4.1 zwanger, indicator geeft 3+! Wie ook?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loesie1982, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Zoals de titel aangeeft, gistermiddag heb ik getest met een cb digitale test met zwangerschapsindicator. Ik was op dat moment 4.1 weken zwanger.

Nu gaf hij aan, zwanger 3+...ik was helemaal blij natuurlijk, ik dacht, nou ik maak genoeg hcg aan, dus vruchtje zit goed vast!:D
    (was een cryoterugplaatsing)

Maar nu wees iemand mij erop dat een hoge hcgwaarde ook kan duiden op een bbz...jullie snappen dat ik daar erg ongerust van ben geworden. Gelukkig hebben er al meiden mij gerust kunnen stellen, dat juist een lage, maar toch stijgende, hcgwaarde een bbz kan betekenen. maar was toch benieuwd of er meer meiden hier zijn, die heel vroeg een 3+ op hun test hadden staan!

Alvast bedankt!

Liefs Loesie

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ik had de 1e keer testen die heel langzaam donkerder werden. En de indicator bleef hangen op 2-3 weken. De 2e keer normale testen. ( Heb 2 x n BBZ gehad)Geen zorgen maken! Liefs, Kweenie

3. Sannya

Sannya Actief lid

Jul 17, 2010
    262
    0
    0
    Niet gaan denken en zoeken want dan word je helemaal gek. De één maakt nu eenmaal meer hcg aan dan de ander. De een test ook pas een week na nod positief terwijl een ander al 4-5 dagen voor nod positief test. Natuurlijk kan het een bbz zijn, maar dat kan bij iedereen. De kans is nog altijd het grootst dat het goed gaat. Helaas zijn die eerste weken gewoon erg spannend en kun je alleen maar wachten.

4. Sannya

Sannya Actief lid

Jul 17, 2010
    262
    0
    0
    Dus: gefeliciteerd!

5. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    Loesie gefeliciteerd!!
    Wij schelen maar 2 dagen haha:D ik ben nu 4 weken zwanger van 2 verse tp....
    Ik zou je eigen niet te druk maken hoor...
    Jij mag al gauw voor een echo, ik heb nog niet gebeld naar het zh want mag pas officieel aanstaande zondag testen maar mn hcg was afgelopen dinsdag al 107 en morgen moet ik weer bloedprikken en ben dan 4.1 weken zwanger. waarom laat jij geen bloedtest doen?

6. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Laat je niet bang maken hoor, want dat is helemaal niet waar!! En misschien heb je wel een vroege eisprong gehad, waardoor je iets verder zwanger bent!!
    Iig gefeliciteerd!!

7. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Zou je ook geen zorgen maken over een bbz. Bij een terug plaatsing wordt de cryo toch in de baarmoeder geplaatst. De cryo zal denk ik niet omhoog gaan richting een eileider. Bbz lijkt mij te ontstaan als de bevruchting plaats vindt in de eileider. Misschien maak je gewoon meer hcg aan. Succes.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb geen indicator gedaan, maar 6 dagen na TP had ik al een knal positieve test van CB (met avondurine), en ik weet zeker dat een indicator (die waren er toen nog niet) zeker 3+ had gegeven!

Ik maak gewoon heel snel heel veel hcg aan ;)

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Heb rond 13.25 bloed geprikt en kan straks bellen voor de uitslag. Op HCG, progesteron en E2...
    De eisprong kan niet eerder geweest zijn, want heb een cryotp gehad en een positieve ovulatietest gehad op 6 september en op 8 september een terugplaatsing.

Een bbz kan wel bij ivf, omdat ze een cryo uit een rietje drukken, waardoor het misschien teveel druk krijgt. Maar heb op het scherm gezien dat het mooi in de bm is geplaatst, heb er zelfs een foto van...maar dat zegt dus niks.
    Ook kan het zijn omdat door een puntie je eierstokken/eileiders enz allemaal verdikt zijn, maar het was in eigen cyclus dus geen hormonen gebruikt en geen punctie gehad...

Hou jullie op de hoogte!
    Liefs Loesie

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik snap sowieso niet waarom mensen behoefte hebben om dit soort dingen te zeggen als er geen enkele reden voor is! Rare manier van meeleven....not.
    Ik zou gewoon lekker de echo afwachten. De een maakt gewoon meer HCG aan dan de ander.

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dankje Liesben, het was wel goed bedoeld, maar ze bracht het een beetje verkeerd.

Heb uitslag van hcg en prog.
    HCG was 370!!!!!
    En Prog 102!!!
    Allebei heel mooi dus en helemaal geen reden om te denken dat het een bbz is!

Ik ben gerust gesteld!

Liefs

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is altijd goed bedoeld, maar dan nog....;)
    Gefeliciteerd!

13. Tinkelwinkelbel

Apr 30, 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 1 dag voor nod ook een digi gedaan en die gaf 1-2 weer dus net zwanger mijn bloedresultaat was maar 50 dus heel pril en kwam overeen met een zwangerschap van 3-4 weken volgens de dokter. Nu ben ik een week overtijd en 5 weken en 1 dag zwanger en deed gisteren nog eens zo een digi om te zien of men hcg stijgt en kreeg een +3 als resultaat. Klopt dus perfect. Zoals de andere al zeggen de ene maakt sneller hcg aan dan de andere, ik blijkbaar traag zoals bij mijn vorige zwangerschap. Gewoon genieten is de boodschap.
    Ik wens je een fijne zorgeloze zwangerschap toe

Liefs tinkelwinkelbel

Share This Page