wanneer klussen na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flashyfly, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    kell ik snap het helemaal ik merk bij mezelf heel erg dat als mijn zus iets over haar zwschap zegt ik bij mezelf denk dat kon ik ook zijn, zover was ik nu ook. al probeer ik het niet te veel te laten blijken want dat vind ik weer lullig voor haar, maarja het duurt miss iets langer bij ons maar hoop dat bij ons de tijd ook nog komt.:)

flash ja hier goed gebruik gemaakt van het ei:D en idd dat wachten.....;)
    maar heb vanaf dinsdag afleiding dan vertrekken wij ook dan gaan we richting egypte:D heb er zoveel zin
    denk alleen wel dat er een paar testen meegaan want halverwege is me NOD dus dat is dan toch wel weer spannend:)

fijne avond nog

xx

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ja dat zou geweldig zijn Lotus, dat jullie met z'n 3tjes terug uit Egypte komen :D Fijne vakantie alvast!

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    He, leuk, weer heel wat berichtjes!

@Kell, nog steeds niet ongi? Ik testte dus ook pas een aantal dagen na mijn nod positief, dus ik denk: zo lang er geen bloed is, is er nog een kans!

Wat je zegt over de vlindertjes (en Flash ook): dat is denk ik heel persoonlijk. Bij mij ging het mis op 8 weken zwangerschap en ik had eigenlijk nog niet zo'n band met de baby, voor mijn gevoel was alles nog zo onwerkelijk. Je hebt het nog niet voelen bewegen en het beeld op de echo was zo vaag en onduidelijk. Voor mijn gevoel verloor ik dus niet zozeer een 'kindje', hoe hard of grof dat misschien op sommigen overkomt. Ik had er uiteraard verdriet om, maar niet om een persoon, meer om de droom, om wat had kunnen zijn.
    En ook al ben ik nu zwanger, dat verdriet blijft toch wel, door de miskraam is je onbevangenheid weg. Ik beleef het nu heel anders dan de vorige keer. Ik ben voorzichtig blij, en daar baal ik van: ik wou dat ik het gewoon uit volle borst van de daken kon schreeuwen. Maar zo voelt het gewoon nog niet.

Ik herken wel heel erg dat gevoel van jaloersheid als je hoort dat anderen zwanger zijn, en jij niet. Bij mij is dat nu natuurlijk wat minder, maar toch nog steeds aanwezig. We waren vandaag naar mijn zus en die is nu 17 weken zwanger. Ik kan dan echt heel jaloers denken: was ik daar maar al. Het duurt allemaal nog zo lang, het is nog zo kwetsbaar.
    Deze gevoelens zijn zo begrijpelijk, je moet je er niet voor schamen, je hebt iets heel heftigs meegemaakt en dat laat zijn sporen na. Daar moeten mensen ook begrip voor op kunnen brengen!!

@Flash, wat fijn dat je maandag weer een echo hebt, weer even een moment om te zien hoe het gaat met de beeb. En daarna lekker op vakantie, heerlijk!

@Lotus, hoop zo dat het geklus zijn vruchten (haha!) gaat afwerpen! Hopelijk kom je terug van vakantie met goed nieuws!

Ik voel me goed, wel wat last van een trekkend gevoel in mijn buik/lies, en ik merk dat ik elke keer als ik naar de wc ga, ik bang ben om bloed te zien maar tot zover gelukkig niet. We hebben vanochtend nog een testje gedaan, van Zwanger&Kids, maar daar was het lijntje echt heel vaag. Maak ik me dan gelijk weer druk he, zo van: klopte die test van gister dan wel? Maar die test van gister was van KV, die zijn gevoeliger geloof ik he?

Bedankt voor de felicitaties!

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    de testen van kruidvat moeten idd wel een van de betere zijn.
    zaterdag is mn nod als ik uitga van vorige cyclus.
    en hier idd nog geen bloed.
    gisteren na t klussen een beetje, ws iets kapot gegaan.
    heb nu nog n pendel erbij maar ze lopen wel ver uit elkaar.
    al blijft t geslacht hetzelfde, das wel grappig.

5. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Lang geleden! Ben dan ook de 2 vorige weken goed ziek geweest! Misselijk... Onvoorstelbaar. Maar dat nemen we er met plezier bij. :)
    26 mei gaan we voor de eerste echo, hopelijk krijgen we goed nieuws!!!

@roan: een dikke proficiat meid! Ik begrijp je gemengde gevoelens, maar geniet nu maar van je zwangerschap!

@kell: zijn je ongi er al?vik duim voor je van niet!!

@flash: spannend hé 2de echo, ik zal aan je denken maandag!

Groetjes S

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Daar was ik ook weer! Even iedereen een goed weekend wensen. Hier is het prachtig weer, hopelijk blijft dat even zo.

Volgende week ga ik weer werken, na een weekje lekker vrij geweest te zijn. Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn collega's ga vertellen of ik zwanger ben. Heb ik de vorige keer wel gedaan, vrij vroeg, en toen het misging, moest ik het natuurijk ook vertellen. Maar op zich had ik daar helemaal geen moeite mee. Hoe zien jullie dat, houden jullie je heel erg aan die 12 weken grens? Ik was eigenlijk wel blij dat iedereen het wist; ik had toch verdriet, en dat wil je ook delen.

Verder gaat alles goed hier, wat pijntjes in mijn onderrug en af en toe steekjes in mijn onderbuik maar eigenlijk niets noemenswaardigs. Ik ben wel heel bang voor de misselijkheid. De vorige keer was ik nl. zo ziek dat ik nauwelijks tot iets in staat was, ik heb 3 weken thuisgezeten en voelde me zo naar dat ik dacht: ik weet eigenlijk niet of ik dit wel wil..Daar heb ik me zo schuldig over gevoeld, toen het misging! Ik ben daar dus echt heel bang voor. Alle middeltjes die ik probeerde (van die armbandjes, voortdurend iets eten, gember, zelfs pillen van de huisarts) hielpen niet. Ik hoop echt dat dat me deze keer bespaard blijft..

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Roan, ik heb het de vorige x niet verteld o p het werk en toen het misging heb ik het wel verteld omdat ik een curettage had en wel erg verdrietig en lastig was.

Nu hebben we het iedereen na de eerste goede echo met 6 weken verteld. Op het werk afgelopen woensdag verteld. Iedereen reageert erg enthousiast, ook al ben ik nu pas 9 weken.
    We hebben verdriet samen gedeeld en nu wil ik ook de vreudge samen delen.
    Liefs

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    wilde het vorige keer pas op werk vertellen na de 10 wk echo.
    van de mk weet iedereen nu wel.
    denk dat ik een volgende zwangerschap niet heel lang verborgen kan houden.

hier is de ongi nog niet helemaal door gebroken.
    wat bruinverlies en erg last vd rug.
    zo boodschapjes doen en dan klaar maken voor feestje vanaaf.

9. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hopen dat het zo blijft kell

wat een weer gister zalig:D mag elke dag wel weer zo zijn
    lekker bbqen, alleen werd er wijn aangeboden die ik altijd superlekker vind maar eigenlijk wilde ik niks drinken omdat ik rond de eventuele innesteling zat (was de vorige x rond oud en nieuw, toen heb ik te veel op, en die x is het toevallig ook mis gegaan) heb nu dus maar gezegd dat ik medicijnen op had smiddags en heb er maar 1tje gedronken(bijna heel de avond over gedaan).
    van de ene kant heb ik zoiets miss duurt het nog wel keilang en mag je dan al die tijd niks meer? voor volgende week op vakantie zit ik ook nog heel hard te dubben of ik nu wel of niks zal drinken of miss alleen de laatste dagen als ik weet of ik wel of niet ongi ben geworden.
    hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan, wel of niet gedronken voor eventuele zwschap??

xx

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hier de ongi door gebroken. helaas maar voel me nu eigenlijk wel beter omdat ik weet waar ik aan toe ben.

ik hou echt geen rekening met geen drank na eisprong of zow.
    het gaat dan echt alles beheersen en ik wil gewoon mn plezier kunnen maken.
    bloedband met het kindje is toch pas na een bepaald aantal weken dus als je drinkt ed kan er niks gebeuren.

11. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    dat is balen kell:(

ja dat idee had ik dus ook met drinken, anders kan je nooit meer drinken en wie weet duurt het nog ff
    maar durf eigenlijk ook niet veel te drinken omdat het dus vorige x fout is gegaan en het zal wel niet daardoor geweest zijn maar toch

sun spannend de eerste echo:)

flash jij ook alvast een fijne vakantie :D weet niet of ik je nog zie

xx

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    Kell wat balen zeg! Hoe gaat het met je?

Lotus, ik voelde me er niet goed bij om de dagen rond NOD te drinken en carpaccio te eten enzo dus rondom NOD ben ik wat voorzichtiger geweest. Maar dat voelde voor mij goed.
    Het moet inderdaad ook niet je hele leven gaan beheersen, je moet ook ontspannen en genieten. Na de MK heb ik alles gegeten en gedronken wat niet mag en toen was ik dus ook onverwacht zwanger. Doe gewoon wat goed voelt.

Morgen de termijn echo.... spannend!
    Fijne avond

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    Even snel voordat ik ga werken:
    We hebben een super echo gehad!

Ons frummeltje is nu 3cm groot, wauw!
    Ik ben 9 weken en 5 dagen, dus iets verder dan ik had gedacht.
    Uitgerekende datum is 19 december 2012!

Zie hier ons beweeglijke frummeltje
    http://www.zwangerschapspagina.nl/me...ture58586.html

Hij zwaaide zelfs naar ons :D Helemaal in love.....

Over 3 weken hebben we weer een echo.
    Nu kunnen we woensdag met een gerust hart op vakantie!

Fijne dag, ik ga nu werken.

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hey flashy,

helemaal vergeten je succes te wensen.
    zit bij meerder topics dus kan niet goed onthouden wanneer wie een echo heeft.

maar een mooie echo zeg. is idd wel fijn dat je je beebje weer gezien hebt voor je op vakantie gaat.

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    owja, hier gaat t redelijk goed.
    natuurlijk balen van de ongi maar ben nu wel een stuk rustiger dan vorige week.

heb ff snel op het nod forum gekeken. moet alles nog doorlezen.
    maar ben nog in twijfel of ik mee ga lezen.
    zit bij een ander topic waar nu t meerendeel ook zwanger is.
    vandaag weer iemand met een posi test en dat maakt je toch steeds weer een beetje down.

16. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Flashy, wat fijn om te horen, gefeliciteerd!

Ik wilde vandaag bellen met het zh voor een afspraak voor de 1e echo, hadden ze om 16.50 uur al het bandje erop terwijl ze tot 17 uur open zijn...Balen.

17. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Net met het zh gesproken: op dinsdag 29 mei a.s. mag ik al komen voor de eerste echo! Ik ben echt enorm nerveus: de vorige keer kwamen we ook rond de 6 weken voor de eerste echo, en toen zagen we een klein boontje met een heel langzaam kloppend hartje. Achteraf gezien bleek het na 6 weken gestopt te zijn met groeien. Ik ben dus heel bang dat we precies hetzelfde gaan zien waardoor ik me weer zorgen ga maken over het verloop...Maargoed, ik probeer maar positief te denken, dat is ook goed voor de beeb.

18. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Waar is iedereen???

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    werken in deze enorme hitte, zweet me n ongeluk

20. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roan: veel succes woensdag met je eerste echo!!!

Ik ben zaterdag voor de eerste keer naar de gyn geweest en alles is prima in orde! Heel beweeglijk, 2 cm groot en ik ben nu 8 weken en 6 dagen ver. Het hartje klopte flink en was gelijk aan het springen en zwaaien! Toch wel een emo moment gehad toen we het zagen :) ik ben uitgerekend op... 1 januari 2013... Dat wordt spannend! 30 juni is mijn 2 de echo, hopelijk blijft alles goed gaan!!!

@flash: mooie echo zeg!!! Prettige vakantie!

@kell: je kan weer voor de volgende ronde gaan, dat is positief. Geef de moed niet op, het geluk komt jou zeker ook tegemoet!

grtjs S x

Deel Deze Pagina