wanneer klussen na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flashyfly, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    toch een kvk test gedaan, hier het resultaat

Bijgevoegde bestanden:

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Jaaaaaaa! Hoera! Gefeliciteerd Kell, ik ben superblij voor je! Jij gaat echt met een goed gevoel op vakantie!!

3. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Wat gaaaf kelll... GEFELICITEERD!!!!!

4. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Zal ik al kunnen testen me kv testen? Of is het te vroeg? Dinsdag is me nod.. En ben zo benieuwd...

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    roan,
    dank je, hij is idd echt positief. Straks maybe nog maar een cbtje.
    maybe dat ik het dan echt geloof. Had weer even trilhanden en een blij gevoel. Toch ging dit snel weg en voel ik me nu zoals altijd.
    Heb gewoon gemengde gevoelens en wil niet heel blij zijn.
    Ben gewoon bang dat het weer fout gaat.
    Ook omdat ik morgen op vakantie ga en dat het daar fout gaat.
    straks maar even de vk bellen wat die er van vind.

milan, dank je..... denk dat 6 dagen iets te vroeg is.
    Ik heb ook al paar dagen geleden getest en toen was er niks te zien.
    ook nu nog wat tuurtestjes

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    toch ook een cbtje gedaan, en idd zwanger 1-2, dus 3/4 weken.
    nu het er zo staat wordt het toch wat echter.

7. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    gefeliciteerd kell echt super:) fijne vakantie alvast en geniet ervan!!

hier helaas ongi doorgezet:( maar goed op naar ronde 6, nieuwe ronde nieuwe kansen.

fijne avond

xx

8. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @Kell, op hier nogmaals van harte gefeliciteerd! Echt super voor je! geniet op vakantie!

@Lotus, balen meid. Blijft elke maand een tegenslag... bah. Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden.

@Mila, denk ook dat 6 dagen wat te vroeg is... even geduld nog. (hoe moeilijk dat ook is hihi)

Hier heb ik gister weer het hartje van frummel mogen horen! Echt gaaf om te horen, hij klopt heel snel en sterk.
    Ze moest wel ff zoeken maar gelukkig was hij er nog.
    Ik blijf onzeker.... maargelukkig krijg ik om de 2 weken een bevestiging.

Vandaag verjaardag met visite maar ML heeft ook vrij dus hoef niet veel te doen :)
    Fijn weekend!

9. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

kell84: Gefeliciteerd :D

10. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    flashy, wat fijn dat je om de twee weken bevestiging krijgt.
    Zal dadelijk wel minder worden of niet? wanneer je controle krijgt?
    gelukkig heb ik over 4 weekjes ook al een echo. Al kan de tijd me niet snel genoeg gaan.
    ga nu lekker eerst van vakantie genieten.
    Heb daarna nog een week om bij te komen.
    dan 1,5 week werken en dan mag ik al.
    fijne week allemaal en tot snel

xxx

11. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!

De laatste tijd weinig tijd om op forum te komen! Veel werk op school en drukke weekends, maar ben jullie nog niet vergeten hoor!!! Ik blijf alles volgen!

Alles gaat prima met ons. Mijn misselijkheid heb ik nu enkel nog 's morgens en 's avonds, flauwvallen doe ik ook niet meer, enkel moe!!!

@kell: proficiat meid!!!! Geniet van je vakantie en van het zwanger zijn :)

@flash: Ik begrijp je onzekerheid, ik heb het ook. Ook al voel ik me zwanger en groeit mijn buikje, toch blijft die schrik... Volgende week gaan we op 13 weken bij de gyn en hopelijk heeft hij opnieuw goed nieuws!

@roan: goed dat je lichaam reageert, dat is toch positief. Richt je nu op een vlot herstel en neem je tijd voor alles. Ik denk aan je!

@mila: ik denkook dat het nog wat vroeg is om te testen , nog even geduld! ;)

Fijn weekend iedereen!!!

Grtjs -s- x

12. Ikke29

Ikke29 Lid

12 jun 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in februari dit jaar ook een MA gehad.
    Na de curretage hebben de artsen mij aangeraden om de eerste menstruatie af te wachten. Deze kwam bij mij in april pas weer voor het eerst op gang. Er zijn ook mensen die meteen na de miskraam of curretage alweer meteen gaan klussen en zwanger worden maar de kans op een miskraam schijnt dan weer groter te zijn. En het is voor je lichaam ook wel goed om eerst weer volledig te herstellen.

13. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Welkom hier Ikk29. Wat naar dat je een ma hebt gehad, ik kan erover mee praten (zoals iedereen hier helaas). Wat je zegt over op je menstruatie wachten, blijkt toch voor iedereen anders te zijn. Ik ben eind november 2011 gecurreteerd, we hebben netjes gewacht op mijn menstruatie, maar bij de nieuwe zwangerschap is het 2 weken geleden toch helaas weer misgegaan. Het is dus geen garantie...

14. Ikke29

Ikke29 Lid

12 jun 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het geeft ook zeker geen garantie.. Alleen de kans zou groter zijn als je meteen weer begint (zeggen de artsen).. Maar wat vervelend dat het alweer is fout gegaan bij je.. Sterkte!

15. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hoi dames, allemaal een goed weekend gehad?
    Hier gaat het iets beter. De buikpijn is sinds gisteren weg en het bloedverlies is nog maar heel minimaal. We hebben besloten niet op mijn menstruatie te wachten, maar gewoon zsm weer aan de slag te gaan. Wie heeft tips voor me wat betreft het opsporen van mijn eisprong? Ovulatietesten gebruiken? En wanneer begin je daar dan mee?

16. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    welkom ikke29, tegen mij heeft de arts dat ook gezegd, maar de verloskundige zei juist weer dat het niks uitmaakte.

iedereen goed weekend gehad?
    hier wel, een keer een heerlijk rustig weekend:)
    nog een paar hele drukke weken en dan hebben we vakantie, nu alleen nog wat zon;)

sun gelukkig dat het beter gaat:)

roan ik gebruikte ook eerst ovutesten, staat in de bijsluiter vanaf wanneer je moet beginnen met testen. ik kreeg hem wel makkelijk gevonden maar had het idee dat ik er constant mee bezig was. en aangezien ik vrijwel altijd op dezelfde dag ovuleer (kan er een dag naast zitten) doe ik nu alleen tempen, maar dan weet je het alleen pas achteraf. succes

fijne avond allemaal!!

xx

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames, hoe gaat het hier met jullie?
    Het is rustig hier...
    Ik ben een paar dagn niet online geweest, lekker druk met werk en savonds gewoon te moe!

Hier gaat het goed, ben alleen de afgelopen dagen beetje aangeslagen, bij ons in de stad is afgelopen vrijdag een jongen van 21 overleden nav zinloos geweld, gister was de stille tocht en vandaag de begrafenis. De stille tocht was heel bijzonder, ben niet kunnen gaan omdat ik zo emo ben. ook al kon ik de persoon niet goed kon maar het houdt me wel bezig....
    De wereld is zooo oneerlijk!
    Het zal je maar gebeuren. En ook heel erg voor de ouders van de daders, het zal je kind maar zijn.... pfff

Sorry voor dit drama bericht. het houdt me gewoon constant bezig.... en dat in combi met de hormonen....

18. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    zoooo wat is het hier rustig!!!
    iedereen met vakantie ofzo???

dat snap ik flash dat zoiets je bezig houd, dat is idd niet niks!!
    en dan de hormonen nog die door je lijf gieren!

hier nog 1,5 hele drukke week werken en dan vakantie:D ben er ook wel aan toe ook al heb ik er pas 2 gehad;):D

verder alles goed met de zwangere dames??

roan al begonnen met de ovutesten??

fijne avond
    xx

19. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    He meiden,
    Nee, helaas nog geen vakantie hier, ik moet nog tot 20 augustus...Ik heb weinig gepost de laatste weken, de verwerking van de miskraam valt me vies tegen. Ik heb voortdurend een verdrietig gevoel, en ik kan het heel slecht hebben als ik zwangeren zien. Gister te horen gekregen dat vrienden van ons in verwachting zijn van hun eerste kindje. Dat doet zo'n pijn..

Vorige week woensdag heb ik een controle echo gehad en gelukkig was alles schoon. Ook zag de gyn al een follikel van 11 mm, dat volgens haar verwachting deze week een eisprong zou kunnen gaan opleveren. Van de gyn kregen we dan ook groen licht om het weer te gaan proberen. Zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het hcg ook allemaal weg was, en gelukkig was de test Omo-wit. Maandag heb ik een ovulatietest gedaan en daar verscheen een licht streepje, dus wij hebben 's avonds geklust. Maar dinsdag en gister waren de ovu-testen weer spierwit, dus ik snap het niet zo goed...Ik zal mijn eisprong toch niet gemist hebben? Wat denken jullie?

20. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    dat snap ik roan lijkt wel of iedereen om mij heen ook zo makkelijk zwanger wordt, we zijn in oktober bij iemand op kraamvisite geweest (augustus bevallen) kreeg van de week te horen dat ze weer zwanger is:( leuk voor hun maar vraag me eigen dan toch af wat wij verkeerd doen??
    wel fijn dat je groen licht heb gekregen en dat je helemaal schoon bent.
    die ovulatie test weet ik ook niet zo goed miss is die toch maandag geweest dan?? miss dat iemand anders daar meer ervaring mee heeft. (mijn ervaring rond mijn ei was eerst licht streepje volgende dag donker en daarna weer licht)

xx

Deel Deze Pagina