Hallo allemaal, Ik lees af en toe in iemands bericht dat het beter is om om de dag te vrijen. Ik zou zeggen, hoe hoe meer zaad er aanwezig is hoe groter de kans is op bevruchting. Wat zijn de redenen om niet elke dag te vrijen en op welke dag moet je dan beginnen? Ik heb nog zoveel te leren geloof ik Ik vind het zo'n gedoe al dat tellen en rekenen. De lol van sex gaat er ook behoorlijk af zo zeg...:x Groetjes, Birgitte
om de dag, omdat bij iedere dag de kwaliteit van de zwemmertjes naar beneden gaat. dus doe het wat rustiger aan meid
Ze zeggen dat als je elke dag seks hebt de zaadkwaliteit achteruit gaat! Maar meid zou gewoon zeggen vrij wanneer je zin hebt, of dat nou om de dag is of elke dag! Succes!
Ik zou dit topic even lezen, we hadden het er laatst namelijk nog over: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/222404-wanneer-klussen-positieve-ovutest.html Conclusie: elke dag.. hoe meer zaad, hoe meer kans.
Ik denk wel ook om de dag. Het ziekenhuis adviseerd toch ook na 48 uur sperma in te leveren voor onderzoek omdat het dan optimaal is... Je moet alleen wel even voor je ei al beginnen met klussen. Je bent in de week voor je eisprong en de dag na je eisprong het meest vruchtbaar. Je lichaam heeft zich dan ook voorbereid op de zaadjes die gaan komen. Je vagina wordt vochtiger en het vocht is minder zuur waardoor het meer zaadjes door laat. Succes!
Hmmm, denk dat het echt afhankelijk is van de zaadjes van manlief hoor! Onze zwangerschap is "ontstaan" in een maand waarin we juist weinig hebben gevreeën. Alle andere (13!) maanden hebben we om de dag sex gehad, maar helaas zonder resultaat. Bij mijn man in de familie komt onvruchtbaarheid bij de heren voor. Daarvoor zal er komende week ook onderzoek plaatsvinden. Onze huisarts gaf i.i.g. aan dat het niet altijd een pré is om iedere dag te vrijen in de vruchtbare periode. Dus afhankelijk van het jonge talent van de man.
Dames, De kwaliteit van het zaad wordt NIET minder van elke dag klussen. WEL de kwantiteit.. Hoe hoger de kwantiteit, hoe groter de kans van slagen. Maar aan de andere kant is elke dag een beetje zeker weten ook genoeg om zwanger te worden. De meeste artsen zeggen ook om de dag om je niet te obsessief met zwanger worden beter te laten zijn (heb ik mij laten vertellen). Mijn advies is rond de eisprong elke dag, voor die tijd om de dag.