Hey allemaal, Wachten is zo moeilijk. Wij zijn vanaf oktober aan het proberen om zwanger te worden, maar we zijn 2 maanden gestopt geweest (medische noodzaak). Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was, maar bleek toch niet zo te zijn. We hebben het nu op het juiste moment getimd (denk ik, het blijft toch gokwerk), dus nu begint het hele circus weer van vooraf aan. Denk vooral dat ik het me zelf aan praat dat ik allerlei klachten heb......Ik voel nog net de bevruchting zelf niet Maar wachten duurt gewoon lang. Vraag me ook af of het zin heeft om z'n test te doen die je vier dgn voor je ongesteldheid al af kan nemen, of dat ook echt werkt.... Heb me tot nu toe nog kunnen beheersen, maar het duurt ook nog een ruim weekje dus het heeft toch geen zin! Dacht zet het maar eens op een site aangezien ik het er met niemand over kan hebben (wil toch dat het nog een beetje een verassing is/blijft) dus ja ik zwijg en ik hoop dat ik het hier "deelgevoel" kan krijgen groetjes
nou dat deelgevoel heb je hier al snel hoor...voor je het weet ben je eraan verslaafd als je een gevoelige test hebt zoals de kruidvat 2 v 5, daar kun je 4 dgn voor je nod mee testen maar er zijn er bij die testen echt pas posi 4 dgn overtijd..dus is zeker proberen waard, het gros test posi maar niet getreurd als niet zo is en doe nog test als je overtijd bent en de rode duivels zijn er nog niet
meid, ik weet alles van wachten (al een jaar) dus ik snap wat je voelt. Ik zou je willen aanraden om toch niet te snel te gaan testen; het kost veel geld en zoals je ziet aan banner kan het ook nog wel even duren..uiteraard hoop ik voor jou dat jij sneller zwanger raakt!!!
hoi hoi ja dat wachten is moeilijk he. ik ben hier ook op het forum gekomen omdat ik er zoveel mee bezig was. ik dacht voordat we begonnen dat ik het wel van me af zou zetten, maar elk kwaaltje ga je toch anders zien als je zwanger probeert te raken. volgens mij zijn er meerdere testen waarmee je eerder ongeveer 4 dagen voor NOD kan testen, in elk geval kruidvat 2 voor 5 euro. ik heb ook weleens online testen besteld via mat care, deze komen met de gewone post de volgende dag al binnen ook lekker makkelijk, en niet al te duur. succes ermee! liefs suuuus
Wachten duurt inderdaad lang. Je gaat van alles voelen en wilt het liefst zo vroeg mogelijk testen. Ik kan erover mee praten. Je hoopt dat het snel mag gebeuren. Maar, het kan ook langer duren. Wij zijn inmiddels bijna 2 jaar onderweg. Daarom een tip van mij (tegen beter weten in ): Laat het zwanger worden niet je leven beheersen. Realiseer je wat een wonder het is als je zwanger mag worden en geniet van de tijd die je nu hebt zonder kinderen! Stop het geld van die onnodige testen liever in de etentjes die je nu nog kan hebben zonder dat je een oppas hoeft te regelen Ik ga zelf ook maar eens wat doen met deze tip.8)
geloof me.. wachten duurt lang... en ga gewoon maar uit van een jaartje proberen.. Dat is serieus niet overdreven.. Alles eerder is snel