Hey Flashyfly, Ik denk aan je hoor vandaag. Je moet je zeker geen zorgen maken! Moeder natuur is iets waar je niet op kunt bouwen. Het is niet omdat je de vorige keer geen geluk gehad hebt dat het nu ook zo zal zijn. Het kan ALLE kanten uit!! Dus geniet nu maar gewoon van je zwangerschap, het komt allemaal wel goed! Puistjes hebben wil zeggen dat je hormonen goed hun werk aan het doen zijn Vertel ons hoe het geweest is hé!! grtjs S X
heey flashyfly!succes vanavond!!erg spannend en idd wat sunshine ook zegt kan nu ook helemaal goed zijn! bij mij gisteravond een positieve ovutest!dus ff geklust natuurlijk gisteraaf! alleen vanavond zien we elkaar niet,ja vanacht in bed waarschijnlijk en morgen is te laat denk ik? nouja dan volgende maand maar er maar volop voor gaan!
@Flashy, succes, ik zal aan je denken!! Hier wat mindere dagen achter de rug...Heel verdrietig en in de war over hoe het nu verder gaat. Doet alles het nog wel, hoe gaat het bij een volgende zwangerschap? Allemaal bekende gedachten voor jullie, denk ik. Gister was mijn laatste dag van mijn menstruatie. Ik vraag me nu af wanneer ik kan gaan beginnen met ovutesten? Ik heb ze in huis maar ik heb me nog niet helemaal verdiept in het hoe en wat.
@ flashyfly, succes vanavond, laat weten hoe het is gegaan. ik moet vnaaf werken en nu komt mn vriend zo thuis, erg gezellig dus hahha roan, zit er geen gebruiksaanwijzing bij? bij mij zat er een papiertje bij op welke dag bij welke lengte cyclus je het best kan beginnen!ik dacht zo bij dag 8 ongeveer
Hoi dames, Ik heb een echo gehad en er was een vruchtzakje van 6.3mm te zien. We konden ons vruchtje nog niet zien omdat ik nog niet lang genoeg zwanger ben. De curettage is nu 5 weken en 4 dagen geleden en ik zal waarschijnlijk rond 4 weken zwanger zijn. Maar dat kon de gyn nog niet duidelijk zeggen. We moeten nu 10 dagen wachten en volgende week vrijdag krijgen we een nieuwe echo. Nog geen duidelijkheid dus en nog 10 dagen afwachten. Bedankt voor jullie steun, ik was zo zenuwachtig.... Ik weet trouwens niet of een vruchtzakje van 6,3mm hoort bij een zwangerschap rond de 4 weken, weet iemand dit? Liefs
Hey flashyfly! Ik heb aan je gedacht hoor! Toen ik zwanger was, was ik ook nog maar 6 weken ver toen ik bij de gyn geweest ben. Ons vruchtje was 5,8mm en dat was volkomen normaal. We hadden zelf het hartje horen kloppen. Maak je maar geen zorgen! Grtjs S
We hebben helaas nog geen vruchtje kunnen zien, alleen het vruchtzakje wat 6,3 mm is. Hopelijk zien we volgende week een vuchtje. Ik ben nu wel weer erg onzeker.... Maar we moeten uitgaan van het positieve! Hoe is het met de rest van jullie dames? Nog leuke plannen voor het weekend? Ik ben zo erg moe dat ik vrijdag lekker verlof neem. Heb ik wel verdiend. Zaterdag hebben we familie-uitje. Maar ik ga nog niet vertellen dat we zwanger zijn. (denk ik) Ik wil graag eerst een goede echo... Liefs
heb ook geen idee hoe groot dat vruchtzakje eigenlijk moet zijn , bij mij hoorde ik ze toen alleen over een vruchtzakje want er was niks in te zien geloof ik en dat was 5,4 als ik het goed gehoord heb (ze dachten dat ik dan 5/6 weken zou moeten zijn) terwijl ik de echo had toen ik "7 weken" was. dus denk dat het bij jou wel goed zit nu dan toch. probeer ervan te genieten hier ook nog 1 dagje werken en dan weekend we hebben nog niet echt plannen voor het weekend, ja wel hopen dat het een vruchtbaar weekend is heb gister en vandaag een licht posi ovutest gehad ( in de gebruiksaanwijzing staat dat dat negatief is, maar ik dacht dat dat gewoon licht posi was) dus verwacht morgen of overmorgen wel een knaller wat de vakantie betreft denk dat het in mei waarschijnlijk egypte word moet alleen nog even navragen bij de ha over inentingen, de één zegt van wel de ander zegt van niet hebben we iig mooi weer! xx
ik heb deze week helaas alleen morgen vrij!en dan van vrijdag tm maandag werken!nog niet veel zin, al is t in t weekend wel relaxed werken. verder hier geen bz heden.wachten tot mn ongi voorbij is, verder alleen wel erg moe. zal t weer wel zijn
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen (na curetage op 9-3-'12). Morgen is het 6 weken geleden... Weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Aan de ene kant wil ik dat ik ongesteld ben, dan weet ik dat alles weer werkt. Aan de andere kant wil ik wel weer een postitieve zwangerschapstest in handen krijgen. Het enige wat ik nu aan 'klachten' heb is af en toe een wat zeurderig gevoel onderin mijn buik, heel soms maagzuur wat omhoog komt en af en toe een opgeblazen gevoel in mijn buik/darmen. Dit had ik de vorige zwangerschap ook, maar ben ook bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. Wil eigenlijk nu testen, maar ook weer niet omdat ik niet teleurgesteld wil worden bij een negatieve test. Ik denk toch maar weer even afwachten...hoe zwaar dat ook is (deze dagen duren altijd het langste).
Hier helaas nog geen vrij, vandaag nog een hele dag werken en morgen nog een halve. Dan lekker een weekend waarin niks gepland staat, hoera! Volgens mijn berekeningen moeten we vanaf dinsdag aan het klussen slaan, dus we moeten onze energie even sparen Gister weer een moeilijk momentje: een oud-collega mailde dat ze zwanger is. Iedereen heel uitbundig reageren, en ik zat echt een beetje weg te kwijnen in een hoekje. Ik heb niet zo'n hele goede band met mijn collega's, volgens mij hebben ze nauwelijks door hoeveel verdriet ik er nog steeds van heb. En dan lees ik elders op het forum een topic van iemand die 1 keer zwanger is geweest, een mk heeft gehad en daarna maaaanden bezig is geweest om weer zwanger te raken. Als ik dat lees, raak ik wel een beetje in de stress hoor.
@Roan, je moet toch echt postitief proberen te blijven denken. Toen ik de MA had hoorde ik van heel veel mensen om me heen dat ze het ook hadden meegemaakt. Ik ken 3 mensen die ongewenst kinderloos zijn gebleven, 2 mensen die na een MK niet meer zwanger zijn geworden maar nog veel meer mensen die na een MA of MK gewoon weer zwanger zijn geworden. En ook een kindje hebben mogen baren. Dus pin je niet vast op de negatieve verhalen maar probeer uit te gaan van de positieve verhalen. Ook al is dat nog zo moeilijk. Ik spreek uit ervaring... Nu weer zwanger maar heel erg bang dat het weer misgaat omdat ik op dit forum ook mensen die die 5 MK achter elkaar hebben gehad.... Maar ik probeer echt een positieve instelling te hebben, anders kun je nergens meer van genieten. Sterkte! @Victoria, hopelijk blijft je ongi uit en test je positief. Ik snap wel dat het eng is maar onzekerheid is ook niets toch? Heb je wel je ei kunnen spotten? @Kell, balen dat je dit weekend moet werken, heb je dinsdag dan 'weekend' ? @Lotus veel klusplezier... Ik heb vanmiddag al vrij genomen, ben echt heel moe. Nu lekker op de bank onder een dekentje en vanavond gaan we eten bij mijn broertje en gaan we het hem vertellen Ik ga ook uit van het positieve! Liefs
je leest idd te veel van dat soort verhalen maar ik probeer ook uit te gaan van het positieve en ga deze nieuwe ronde dan ook goed aan de slag. ga na koninginnedag weer opnieuw en uit voorzorg stoppen met roken. mn vriend moet dan weer buiten dus die rookt dan minder. probeer gewoon ook te genieten en positief te blijven. weekend werken vind ik niet heel erg, je hebt geen last van regeldingen ed dus iets relaxter werken. dinsdag idd weer weekend maar helaas maar 1 dag!weekend erop en met koninginnedag lekker 4 dgn vrij
Hi meiden! @victoria: bij mij heeft het ook 6 weken geduurd eer mijn ongi er waren! Sommige doen er 4 weken over, andere zelfs 8. Het normale getal is 6 weken. Hopelijk is het bij jou een andere reden waarom je ongi uitblijven ik duim voor je! Het is waar wat kell zegt, we moeten ons vastpinnen op de goeie verhalen!!! Toen mijn mama kanker had dachten wij ook somber, maar de dokter vertelde dat de mensen vlugger de negatieve verhalen onthouden dan de positieve, en die zijn er ook, zeker weten!! Dus girls: we think positive!!! Ik moet nog 6 dagen wachten eer ik mag testen,... Als ik toekom aan testen want mss komen mijn ongi er wel door. Het begint wel spannend te worden . Ik heb nu enorm pijn aan mijn onderrug en moet heel vaak plassen. Mijn buik staat 's avonds ook gezwollen... We zien wel! Grtjs S x
aaaahhhh help ik snap echt niks meer van me cyclus zoals eerder gezegd dacht ik dat ik gister en eergister een licht positest (die van gister dacht ik zelf een gewone posi) al een paar dagen ook een zeurend gevoel rechts en links onder in mijn buik dus ik was er van overtuigd dat de test ging knallen vandaag issie weer lichter dan gister en ik gister nog denken nu een dag overslaan en morgen pas weer, nu na die test denk ik hadden we maar wel.... nu is het miss weer te laat. wat denken jullie als je naar mijn kaartje kijkt?? we hebben geklust vanaf de 15e om de dag dus wat dat betreft zal het wel goed zitten toch. echt geen hoogte van te krijgen van je lichaam haha @flash veel plezier met het vertellen @kell ook lekker met koninginnedag 4 dagen vrij toch @roan probeer niet te veel te stressen(makkelijk gezegd weet ik ) en je hoort meer negatieve dingen dan positive maar volgens mij zijn er veeeel meer positieve dan negatieve dingen toch @victoria het wachten vind ik ook altijd het ergste maar er zit niks anders op hoop dat het snel komt voor(hoop een posi test) je dan weet je waar je aan toe bent @sunshine spannend.....succes xx
het is miss ook wel leuk als de andere meiden wat meer over zichzelf vertellen?? vond het wel een goed idee van kell, weet je een beetje meer tegen wie je praat qua leeftijd enzo toch? xx
Goed idee Lotus! Ik ben 30, 8 jaar samen met mijn man waarvan 1,5 jaar getrouw. Ik werk voor n overheidsinstantie, fulltime. We hebben 3 katten waar we gek op zijn en verder kook/bak ik graag, ben ik n echte internetfreak en schrijf en lees ik veel. Whos next?
@ flashyfly, heb nog helemaal niet gereageerd op je echo. supermooi!wist even niet hoe ik erop reageren moest. werd toch wel herinnerd aan mn eigen echos, heb toch weer wat dipjes nu. hoe groot het vruchtzakje moet zijn bij zoveel weken dat weet ik ook niet. volgens mij is mn ongi al weer afgelopen, heb niet veel bloedverlies gehad. vanaf morgeb weer aan de klus. idd leuk als iedereen wat over zichzelf verteld. ikzelf vind t leuk om n beetje te weten met wie je praat. ik volg meer forums maar ben aan deze het meest gehecht hahah. ik ga lekker slapen.truste
@Roan, ik hoop niet dat je mijn eerder bericht me kwalijk neemt. Heb t net ff terug gelezen en t is behoorlijk pittig. Maar t komt uit een goed hart en ik hoop je alleen maar te steunen. We hebben ons een paar pagina's terug al voorgesteld maar dat is teveel zoekwerk. Ik ben 28 jaar, in okt getrouwd met mijn man waar ik 6jaar mee samen ben. Ik werk bij een stichting voor sport en cultuur stimulering. We gaan voor ons 1e kindje, in maart een MA gehad. NuIk heb een zwarte labrador die nog bij mijn ouders woont. Toen ik een paar jaar geleden het huis uit ging konden mijn ouders geen afstand van de hond doen en dus woont hij nog daar en logeert hij dus vaker hier. Verder hou ik van lezen, sporten, uit eten en reizen. En ik ben ook t meest gehecht aan dit forum! Thx ladies.
had mezelf ook al voor gesteld flash(pag 8/9 staat het) maar was ook benieuwd naar de andere meiden die er later bij zijn gekomen hoe was het etentje trouwens?? xx