Hoi Kell, bij mijn profiel kun je mijn blogs zien volgens mij. Hoe weet je trouwnes dat je ei is geweest? Vreemd van je banner...
heb n app op mn telefoon en de calculator van deze site geeft ook een aantal dingen weer. uitgaande van mijn app op de telefoon moet hij zijn geweest en heb toen ook het gevoel gehad dat ik hem gehad heb!heb wat symptomen opgezocht. hetzelfde dat volgens de calculator vandaag de innestelling is zag ik net en dat terwijl ik al de hele dag echt krampen ed heb maarja ik heb veel verhalen gelezen van dat het lichaam je voor de gek houd dus probeer er niet te veel aan vast te houden
ik ken het, heb vanaf het weekend ook steken rechts onder in mijn buik. heb het idee dat het anders is dan mijn ongi buikpijn die is meer zeurend en weer 2 dipdagen gehad (lees:huilen ineens uit het niets) ga er maar vanuit dat het me ongi is die eraan komt, want ik zit me eigen al weer helemaal gek te maken. vorige x na de curattage was de buikpijn ook veel heftiger dan normaal, was dat bij jullie ook? xx
heb wel gehoord dat de 1x na curettage heftiger is. voor mij moet die eerste keer nog komen en hoop dat de ongi ook gewoon optijd komt. probeer me dan ook nu met alle kwaaltjes niks geks in mijn hoofd te halen maar dat lukt niet helemaal! nog 10 daagjes voordat mn ongi komt
ja irritant is dat je maakt jezelf helemaal gek, ik zit nu al te denken of ik woe of don al geen test zal doen probeer vol te houden om het niet te doen maar dat zal wel weer niet lukken word weer aftellen, zal voor je duimen! xx
ik wilde zelfs nog wachten als mn ongi niet komt ivm ander cyclus na de mk maarja of ik dat volhoud, ik denk van niet! ben erg bang voor het gevoel als de test negatief is, de teleurstelling en het verdriet! lotus ik zal ook voor jou duimen, voor jullie allemaal!
En dames, is er nog nieuws? Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Zojuist mijn eerste kraamvisite overleefd van een vriendin, mijn pril zwangere vriendin was er ook bij. Het begin was erg moeilijk maar gelukkig steunen ze me goed. Nu ben ik wel kapot en helemaal op. Vraagt zoveel energie.
Dames, willen jullie mij een groot plezier doen? Kijk eens bij mijn foto's naar mijn ovulatietest van vandaag. Ik zie een iets donkere streep. Zou mijn ei er dan eindelijk aankomen? Wat denken jullie? En zo ja, wanneer is dan het beste om te klussen? Liefs
hij lijkt idd donkerder. Beste is volgens mij te testen rond 12u smiddags Volgens mij is het op de vruchtbare dagen om de dag klussen. Op je ei dag ook nog een keer klussen. Je ei blijft 24 u in leven dus misschien de dag na je ei ook nog een keer? al blijft zaad langer in leven dus als je voor je ei en op je ei doet heb je volgens mij beste kans op resultaat. Ik heb net toch even een testje gedaan, al wist ik wel wat het antwoord was. Maar dacht toch even wat symptoompjes te hebben die ik vorige keer in het begin ook had. Nu weet ik zeker dat het op dit moment negatief is dus hoef me er dan niet zo druk om te maken
bij het deel zwanger zijn, is er nu ook een topic geopend met hoe snel zwanger na miskraam. Ga dat ook maar eens bijhouden. dat geeft me misschien een beetje hoop
@Kel balen dat het negatief is! Had het wel al zo snel gekund na je curettage? Weet je of je ei is geweest? Stom he dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden! Ik hoop dat ik morgen een donkere test heb! We gaan in ieder geval fijn klussen dit weekend liefs
@flashyfly Volgens mijn app op de telefoon en volgens de calculator moet ik mn ei al hebben gehad. Zelf had ik ook dit gevoel als ik kijk naar de klachten. Maarja wat we nu weten is dat idd ons lichaam ons wel eens in de maling kan nemen. Met de ovusticks kan ik nl niet zo goed overweg haha. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/348962-direct-zwanger-geraakt-na-miskraam-wie.html daar staan daar de verhalen over en als ik dat lees kun je idd meteen weer zwanger zijn
hoe is t hier? als mn cyclus weer gewoon loopt zit ik nu 1 dag voor nod! heb zelf wel t gevoel deze week ongi te worden
Hoi Kell, Wat fijn als je ongi deze week komt. Dan ben je mooi optijd. Mijn gyn zei 4 - 6 weken geduld hebben. Heb je ook al een ei gespot? Trouwens goede tip dat forum, heb er al zoveel positieve verhalen gelezen dat ik er ook weer vertrouwen in krijg Ik loop een paar weken achter. afgelopen vrijdag is het 1 maand geleden geweest dat we afscheid hebben moeten nemen. Mijn NOD was 2 april maar ik heb net pas mijn ei gespot. Maar ik ben al heel blij dat ik weer een eisprong heb. We hebben afgelopen week ook goed geklust Vanavond manlief rust geven en morgen nog eens wagen. Hopelijk nog net voor de eisprong. Hoe is het met Lotus?
zou idd aan de ene kant fijn zijn als het ook deze week komt. zit ik iig niet de hele tijd in onzekerheid want dan maak ik mezelf gek! heb vandaag dan ook een dip dag! heb n vrije dag dus er weer veel mee bezig!ook omdat de ongi dus weer n keer komen moet. voel me alleen en mis mn beebje. heb het gevoel gehad dat ik mn ei volgens planning gehad heb!volgende maand iets beter mn ovu testen doen! het wordt zo wel een topic met 3 leden haha! naja das beter communiceren dan via pbtjes gelukkig heb jij je ei kunnen spotten en flink geklust. misschien is het fijn en leuk om iets meer prive info aan elkaar te vertellen.
Tuurlijk! Ik vind het trouwens ook wel fijn om zo te kletsen, lekker overzichtelijk Die pbtjes zijn veels te kort. Ik ben meestal wat langdradiger Wat info over mezelf: ben 28 jaar en 6 jaar samen met mijn man, die is 29jaar en we zijn 7 okt 2011 getrouwd. We gaan voor ons eerste kindje. (ook het eerste kleinkindje aan beide kanten dus extra bijzonder) Ik sport 3 x in de week, voetbal en werk fulltime bij een stichting op gebied van sport en cultuur. Mijn andere grote liefde is mijn hond, een zwarte labrador van 8 jaar. Die nog bij mijn ouders woont. maar hij komt heel vaak logeren. verder hou ik veel van muziek en reizen. Voor huwelijksreis naar Bali geweest en in mei gaan we naar cyprus. Daar heb ik echt zin in. En hopelijk ben ik dat weer zwanger... Liefs Angela
ik ben bijna 28 jaar heb 5 jaar een relatie met mijn vriend van 25! wij gaan ook voor ons 1e kindje en idd ook 1e kleinkind van beide kanten. wij wonen nu 1,5 jr samen en hebben ook een hond. een shiba genaamd elmo. ik heb ook even gevoetbald maar vanwege rugklachteb ging dat niet meer. was ook niet zo goed hahha!sporten is dan ook niet mijn sterke kant. wat doe ik wel eeeeuh, hou van lezen, film, tv!met de hond t bos in, gezellig met vrienden afspreken!op dit moment is op het forum zitten ook een groot tijdverdrijf! owja werk, ik werk als verzorgende in n verzorg/verpleeghuis. cyprus leek mij idd ook een leuke vakantiebestemming, wij zijn nog zoekende. laat me tegen die tijd weten hoe het was. nu heb je een beetje het idee tegen wie praat qua leeftijd en relatie ed