wanneer klussen na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flashyfly, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Zojuist de eerste echo gehad. Alles zag er prima uit! Ik ben wel iets teruggezet; de gyn dacht dat ik rond de 5,5 week zag. Ik heb mijn banner even weggehaald; die maak ik wel weer als ik echt zeker weet hoe ver ik ben.
    Maar we zagen een heel duidelijk en al regelmatig kloppend hartje, echt goed te zien. Alles zat verder goed op zijn plek, een intacte zwangerschap, zoals de gyn het noemde.
    Het is natuurlijk nog heel vroeg, en door de ma die ik eerder heb gehad ben ik natuurlijk voorzichtig blij, maar toch: blij! En ik voel me ook een mazzelaar, dat we al een hartje hebben gezien!
    Over 2 weken ga ik voor de termijnecho, dus toch weer even spannend nu..

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Jammer dat het zo stil is hier...Iedereen op vakantie?

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik ben nog niet op vakantie.
    werken en verder aant genieten van het weer.
    verder ook niet veel te melden. mn ei komt er weer aan.

4. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo dames

ik ben weer terug van vakantie het was zalig:D we zijn alleen helaas met zijn 2en terug gekomen:( maar toen ik dat wist ook gewoon weer aan de cocktails gegaan:D en genoten
    ik geloof dat extra vruchtbaar zijn na de curettage niet echt meer en lijkt wel of het bij ieder1 lukt behalve bij ons;) daar word je wel elke x een beetje down van bah.
    maar het zal hopelijk toch wel een x lukken zonder langs de dokter te moeten, maar begin onderhand te twijfelen of vanbinnen alles nog wel goed is na de curettage omdat er veel die na mij zijn gecureteerd nu al wel zwanger zijn:( en hier nog steeds niks.
    kell hoe is het met jou? je ei alweer geweest of nog niet?

bij de andere dames gelukkig dat het allemaal goede echo's zijn maar wel spannend denk ik zo weer die eerste x

xx

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    volgens mn banner nog 8 dagen. maar heb t idee dat ie eerder komt.

ik ken dat gevoel. heb er ook weinig vertrouwen meer in dat je na mk vruchtbaarder bent. en daar wordt je elke maand meer downer van.
    hoorde op ander topic dat die extra vruchtbaarheid een half jaar duurt.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Lotus, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Jammer dat het deze ronde niet gelukt is :( Maar zo lang is het toch nog niet geleden dat je gecuretteerd bent? Natuurlijk begrijp ik je ongeduld, heel goed zelfs, want ik had het tot voor kort ook, maar uiteindelijk heeft het bij mij dus ook een half jaar geduurd voordat ik weer zwanger was...Hou vol, het gaat echt lukken!

Ik heb echt enorm last van obstipatie...verder een klein beetje pijn in de onderrug maar verder voel ik me prima. Ik tel nu echt de dagen af tot 12 juni..Ik ben echt superblij dat we een hartje hebben gezien gister, maar dat was de vorige keer ook en toen we 2 weken daarna terugkwamen, was het gestopt dus die angst zit er echt nog heel erg in.

7. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    @kell had het zelf ook kunnen zien op je banner :) niet opgelet haha
    maar dan hebben ons ei bijna op dezelfde dag:)

@roan het is ook niet zo lang geleden, februari, maar als je wacht op iets wat je graag wilt is elke ronde er 1 teveel toch.
    en ik weet ook wel dat ik nog niet mag klagen omdat er meiden zijn die al veeel langer bezig zijn.
    maar als ik hier op sommige topics lees lijkt ieder1 later gecureteerd en eerder zwanger en daar wordt je een beetje down van omdat je ook zo graag wil
    het vol houden gaat wel lukken hoor, het klussen gaat nog met plezier;) en dat is ook wel belangrijk toch
    snap wel dat de angst er nog in zit maar het zal deze x echt wel goed komen hoor:) veel succes, zal aan je denken

@sun op 1 jan uitgerekend is idd spannend:) lig je straks om twaalf uur te puffen (1 voordeel kun je hard schreeuwen hoort toch niemand met al dat vuurwerk haha;))

fijne avond nog

xx

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Hey dames,
    Hoe is het hier?ben opweg naar mn ei.
    Dus druk aan de klus. Er zitten wel moetjes tussen helaas.

Xxx

9. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Geen ervaring mee, nee. Gezellig he, die 'moetjes' :) Tis voor een goed doel maar ik merkte dat ik er af en toe ook echt zoiets bij had van: pfff, ik wil gewoon slapen, hihi!

Hier alles goed. Ik voel me nog steeds prima, hoewel ik wel meer last heb van mijn astma dan normaal, dus ik heb het idee dat mijn hormonen daar ook een beetje op door werken. Maar nog steeds geen misselijkheid, dus daar ben ik heel erg blij mee. Vorige week dinsdag was ik volgens de gyn rond de 5,5 week, maar ik heb nog steeds het idee dat ik verder ben. Volgende week dinsdag zullen we het zeker weten. Ben nu al nerveus...

10. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hier ook geen ervaring mee
    hier begint ook de klusweek:D hopelijk zonder "moetjes" tot nu toe nog geen last van gehad en hoop dat het ook zo blijft, maar dan moet het niet heel lang meer duren want dan gaat hier de lol er ook wel van af.
    iemand nog tips die ik kan gebruiken deze week???
    je weet maar nooit:D
    kell nog veel klusplezier van de week;)

roan wel fijn dat je niet misselijk bent, ik had dat wel heel erg toen.
    hopen dat het zo blijft en niet alsnog komt dat zou wel lekker zijn.

ik ga mijn bedje opzoeken:)
    slaap lekker,

xx

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    over het algemeen hier ook geen moetjes behalve de klusweek toch wel.
    5 dgn lang klussen en ook zin hebben dat lukt me niet.
    en wil geen dag overslaan eigenlijk.
    nee geen tips helaas

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames, ik ben vannacht terug gekomen van een heerlijke rust vakantie. 12 dagen niks gedaan, alleen geluierd op het strand. :)

@Roan, gefeliciteerd, fijn dat je een goede echo had. En dinsdag mag je alweer terug. Spannend!
    Ik heb ook meer last van mijn astma gekregen. Ik ben trouwens ook meteen overgestapt op Q-var, die mag je met zwangerschap blijven gebruiken. Ik had eerst symbicort en daar zit prednison in en dat mag niet in zwangerschap. Welke gebruik jij?

@Lotus, om de dag zit je volgens mij ook goed en is beter voor het zaad. Maar ik kan me voorstellen dat je net als Kell geen dag wilt overslaan.
    Lekker ontspannen en van een vluggertje kun je ook zwanger worden :)
    Tip; klaarkomen na je vriend zorgt ervoor dat de zaadjes de baarmoeder worden 'ingeschoten' (heb ik me laten vertellen) dus laat je maar lekker verwennen :)

@Sun, 1 januari is echt super! haha! Maar hoeveel vrouwen bevallen op de uitgerekende datum?
    Ik 19 december maar ik denk dat het een kerstkindje wordt.

13. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    goedemorgen:)

hoe is het met de dames?
    flash fijne vakantie gehad? had je niet wat zon mee kunnen nemen, ik had hem bij maar na 1 dag heeft die het vliegtuig al weer terug gepakt:p;)
    ik vond het wel lekker er even tussen uit, nergens aan denken en niks doen.

vandaag en morgen vrij:) mijn manneke is jarig van het weekend en de voetbal begint ook dus lekker druk. zometeen wel naar de tandarts dat is wel minder, gaatje vullen.
    kan een verdoving eigenlijk kwaad voor ei en eventuele bevruchting? als het goed is heb ik die vandaag of morgen (had vanmorgen wel buikpijn rechts onder, en temp was veel gezakt dus denk vandaag) toch erg dat je bij elk ding je eigen dat afvraagd, hebben jullie dat ook?

xx

14. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hier alles goed! Ik probeer te genieten van deze tijd, ook al ben ik nou al nerveus voor volgende week dinsdag. Ik voel me prima, de astma is de laatste dagen ook weer wat minder. @Flash, ik gebruikte eerst ook Symbicort, maar nu zit ik aan de Salbutamol. Die helpt minder goed, maar het is te doen.

Nog steeds weinig klachten dus, zo'n verschil met de vorige keer. Toen was het 2 weken nadat ik positief testte, al een behoorlijk drama: nauwelijks kunnen eten en 24 uur per dag misselijk. Ik dacht toen dat dat een goed teken was, maar het zegt dus niks want het ging toch mis..
    Het blijft me bezighouden: vorige keer hebben we ook een hartje gezien, en toch ging het mis. Overal lees je dat de kans op een miskraam aanzienlijk minder wordt als je hartactiviteit hebt gezien. Weet iemand hoe dit zit?

@Lotus, jammer dat jij weinig zon hebt gehad! Maar vakantie is vakantie toch, je bent er even uit en dat is ook wat waard!
    Wij hebben pas eind augustus vakantie en eigenlijk willen we nog wel even naar de zon, maar we moeten kijken of dat financieel gaat lukken. Succes bij de tandarts, brrr, ik heb echt een tandarts-fobie (maar wie eigenlijk niet ;))

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    even en kort stukje zit k.o. op de bank.
    2u langer gewerkt want er liggen 2 mensen slecht.
    pas 19u thuis, lekker gedouched en chinees besteld.
    morgen ook weer hele dag werken.
    heb wel gezegd dat ze me konden bellen als 1 van die mensen overlijd, is nl de bewoner waar ik zorg voor heb.dus jah dat kan straks ook nog gebeuren dat ik die verzorgen moet. heb dat wel zelf aangegeven want vind dat erg mooi werk.

hier nog steeds een streepje op mn ovu test maar zeker een stuk minder duidelijk dan gister. en heb hele dag ook geen krampen meer dus denk toch dat t gister al mn ei is geweest. toch straks proberen voor de zekerheid nog te klussen.

vriend kijkt voetbal ed dus ga ff beetje dutten

16. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    hallo dames

het is erg rustig geweest hier
    ik dacht dat ik miss veel gemist zou hebben want de laptop had het begeven, dus vandaag een nieuwe gehaald:) kunnen we er weer even tegen.
    maar niet veel gebeurt hier dus, bij mij ook niks speciaals we zitten weer op het wacht bankje,denk dat ik do. of vrij. mijn ei heb gehad zit niks anders op dan afwachten;)

roan ik denk dat je het verkeerd heb begrepen van mij ik had juist wel veel zon gehad(zijn naar egypte geweest) maar toen we terug waren hebben we maar 1 dag zon gehad en daarna niet veel soeps meer (vandaar dat ik zei dat ik hem bij had maar dat die het vliegtuig weer terug heeft gepakt);) heb juist een topvakantie gehad even lekker helemaal aan niks denken en niks moet:)

fijne avond
    xx

17. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb een me kindje verloren met 23 weken.. En graag willen wij er ook weer voor gaan... Onze kinderwens is zi groot..

Nu kreeg ik mijn ongesteltheid al na 4 weken na de bevalling (vrij vroeg) en precies de zelfde hoeveel dagen als voor de bevalling ben dus benieuwd of me ei ook volgende week het zelfde is.. Ik had altijd een cyclus van 28 dagen..
    Ben ook benieuwd of je snel weer zwanger raak na een bevalling.. Weten jullie dit?
    Iedereen succes en wie al zwanger zijn gefeliciteerd...

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    milan, wat een vreselijke gebeurtenis. ik wens je veel sterkte.
    hoop dat je hier je ei kwijt kan.
    hopelijk voor jou ook snel een posi test met een blijvende beeb.
    kan het zijn dat jij ook bij de oktoberclub zit?

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    of septemberclubm
    even terug te komen op je vraag.
    ik hoor veel dat mensen sneller zwanger zijn na zwangerschap of mk.
    ik zit nu in ronde 3 na mk en nog niet zwanger.

20. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo Milan, heel veel sterkte met dit vreselijke verlies!
    Ik heb een curettage gehad met 10w6dagen en ik ben niet meer ongesteld geworden, zie banner.
    Ik hoor dat je na een MK of bevalling extra vruchtbaar bent omdat je lichaam nog verschillende hormonen heeft en de baarmoeder goed doorbloed is. Maar of het bij iedereen snel raak is weet ik niet.
    Ik klets mee met dames die in maart net als ik een miskraam hebben gehad en daar is de helft nu weer zwanger van (4personen).

Hoe gaat het op het wachtbankje met Kell en Lotus?
    En Roan hoe is het met jou?

Hier gaat het goed, ben erg zenuwachtig voor de echo morgen...
    En ik denk dat ik blaasontsteking heb, morgen maar even met de gyn overleggen.
    Fijne avond ladies

Deel Deze Pagina