hallo meiden, ik vroeg me af of dit soms voorkomt: dat je de pil neemt en je maandstonden hebt gehad maar dan toch zwanger blijkt te zijn? ik heb het al eens gehoord van een kennis en mijn mama heeft het ook gehad en die had nog 3x haar maandstonden en was al 3 maand zwanger! heeft iemand hier ervaring mee aub?
ik ben ook eens door de pil heen zwanger geworden en ben toen nog één keer ongesteld geweest. Pas 2 weken na die ongi kreeg ik toen een miskraam. Dus ja, het zijn geen fabels, het gebeurt echt. Maar ik denk dat dat wel hele hele grote uitzonderingen zijn. Maar denk je dat je dat zelf aan de hand hebt dan?
hey fafa, ja en nee tis gewoon het feit dat ik deze week al een gevoelens heb gehad als van mijn 1ste zwangerschap. paar dagen heel moe, 3 dagen maagzuur gehad en gisteren en ook vandaag even misselijk gevoel dusja maarja ik weet wel dat het zo niet is maar toch ben je nooit zeker é. bij mijn vorige kindje was ik dan 1 week overtijd doe ik 2 testen alle 2 negatief en dan bloedtest blijk ik al 6 weken zwanger. dus ja heb geleerd dat alles kan! groetjes