Laproscopie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke1984, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke1984

    famke1984 Actief lid

    21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

    Wie heeft er weleens een laparoscopie operatie gehad?
    Ik moet dit over twee weken maar zie er best wel tegen op. Ik heb nog nooit een operatie gehad. Ik heb erg veel pijn in de vagina en onderbuik. Niet normaal we zijn nu 2 jaar bezig voor een kleintje maar nog niks.
    Hopen dat de operatie uitkomst bied.

    Famke
     
  2. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Ik heb dit afgelopen maandag gehad ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierbij is ook mijn eileider verwijderd. Ik ben nog aan t herstellen, erg moe... denk dat ik nog zeker een week thuis ben.
    Een operatie is natuurlijk nooit leuk, maar hoop voor jou dat ze iets vinden! Want 2jr proberen zonder resultaat is niet leuk :(
     
  3. Lauraw25

    Lauraw25 Actief lid

    8 dec 2012
    290
    1
    0
    Hoi Famke,

    Afgelopen vrijdag heb ik een laparoscopie gehad. Ik zat er ook als een berg tegenop, maar ik kan het je aanbevelen. Zeker als dat de vruchtbaarheid ten goede komt. Door die operatie weet je wel gelijk hoe het zit en dat lucht ook wel op. Bij mij hebben ze endo gevonden tussen mijn blaas en baarmoeder en nog ergens dieper in de buik. Alle plekken zijn weggebrand. Verder zagen mijn eileiders en eierstokken er Goed uit. Ze hebben wel mijn eileiders doorgespoten. Vrijdag en zaterdag had ik buikpijn maar ik verging niet Van de pijn ofzo. Sinds vandaag is de pijn in mijn buik al een stuk minder. Over 6 weken hebben we een vervolgafspraak met de gyn. Ben benieuwd wat nu het plan gaat worden en in de tussentijd blijven we oefenen.

    Heel veel succes en sterkte!
     

Deel Deze Pagina