wanneer positief getest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by simple, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hoi allemaal,

Ik heb morgen 3 weken geleden mijn eerste positieve test in handen gehad, en al vrij positief moet ik zeggen. Nu heb ik vandaag een echo gehad en nu blijkt dat ik volgens de grootte van het vruchtzakje 5 weken zwanger ben. Dus dat betekent dat ik met 2 weken al positief had getest. Ik vraag me wel af of dat wel kan. Nog iemand die dit heeft meegemaakt?

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Da's best vreemd! Ik ben niet zo thuis in wanneer je precies voor het eerst positief kunt testen, maar... Misschien heb je heel snel je eisprong gehad na je menstruatie? Dus niet rond dag 14 maar rond dag 8 ofzo?? Ik roep ook maar wat! Want als je uitgaat van een gemiddelde cyclus dan had je drie weken geleden ongeveer je eisprong toch?
    Nou ja, best gek in elk geval!
    En nog gefeliciteerd!!

3. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik snap het ook niet haha. Maar goed, voor nu ben ik gewoon zwanger 5 weken, en gewoon hopen dat het goed zit. Thanks

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap :):):)

Het zou kunnen dat je rond je eisprong positief teste... ik heb het vaker hier gehoord dat de kruidvat 2v5 euro tijdens de eisprong ook positief was ;););) vreemd, maar het blijkt toch vaker voor te komen ;)
    Maar... het kan ook zijn dat je weer terug wordt gezet bij de volgende echo ;)

Ikzelf teste op 8dpo (dagen na ei) heeeeel licht en iedere dag werd het streepje iets donkerder ;)

5. simple

simple Bekend lid

Dec 3, 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Thanks, ik wacht het maar af tot de volgende echo. Bovendien was mijn HCG nu 10600. Is dat normaal voor 5 weken?

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Waar ik wel benieuwd naar ben: heb je dit aan de vk verteld? Hoe reageerde die? Zij zal daar toch wel iets over gezegd hebben?

Share This Page