Thanks het is al een stuk duidelijker zo.. Ben gister al begonnen met klussen maar zal het over twee dagen dan opnieuw beginnen. ( dat is dus dag 8 ).. Ik wou dat je in de toekomst kon kijken
Ja inderdaad, in de toekomst kijken zou soms best handig zijn. Vorig jaar rond deze tijd was ik ook informatie aan het vergaren op deze pagina. Nu is de kleine er al! Als je net besloten hebt om samen een kindje op de wereld te zetten dan gaan er zoveel vragen door je heen, laat alles rustig op zijn beloop voordat je het weet ben je mama Naiobi! Ik zal voor je duimen deze ronde
jemig meid, 2x vmk? wat erg voor je, ik wist dat wel van je 1e mk, hou je sterk hoor! ikheb precies hetzelfde zo rond mn eisprong bespring ik mn man zowat omdat ik zin heb maar daarna heb ik maar weinig fut
Gezellig topic aan het worden hier! Wij hebben gisteren geklust, maar mijn ovutest is nog steeds negatief. Hopelijk morgen beter! Ik hoor dat jullie echt al ruim van te voren klussen, hoelang zou zaad dan blijven leven?
zaadcellen leven 48 tot 72 uur en een eicel maar 24. Vandaar het vroege klussen. Dit vond mijn vriend trouwens heeelemaal niet eruggg.
geen dank! kleine moeite hoor.Aan je banner te zien zou dat nu zo'n beetje tijd zijn. Duim voor je! vraag gerust, als ik er antwoord op weet dan help ik graag!
Een goed hulpmiddel bij het klussen zijn ovulatietesten echt een uitkomst hoor. Als je zit te twijfelen om ovulatietesten te gebruiken, niet doen hoor gewoon doen, deze hoeven namelijk helemaal niet duur te zijn. als je bij de drogisterijen kijkt zijn ze wellicht wat duurder, maar er is een goede site op internet waar je deze kunt bestellen en op diezelfde site kun je ook zwangerschapstesten mee bestellen en je hebt ze binnen no time in huis. Kijk maar eens op http://www.babyboomshop.nl/N_frame.html ... omshop.nl/ en natuurlijk veel succes gewenst . Wij zijn er de vorige keer zwanger mee geraakt en genieten nu van een bijna 1 jaar oud mooi ventje, we willen nu voor een tweede gaan! Succes allemaal. Groetjes uit het Brabantse land.
Ovu testen zijn handig Maar bij sommige werken ze ook niet En het verplichte weet nou niet of dat het wel is
Ik ben ook bang dat het dan echt zo'n moetje gaat worden, mn vriend zegt nu al vaak: moet je nou alweer , nu even niet meer want als het goed is is mijn eisprong al geweest Als het deze ronde niet raak is ga ik ze toch maar eens aanschaffen, proberen kan geen kwaad toch? En als ze niet werken houd ik mooi mn eigen schema aan.
hoe bedoel je bij sommige werken ze neit als ik vragen mag? krijgen die geen 2 streepjes te zien dan of iets?