vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danoek, 12 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    hallo

Ik zit met een paar vraagjes. Voor mijn miskraam wist ik precies wanneer ik vruchtbaar was. Voelde mijn eisprong en had ook last van "rekbaar" slijm. Na de miskraam voel ik niets meer. Na ca. 14 dagen heb ik wel last van slijm, maar het voelt meer als nattig slijm. Alsof ik mijn broek geplast heb, zeg maar. Het is niet meer taai en kan het absoluut niet tussen mijn vingers uitrekken. Na 3 dagen is het weg en blijft het weg. Ik neem aan dat er toch een eisprong is, aangezien ik wel ongesteld wordt. Of heb ik dat mis? Is er buiten de ovulatietesten om nog een manier om te zien/voelen wanneer de eisprong gaat plaats vinden?
    Voor de miskraam was het precies 14 dagen na de menstruatie, maar kan dit nu ook later plaatsvinden? Ben nu ook onregelmatig in plaats van de standaard 28 dagen die ik voor de miskraam had.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    waterig is ook vruchtbaar slijm. MIsschien kun je eens kijken op FertilityFriend.com. Da's voor het bijhouden van je temperatuur. Daar wordt ook uitgelegd wat vruchtbaar slijm is. Tempen is trouwens ook een methode om je ei te achterhalen. Succes!

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou gaan temperaturen. Dit geeft mij in ieder geval heel veel duidelijkheid naast de ovu-testen.

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben even wezen kijken op FertilityFriend.com, maar dat is in het engels en daarom heb ik maar ff gegoogled. Toen vond ik een site met duidelijke nederlandse uitleg.
    Ik maar eens proberen of ik dat bij temperaturen kan bijhouden. Maar kan dat ook met een digitale oortermomether of is deze daar niet geschikt voor?

5. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Temperaturen het beste met een digitale thermometer maar dan wel rectaal.
    Elke ochtend als je wakker wordt ( wel rond dezelfde tijd) en voor je opstaat (dus als je nog in bed ligt)

Deel Deze Pagina