wanneer klussen na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flashyfly, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hoi dames!
    Allemaal een leuke Koninginnedag gehad? Ik heb een erg gezellige -nacht gehad, best wel wat biertjes gedronken maar het kon me allemaal ff niet schelen, het was gezellig en ik wilde alles ff loslaten. Ook weleens goed.
    Volgens mijn berekeningen had ik zaterdag de eisprong, en we hebben donderdagavond, zaterdagochtend en zondagavond geklust. Ik ben benieuwd...
    Ik heb nu sinds vannacht echt enorme buikpijn, ik zit echt krom achter mijn bureau..Zou dat innesteling kunnen zijn??

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Nou, ik snap er nu helemaal niets meer van...Ben naar huis gegaan omdat ik echt krom loop van de buikpijn. Denk: laat ik even een ovulatietestje doen, gewoon voor de zekerheid. Volgens mijn berekeningen had ik zaterdag mijn eisprong, maargoed, je weet het niet. Wat denk je? Een keihard positieve ovu-test! Ik weet nou echt even niet wat ik ervan moet denken..Wat zouden jullie doen: vanavond weer aan de klus?

3. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo dames,

hier een rustige dag gehad gister, beetje in de tuin bezig geweest wat bloemen geplant, en van het zonnetje genoten daarna:)

de rest ook genoten gister?

@roan ik zou gewoon nog wat extra klussen kan nooit geen kwaad en is geen straf toch;)

hier nog 2 dagen in spanning gister nog een omo witte test gehad wil eigenlijk wachten tot overmorgen maar denk dat ik morgen vroeg anders over denk;) haha

kan dat eigenlijk dan wel 2 dagen later of zou die dan zoiezo weer wit zijn??

en heb gister en vandaag (sorry voor de uitleg) alleen bij het afvegen 2 x een heel klein sliertje rozig gehad, zou dat nog een innesteling kunnen zijn op dag 10 en 11 of zou dat aankondiging van mijn ongi zijn (is normaal nooit, ja of gelijk rood of bruin)

sorry voor de vele vragen :p maar wat denken jullie??

xx

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    Hier een rustig weekend gehad, geen feesten maar lekker op visite geweest en rondom huis geklust, en veeeeeel geslapen :)

@roan, ik zou voor de zekerheid nog eens extra klussen... Beter een x te veel dan te weinig toch? Zo vervelend is t niet ;)

@lotus volgens mij kan dat per dag wel verschillen hoor! Ik zou die goedkope testen van kv gebruiken, die zijn ook gevoelig.
    Kan best dat je een late innesteling hebt op dag 10. Je cylus is toch nog niet helemaal als voor de mk? Ik hoop t zo voor je!

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    gister een lichte ovuteste gehad, dus ff geklutst!vanaaf lukt het niet dus dan morgen maar weer!

ben nu onderweg naar kaakchirurg, worden 2 kiezen weggehaald!
    merk nu dat ik toch langzaamaan weer babydingentjes koop als ik ze zie.
    zag in t reclame blaadje van kruidvat een voedingdskussen dus vanmiddag eens ff checken.

vanmiddag verder met een film op de bank en denk ff de zon in

6. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    bah ik kon goed positief blijven denken maar vandaag ff niet:x
    vandaag dus wel meer rood/bruin gehad dus denk dat het vandaag of morgen weer doorzet:(
    en me zus belde daarstraks (heeft haar 20 weken echo gehad) dat het een meisje werd. toch nog "leuk'' nieuws vandaag.

naja dan maar weer op naar de volgende ronde, ronde 4 en hopen dat het net als 20weken geleden ook de 4e ronde raak mag zijn.

is het meegevallen kell bij de kaakchirurg?
    ja van die babydingen vind ik ook nog steeds leuk om te kopen al is het wel een tijdje minder geweest.

hier word het ineens keidonker en begint het te rommelen denk dat er zo een megabui komt:$

xx

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    kaakchirurg viel wel mee, vind de verdovingen het pijnlijkst.
    kiezen waren al snel eruit. begin er nu wel wat meer last van te krijgen.
    verdoving is natuurlijk helemaal uit gewerkt maarja.

ja had ook ff een dip met dingentjes kopen.
    voordat ik de 1e keer zwanger was deed ik dat wel maar na de mk ben ik er mee gestopt en vond het ook even niet meer leuk.
    nu zie ik soms wat dingen id winkel of aanbieding die ik dan toch haal.
    het kussen is 15 eurk bij kruivat, die heb de laatste tijd veel goed babyspul.
    of ik let er maybe meer op maarja voor dat geld kun je t nog eens meenemen

8. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    @Lotus, wat jammer...en dan ook nog dat telefoontje van je zus. Natuurlijk hartstikke leuk nieuws maar je wilt zelf ook zo graag..Erg herkenbaar.
    Hier zit ik echt de dagen af te tellen totdat ik kan gaan testen. Volgens mijn berekeningen moet ik 12 mei ongesteld worden, maar aangezien mijn eisprong ook later was dan berekend, kan ik dan ook pas later testen??

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    net gehoord dat oud collega/goed kennis vanavond bevallen is!
    natuurlijk erg blij maar voel mn verdrietige dip nu weer aankomen, bah

10. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meisjes!

Die paar dagen vakantie hebben toch deugd gedaan!!! Maar ik graak niet meer uitgerust. Hoe vroeger ik ga slapen, hoe meer slaap ik nodig heb. Eén van de kwaaltjes, maar die neem ik er met plezier bij!
    Dit weekend hebben we een musical met de kinderen op school. Al de hele week repeteren en drillen... Maar toch wel altijd leuk!

Mijn bloeduitslagen waren allemaal goed. 26 mei mogen we voor onze eerste echo gaan. Ik hoop dat alles ok is... ik ben zo bang...
    We zijn dan zwanger en kunnen dan nog niet ten volle genieten.

@lotus79: jammer dat je ongi erdoor komen. Maar zoals je zegt, op naar de volgende ronde en niet opgeven! Het komt heus wel!

@flash: hoe stel jij het meisje? Nog steeds aan het genieten?

@kell: veel beterschap met je kaak!!

grtjs S

11. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @Sunshine, zo herkenbaar dat kwaaltje, ik heb nergens anders last van alleen zoveel slaap! En als ik opsta 's ochtends ben ik een uur erna alweer moe. Soms wel lastig met een fulltime job, maar ik heb het er ook graag voor over! :)

Hier gaat het mentaal even iets minder, ik had gisterochtend een heel klein druppeltje donker rood bij het afvegen. Het was bijna niets maar toch maak ik me zorgen....
    Alle angsten van onze miskraam komen weer terug.
    Vandaag is het 8 weken geleden dat ik de curettage heb gehad, en ik ben vandaag 7 weken zwanger. Zo dubbel ik weet gewoon even niet wat ik allemaal moet voelen...
    Ik hoop zo dat ons frummeltje het goed doet..
    21 mei mag ik terug voor de 3e echo.
    en vlak daarna mag jij dus :)
    wilde je niet eerder of kon dat niet?

@Kell, beterschap met je kaak. hopelijk gaat het al iets beter. En die dipjes kun je zo weinig aan doen. Sterkte.

@Lotus, ongi doorgezet? Ik hoop van niet! Ja en het blijft balen van je zus, tuurlijk ben je blij maar het is ook zo dubbel. Je wilt zefl ook zo graag!

@Roan, als je ei later is geweest is je ongi volgens mij ook later... spannend zeg!

Over babyspullen kopen, ik durf gewoon nog niks te kopen. We hebben sokjes gekregen van vrienden en dat is ook het enige.
    Wel heb ik een zwangerschapsbroek besteld omdat mijn buik toch echt snel groeit, ik word gek van die knopen :)
    Als we terug zijn van vakantie (begin juni) dan ga ik de 12 weken in en dan zal ik wel durven...

Fijne (zonnige) dag vandaag en een goed weekend!

12. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    alles goed met de dames?

hier wel, weer zo goed als van me ongi af dus we gaan weer voor de volgende ronde:) ga geen ovutesten gebruiken deze x denk het is toch altijd rond de zelfde tijd.

fijne dag nog vandaag:)

xx

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    hoe is het met jullie? Het is zo rustig hier!

@Frouk, hopelijk is het deze maand raak. Voel jij je ei ook altijd?

HIer gaat het ook beter, heb vanmiddag een echo gehad en alles is goed met ons frummeltje
    http://www.zwangerschapspagina.nl/me...ture57627.html
    hij groeit goed en is al 15 mm groot, alweer een mooi knipperlichtje gezien :)
    Het bloedverlies hoeft niets te betekenen, misschien een vaatje gesprongen? Ze zag niets vreemds in de baarmoeder gelukkig.
    Ik moet het wel even in de gaten houden.

Nog testers deze week? Ik duim voor jullie!

Fijne dag nog allemaal.

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    flash, wat een mooie echo weer, gelukkig.
    ik heb van het weekend mn ei gehad!2 avonden voor mn ei geklust.
    helaas op mn eidag kon t niet, erg jammer!
    nu op t wachtbankje! heb iemand bekends gevraagd te pendelen en daar kwam ui mei 2012 een meisje!ik hoop t echt, dan betekend het dat het deze eisprong verwekt is ;)
    maar wil even kijken of ik me nog n keer kan laten pendelen

15. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kell: wat is dat? Pendel je voor jezelf?

@lotus: veel succes voor de volgende ronde, ik hoop het zo van harte voor jou!

@flash: goed dat je een echo laten maken hebt, ik zou dat ook gedaan hebben voor de zekerheid. Nu ben je gerust en je spruit is al 15mm!!! :)
    Een 1ste echo is meestal pas na 8 weken. Ik heb er ook niet speciaal om gevraagd om het vroeger te doen. Nog een dikke 2 weken en dan krijg ik hopelijk goed nieuws!

Telkens als ik naar het toilet ga is dat met een vrees om weer iets slechts te vinden....

Ik ben dit weekend te weten gekomen dat een vriendin van mij ook zwanger is. Ze is nu 3 maanden ver en die vreselijke periode al voorbij. Ik wou dat ik daar ook al was!!

Grtjs S

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    sunshine, ik pendel niet zelf, heeft iemand anders voor me gedaan die ik ken

17. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Flash, fijn om te horen!! Nu maar proberen het allemaal een beetje los te laten, anders duren die eerste 3 maanden zo lang!
    Sunshine, ik snap je angst. Hopelijk gaat bij jou alles ook goed!

Hier tel ik de dagen af tot ik kan gaan testen. Ik ben daar wel een beetje dubbel in..In principe zou ik 12 mei ongesteld moeten worden, maar omdat mijn eisprong nu wat later was, moet ik dus ook later ongesteld worden. Ik weet dat veel meiden al testen voor de NOD maar ik probeer me echt in te houden; in die eerste dagen kan nog zoveel misgaan...Wanneer testten jullie allemaal? Ik weet bij de vorige keer, dat ik eerst 3 negatieve testen had, en toen pas een positieve. Het duurde bij mij dus lang voordat ik hcg aanmaakte. Ik neem aan dat dat per zwangerschap ook verschilt? Dat ik deze keer misschien sneller positief test?

Ik merk dat ik ook heel alert ben op mogelijke kwaaltjes. Ik heb echt een pukkelexplosie op mijn voorhoofd en in mijn hals, en ik moet best wel vaak plassen. Maarja, ik zit er nu op te letten dus misschien zie ik dingen die er niet zijn...AARRGH, wachten duurt lang!

18. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    @flash mooie echo:)

@kell hoop dat ze met pendelen gelijk hebben, zou mooi zijn:)
    dat wachten is altijd irri vind ik, succes!

@sun zal wel goed komen meis, nog 2 weekjes geduld...:)

@roan ik herken het helemaal haha zodra ik weet (via temp of ovu, meestal allebei:p) dat me ei is geweest krijg ik vanalles pukkels, buikpijn, hoodpijn, zere (.)(.), humeurig enz maar tot nu toe nog niks:( en elke x probeer ik terug te denken aan toen ik wel zwanger was , of ik van te voren ook ergens last van had maar kan echt nergens opkomen, behalve dat ik een mega vol gevoel had terwijl ik niet veel gegeten had;) maar verder niks denk.
    met testen probeer ik me altijd in te houden maar meestal al een keer 4 dagen voor NOD met een gevoelige en 1 dag voor of op NOD nog een keer:)
    toen ik zwanger was had ik ook 4 dagen voor NOD getest toen was die neg. met kv5v2 en op mijn NOD was gelijk positief met cb digital
    ik wil deze x ook geen ovutesten gebruiken maar toen ik dat tegen manlief zei begon hij te lachen:D hij zei, jaja we zullen zien:p
    veel succes!

hier verder een druk weekend voor de boeg vanaf donderdagavond al;) en dan ook nog is me ei als het goed is dat word dus een superdruk weekend:D

xx

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    roan, ik test altijd pas na de nod ergens, vind voor de nod zelf niet fijn.
    omdat je dan vaak toch nog n negatieve test hebt. heb dan liever nog een paar dagen meer hoop.

hoop ook dat de pendel gelijk heeft.pendel forum gaat vd week weer open dus wil vaker laten pendelen. ben alleen bang dat ik me er te veel aan vasthoud en dan erg verdrietig wordt

20. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hey Kell, ik wil ook graag laten pendelen. Maar ik kan hier op dit forum er nooit iets van terugvinden. Weet jij wie er pendelt?

@Roan, Ik test trouwens (bij 2 zwangerschappen) op NOD negatief dus als je geduld hebt zou ik wachten tot een paar dagen na NOD. Maar dat is moeilijk :)

Morgen heb ik een afspraak met Moeders voor Moeders, ben benieuwd....

Fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina