Hallo dames, Na dat mijn man en ik in mei een miskraam hebben gehad hebben besloten toch weer te gaan proberen voor een wondertje! Nou ben ik 4 dagen voor mijn ongesteldheid en eigenlijk er ook een beetje op tegen om voor je ongesteldheid te testen, wilde ik graag een test doen vandaag aangezien mijn man en ik vandaag 10 jaar samen zijn. Dacht wel een heel mooi kadotje natuurlijk. Had ook niet verwacht dat er nu een streepje op zou komen. Maar nu het volgende, ik doe ruim een half uur terug een test. Met me ochtend urine en met een sensitest dipstick. Kijk na even 5 minuten en zie niks. Even daarna hoor ik mijn zoontje wakker worden dus ga hem uit bed halen geef hem ontbijt. Doe de gordijnen op en kijk nog eens op de test (was nog binnen een half uur na de test denk 25 minuten ofzo) en zie heel heeel heeeeeeel licht een streepje wel net zo breed als de test streep. Maar lijkt meer of hij niet op de bovenlaag van de test zit maar een laag eronder (hoop dat jullie me begrijpen) Als ik op de verpakking lees staat er tussen 5 en 10 minuten uitslag te lezen en niet langer dan een half uur erna kijken. Nou heb ik dan na 25 minuten gekeken. Wat denken jullie? Ik wacht nou met testen tot ik ongesteld moet worden maar ja toch even nieuwsgierig naar wat jullie denken. Kan geen foto maken het streepje is te licht om te kunnen fotograferen. ALvast bedankt voor eventuele antwoorden Groetjes miranda
Moeilijk hoor! Heb geen ervaring met deze testen... Het enige wat erop zit, is over een paar dagen opnieuw testen! Succes, ik hoop voor je dat het raak is!
spannend , nog ff geduld hebben ben ik bang ..Sensitest dipsticks hebben soms weleens indrooglijntjes ......Ik zou morgen een kruidvat 2v5 euro halen en die proberen ..Zelf had ik altijd de midstream testen met hartjesindicator van sensitest ...die hebben bij mij nooit een vals positieve test gegeven .... Hopelijk heb je snel een knaltest !!
Op de sensitest dipstick heb ik nooit vals positief gezien, enkel een keer een pennenstreepje. Geeft dus hoop? Op de midstream heb ik overigens wel (tot 2x toe) een heel licht vaag roze streepje gehad maar niet zwanger (1x zou hele vmk geweest kunnen zijn, was ook iets later met mn ongi). In mijn album heb ik testjes staan van 10dpo (5 dgn voor nod dus), misschien kun je er iets vergelijkbaars uithalen?
langer dan 10 minuten erna aflezen is helaas echt niet betrouwbaar. Komt heel vaak voor dat het dan vals positief is. Ik zou gewoon nog een test doen...
Ik krijg helaas altijd lichte streepjes op die tests. En die streepjes zijn roze en net zo breed als de controlestreep, maar ben helaas nooit zwanger. Ik hoop uiteraard dat in jouw geval de test donkerder gaat worden! En gefeliciteerd met jullie 10jarig jubileum
Altijd volgens de gebruiksaanwijzing handelen! Als er staat: aflezen na 5 minuten, dan niet na een half uur nog eens kijken. Het klinkt misschien hard, maar het voorkomt zo veel teleurstellingen! Als je niet ongesteld wordt, gewoon over 2 dagen nog eens testen... Al is wachten natuurlijk super-moeilijk, dat snap ik ook wel...
De eerste test deed ik 3 dagen voor NOD, dit was een Kv 2v5 test.. en daar zag ik toch al een duidelijk lijntje.. hoefde niet te turen! Dus mijn tip; haal morgen KV 2v5 en test dinsdag je ochtend urine met deze.. (kan je echt niet wachten met testen tot dinsdag; vang dan je ochtend urine morgenochtend op en bewaar in koelkast ) Heel veel succes!
Hallo. Ik had het zelfde als jou eigenlijk. Ook met de sensitest dipstick. Hieronder staat een foto in het negatief, in kleur kan ik niet meer vinden. Inmiddels al 5 testen gedaan van sensitest en 1 van kruidvat. Op de kruidvat test zie ik na een poos ook een heeel heeel heel vaag streepje, maar nog vager als dit streepje. Deze testen heb ik de 22e uitgevoerd en de streepjes zijn nog niks duidelijker. Ik denk dus dat het niks is. Maar misschien kun je kruidvat test doen en heb jij wel een duidelijkere streep!!! Ik ben zeer benieuwd.. ik hoop op positief voor jou natuurlijk Bekijk bijlage 88300
ik heb ook al heeel veel valse sensitests gehad helaas... Bij kv ook al indroogstreepjes gehad ... Ik blijf bij de cb digi met of zonder indicator !!! En bij sensitest daar mag je tot 30 minuten na een test kijken Succes en hopen op een positieve test de komende dagen !!
hallo meiden, bedankt voor alle antwoorden, heb gister die testen bestel die marjon 2 zie dus als het goed ik komen die morgen binnen dus ga ik dan testen. Altijd zo moeilijk he!! je wilt het zo graag!!! @nen87 dank je wel!!! @merah, Nou op de verpakking staat tussen de 5 en 10 minuten kan je de uitslag van de test af lezen en niet NA 30 MINUTEN kijken en dat heb ik ook niet gedaan en daarom was mijn vraag ook. Staat toch niet voor niks op de verpakking toch! Maar snap je antwoord hoor, heb het niet zo op voor de nod te testen maar ja begon bij mij nu dus toch ook wel te kriebelen hihi Maar wacht nou tot morgen in iedere geval met testen en anders wacht ik tot donderdag dan zou ik ongesteld moeten worden. Ik hou jullie op de hoogte en voor alle meiden die ook aan het wachten zijn heel veel suc6 en hoop voor jullie allemaal straks knal testen. Fijne dag allemaal groetjes
Hallo hier, Nou de testen die ik had besteld kwamen gister middag pas binnen dus dacht w8 tot morgen ochtend dus net een test een gedaan en er komt wel een 2de streepje maar zo vreselijk licht dat je hem tegen het licht moet houden om hem te zien dus denk dat dat zo een voor gedrukt streepje is. Ander had ik nu toch wel een iets donkerder streepje moeten hebben neem ik. nou w8 het nu maar af of ik ongesteld wordt en anders over een paar dagen pas weer testen. de test was trouwens van sensitest met hartjes indicator Groetjes miranda
Hier ALTIJD vals positief met sensitest.. Idd als je na de afleestijd kijkt komt er een roze streepje... heeel licht roze.. ik vertrouw de testen niet meer. Als ik jou was zou ik kruidvat 2 voor 5 euro halen.
hier altijd spierwit , en bij een streepje was ik ook echt zwanger ................................ @Pino , had je ook de hartjesindicator of de dipsticks van sensitest?
Hartjes dinges... nu had ik maar 3 testen, maar alle 3 vals positief. sommige na afleestijd en 1 al gelijk.. Als je met sensitest gaat testen moet je echt wachten op een overduidelijke dikke streep.
Sensitest met hartjes: bleven bij mij helemaal wit toen ik niet zwanger was.. maar heb met zwanger zijn niet meer getest met sensitest.. Ik vertrouw KV 2v5 toch meer..
Ik heb ook goede ervaringen met de hartjes-tests van Sensitest. Nooit vals mee getest en wel heel vroeg al positief mee getest. (waren wel de Xtra sensitive). Vroeger nog zelfs dan de KV.
ikhad 4 dagen voor NOD ook een heel licht positief streepje (bijna niet te zien) maar dat was wel binnen 5 minuten ;/ Overmorgen nog eens testen? Ik duim voor je!
o wat erg dit, heb gister toch even testen gehaald bij de kruidvat van 2 v 5 en doe net dat ik uit bed kom een test. kwam na 3 minuten een licht heeeeel licht streepje hoef hem niet tegen het licht aan de houden om te zien en is roze en even breed als de controle streep. Maar weer te licht om hem op de foto te krijgen (heb nog al een oud toestel). Kijk net nog een keer na een half uur en is het streepje weer bijna weg!!! Weet nog wel dat ik bij me zoontje ook laat positief testen, pas 3 dagen overtijd kreeg ik pas een streepje die je duidelijk zag en bij me vorige zwangerschap ook pas na 4 dagen overtijd. W8 nou tot zondag met testen, dan is me man werken dus hoop hem dan na ze werk te kunnen verrassen!! zo erg dit wel een streepje maar niet happy durven zijn!!! nou ja 2 dagen en dan zou er toch wel een streepje moeten staan zou je denk toch!