wanneer klussen na curettage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flashyfly, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Jullie raden het nooit, ik ben zo blij, maar ook zo bang!
    Ik d8 waarom blijven mijn ovutesten zo knallen, das niet normaal toch? Dus maar ff een zw test gedaan en wat denk je: 2 strepen! Ongelofelijk! Ik kan het niet geloven!
    Mijn man weet t nog niet, die zie ik vanaaf pas. Ik tril hier helemaal. En moet ik ook nog zo gaan werken! Maar ik ben zo blij:D

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ow echt, oooh wat super zeg?ik snap helemaal hoe je je voelt.
    vooral als je nog moet gaan werken en je man weet het nog niet!
    vandaag ool een cb test halen?om de weken te bepalen?
    hou ons op de hoogte, super gefeliciteerd!

btw meteen na mk toch? ik zit op mn nod!

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hoe gaat t nu?

4. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    oooh super:D gefeliciteerd!! eindelijk weer eens goed nieuws:D

hier gaan we ondertussen weer voor de 3e ronde;)(gelukkig korte) na ma maar zal ook wel een x goed komen. dacht deze x dat het echt raak was door de temp en kwaaltjes maar helaas. heb alweer ovutesten besteld deze x van zwanger en kids vond die van de kv niks gaf 6 dagen posi aan of moest door de blaasontsteking komen dat weet ik natuurlijk niet;)

bij deze nog wat info over mij: ben 32 jaar, 12,5 jaar samen met mij man, die is bijna 29. we zijn sinds 09-10-2009 getrouwd.
    we gaan ook voor ons 1e kindje ( 1e kleinkind lukt niet meer nu mijn zus zwanger is;)) bij ander kant van fam. wel 1e kleinkind.
    verder hou ik van muziek, tv, bios, gezellig afspreken met vrienden en reizen, huwelijksreis was curacao,was geweldig:D. willen in mei ook op vakantie maar weten nog niet waarheen.
    de hond ging bijna altijd mee (dus weinig vliegvakanties, en we willen nog zoveel zien) nu we hem moesten laten gaan na 12 jaar, gaan we in mei miss toch een vliegreis maken ipv met de auto weg, zal wel lastmin zijn dan denk. hebben al rondgekeken voor cyprus,griekenland,spanje,egypte enz.
    dus tips voor een beetje betaalbare reizen altijd welkom;)
    verder zit ik heel veel (soms word mijn man er gek van:D) achter de laptop op dit forum.:)

kell hoop voor je dat het wegblijft vandaag:)

xx

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    vind dit wel een leuke groepje zo,
    leeftijden allemaal beetje bij elkaar, eerste kindje, sommige intresses komen over een!leuk leuk!

ja idd wil ook n betaalbare vakantie, zijn ook met de tuin bezig!
    wij gaan in juni!oo travelbirds.nl komen elke dag nieuwe aanbiedingen!

hoop ook dat de ongi uitblijft maar mijn gevoel zegt van niet!
    heb wel ongi klachten. blijft het uit doe ik vrijdag ff een testje!
    hier begint t nu te hagelen

6. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    die had ik ook al gehoord travelbirds idd leuke aanbiedingen maar ben bang als ik dan iets boek dat er de volgende dag iets leukers op staat :D erg he haha

hou ons op de hoogte he:) we duimen mee!
    over testjes gesproken, mijn nieuwe ovu en zw testen worden net gebracht:D ben benieuwd wat deze maand weer brengt.

xx

7. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meisjes,

Dit is helemaal nieuw voor my zo'n forum! Best wel leuk om jullie verhalen te lezen! En eindelijk eens mensen die voelen wat ik voel!
    Proficiat met je zwangerschap flashfly! Ik stond ook helemaal te trillen bij mijn eerste positieve test, zalig gevoel hé! Geniet er in elk geval maar van :)
    Bij mij liep het niet goed af :( maar we geven de moed niet op!!!!

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hallo sunshine,

welkom hier!als ik je berichtje goed lees begrijp ik dat je ook een mk gehad hebt? is dit pas geleden?
    ik zit veel op het forum en vind dit nu ook een leuk groepje ;)!
    dus als je wat kwijt wil, je kunt altijd hier terecht op stuur een pbtje!
    liefs

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    lotus, heb dat idd ook. dat je misschien de volgende dag iets beters tegen komt!
    mijn vriend wil toch liever tegen die tijd naar het reisbureau voor n lastminute.
    of misschien een keer gek doen, naar het vliegveld en kijken wat er daar nog aan aanbiedingen zijn!alleen wel kans dat je n nachtje een hotelletje pakken moet

10. Sunshine3

Sunshine3 Lid

11 apr 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey kell84,
    Ik heb begin januari een mk gehad. Ik was bijna 10 weken ver. We hebben ook een hele tijd moeten klussen voor we zwanger werden. Toen was het er eindelijk, en dan gaat het mis... Ik ben onderwijzeres en word dagelijks geconfronteerd met die kleine prutsjes... Ik ben er mentaal over, maar vind het toch heel oneerlijk... We moeten ons dan verzoenen met het feit dat de natuur beslist heeft :x
    Ik zit nu in ronde 2 en vandaag is mijn vruchtbaarste dag :D dat wordt werken vanavond!
    Heb jij ook een mk gehad?
    Grtjs S x

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    ik heb 14 mrt een mk gehad!zit dus in ronde 1 na mk!
    als cyclus weer zo doorgaat zit ik nu op mn nod!
    daarvoor al 7 rondes bezig

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,

Hier gaat het goed, ben een beetje bekomen van de schrik. Manlief net verteld en hij is ook super blij. Maar meteen zijn we ook heel erg bang.
    Ik ben vandaag meteen bloed gaan prikken in het zh voor mijn schildklier waarde. hcg meteen meegenomen. Ik zal z.s.m. een hogere dosis nodig hebben om de kans op miskramen te verkleinen. Vrijdag telefonisch consult.
    Het is nog zo onwerkelijk allemaal.
    En ik ben nu zo onzeker omdat ik helemaal geen zw klachten heb. Geen pijnlijke borsten of misselijk..
    Alleen wat steekjes inmijn onderbuik gevoeld maar ik d8 dat dat mijn ei was :D haha hoe stom kan iemand zijn?

@Kell, ik hoop zo dat de duivels weg blijven! Wanneer ga je weer testen? Bij mij meteen na MK dus. Ben dit jaar nog niet ongi geweest. Ik heb net cb gehaald met weekindicatie maar die werkt het beste met ochtendurine dus maar even tot morgenvroeg wachten. Ik heb even berekend en ben waarschijnlijk in december uitgerekend, toch nog een 2012 kindje hopelijk!

@Lotus, balen dat het deze maand niet is gelukt. Ik gun het je zo erg! Ik heb ovutesten van sensitest. ben er dus erg tevreden over. Wist alleen niet dat ze ook op hcg reageren. Haha ik mijn ei proberen te spotten terwijl ik al zwanger was. :D Ik vond mijn BLT (basale lichaams temp) ook al zo hoog vergeleken met anderen.
    Wij gaan ook vaak naar griekenland. Zakynthos is erg mooi. Nu gaan we dus naar cyprus. En Sardinie lijkt me ook heel mooi.

@sunshine, welkom. Helaas hebben we allemaal een mk gehad. Ik ben op 9 maart gecuretteerd voor een MA met 10w 6d. We hebben nog veel verdriet van ons vlindertje, elke dag brand het kaarsje. En nu dus meteen weer zwanger. Zo snel kan het gaan :D

Liefs

13. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    @ flashyfly
    ben benieuwd morgen hoeveel weken dat hij aangeeft, is waarschijnlijk wel in december:D

@sunshine welkom
    ook hier idd een ma gehad en 17 feb een curettage gehad, nog vaak verdriet om maar we gaan er weer voor zit al weer in ronde 3;)
    hoop weer snel het gevoel van zwanger zijn te mogen voelen:)

xx

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    de cb test al gedaan?
    als er nog niks is wil ik van het weekend pas testen, als ik dat volhoud hahha!
    al heb ik nog steeds wel ongi krampen. en wordt zelfs beetje misselijk van de spanningen

15. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    houd je dat vol tot het weekend?
    ik had waarschijnlijk gister of vandaag al getest:D gister was toch je nod?

xx

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    ja klopt, naja afgaande van mn vorige cyclussen!
    weet nl ook dat na mk je cyclus anders loopt en t iets langer kan duren.
    dus als het lukt wil ik nog even afwachten.
    ook misschien wel voor de teleurstelling. zolang je niks weet is er nog hoop

17. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    ja dat is waar bij mij scheelt het 1 dag tot nu toe vergeleken met daarvoor. altijd zo spannend die laatste dagen, leef met je mee;)

xx

18. lotus79

lotus79 Actief lid

28 jan 2012
    151
    0
    0
    flash al getest met cb??

xx

19. Victoria25

1 feb 2011
    47
    0
    0
    Hier ook een MA gehad, gecurrateerd op 9-3-'12 (toen 12 wkn en 3 dgn, kindje nier groter geworden dan 5,5 week).
    Hiervoor altijd redelijk regelmatige cyclussen gehad, zo rond de 28-30 dagen. Morgen is het 5 weken na de curretage, maar (nog) geen menstruatie gehad. Het blijft dus nog erg onzeker.
    Ik denk dat ik wacht met testen tot na 6 weken (weet niet of ik dit volhoudt, maar ga het proberen...)
    Dus nog zeker een dikke week in spanning, maar ga ervan uit dat het nu niet meteen weer gelukt is, zou wel erg toevallig zijn. Hiervoor een jaar bezig geweest met de 1e zwangerschap, voordat het eindelijk 'gelukt' was. Dus ben bang dat het nu weer lang gaat duren...

20. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Kell knap van je dat je kunt wachten. Succes! Ik denk aan je.

CB gaf aan 2-3 weken. dus eigenlijk 4-5 weken :D Decemberkindje dus. Meteen na de curettage dus zwanger geraakt. heel vreemd want toen waren we er nog niet mee bezig. Mijn NOD was begin april en toen ik niet ongi werd heb ik een zw test gedaan, just to be sure. Maar die was negatief. Daarna dus die ovu testen gaan doen. Haha wat ben ik dom geweest, de ovutesten werden steeds knallender omdat ik zwanger ben. Ben wel heel blij.
    het liefst doe ik nu ook elke dag weer een nieuwe test, om steeds maar de bevestiging te krijgen. Ben nl ook zo onzeker.
    als ik uitga van de dag van de curattage (9maart) en mijn cyclus is normaal 25 dagen zou ik 11 dec uitgeteld zijn.

Gelukkig kan ik dinsdag avond al bij de gyn langs. Hoop dat ik dan meteen een echo krijg....

@Vicoria, we zijn op dezelfde dag in zh behandeld. Ik was 10w 6 dagen. Heel veel sterkte met dit verlies. En succes met het testen. Ik hoorde dat je na een curettage vruchtbaarder bent....

Deel Deze Pagina