nu al iets groeit. Vaak bij een tweede kind groei je sneller. Dat idee heb ik wel en ik straal en loop te lachen... Hoe moeten we nu verder met klussen? Ik heb dus nu echt geen idee wanneer mijn eisprong is...
Gewoon wanneer jullie zin hebben meid. Als het al raak is, maakt het nu niet meer uit. Als het niet raak is, komt je cyclus vanzelf weer goed op gang zodat je weer een beetje kunt timen.
bedankt voor je reactie. Ik vind het zo lastig nu mijn cyclus duidelijk nog niet goed op gang is gekomen. Je hebt gelijk, gewoon vrijen wanneer we willen en dan zien we wel en als het nu toch raak is, ondanks de negatieve testen, dan is het geweldig. Thanx