bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door bhdrcm, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    ben nu 7 weken zwanger en heb vandaag een beetje bloedverlies gehad, ik voel zelf niks geen steken of krampen.
    had de laatse tijd wel last van wit afscheiding wat vandaag een beetje bruin-roodachtig was.
    ben wel geschrokken.
    moet vrijdag naar de gyn voor een echo, we gaan naar de hartslag luisteren.
    ben nu erg bang geworden na deze toestand.
    weet iemand wat dit kan zijn?

2. THbaby

THbaby Niet meer actief

zou me niet te druk maken, das alleen maar slecht voor de baby en als je geen krampen hebt is het meeeestal goed..

hoop voor je op een goeie echo!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey heb ook last gehad van helder rood bloedverlies. Bij mij was het een gesprongen bloedvaatje. Zolang je geen stolsels verliest en geen hele erge krampen hebt zie ik het positief in.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    hoi,

ik heb precies hetzelfde als jij!
    vandaag overdag beetje bruinig soms bij het afvegen..
    maar vanavond heel licht rosig, doorzichtig als ikdruk geef bij het plassen. niet veel en niet zo rood als bij menstruatie....
    ik vrees echt voor een miskraam..
    ben 4 weken en 3 dagen..

hoe gaat het nu bij jou?

5. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    ik ben vandaag naar de gyn geweest.
    en volgens de gyn ben ik 6 weken en 3dgn.
    echo gehad via buik en inwendig maar er was geen hartslag van de baby wat volgens de gyn al zou moeten kloppen.
    ik voel me zo klote, ik heb ook nog steeds bloedingen niet echt bloedingen maar kleine bruin/rood achtige velletjes? maar geen krampen...?
    ik moet vrijdag weer trg naar de gyn, en als het hartje weer niet klopt gaan ze de baby weghalen.
    we waren zo blij met het nieuws dat ik zwanger was na zo lang proberen en nu dit er boven op ik voel me zo moedeloos zo leeg.
    heeft iemand hier ervaring mee? denken jullie dat het hartje nog gaat kloppen of word het een miskraam'?

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bhdrcm
    wat een shitverhaal zeg...echt heel erg voor je :( Ik ga heeeel hard voor je duimen dat het hartje toch gewoon klopt en dat het nog te vroeg was om te zien eerder.
    Ik herken het niet zo heel erg. Wat ik zelf wel heb is 4 positieve testen voor mijn Nod en toen op mijn Nod en de dag erna 1x een veegje bloedverlief (roze en dun), daarna was het weer weg en het is niet meer teruggekomen. Heb ook wel last van m'n buik, meer een soort 'duwgevoel' van binnenuit. Geen idee dus of dat goed gaat...:(....ik ga maandag nog maar eens testen.

Heel veel sterkte!!

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ik adviseerde je net al op een ander topic om het even af te wachten. Meestal zitten gyns ook wel op de lijn van niet direct curetteren. Je kunt morgen toch zeggen (stel dat er nog geen hartje is) dat je af wilt wachten en het eventueel spontaan op gang te laten komen. Zo heb je ook nog even de tijd om een eventueel wonder te laten gebeuren....sterkte hoor! Ik hoop maar dat je morgen een hartje te zien krijgt. Die kans is er wel nog gewoon hoor!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey meid, ik duim ook met je mee. Heel veel succes/sterkte morgen. Mocht het inderdaad zo zijn dat het niet goed zit zou ik er ook voor kiezen om het uit zichzelf op gang te laten komen en hopende natuurlijk op een wonder.

knuff

9. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allen,
    afgelopen vrijdag naar de gyn geweest nog een bloedtest gehad, is vergeleken met die van woensdag en de hcg hormonen waren lager geworden. volgens de gyn zou dit veel hoger moeten zijn en helaas zei ze dat het een miskraam is.
    dezelfde dag in de middag ben ik opgenomen in t ziekenhuis om de baby weg te halen. voel me zo leeg zo moedeloos.
    ik vraag me af of ik ooit weer zwanger ga raken we waren zo blij met de zwangerschap en nu dit..
    vraag aan dames die dit ook hebben gehad moest van de gyn 3 maanden lang de pil gebruiken dus mag de aankomende 3 maanden niet zwanger raken moesten jullie dit ook?
    en na de miskraam hoe snel zijn jullie weer zwanger geraakt?
    en hoe zit het met de ongesteldheid na miskraam? hoe snel wordt je weer ongi?

10. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Hoi,
    Sterkte meid.
    Ik heb eind juni een curretage gehad, daarna werd ik na 4 weken ongesteld. Mijn cyclus was weer op gang gekomen, gelukkig. In mijn 4e cyclus weer zwanger geworden. In week 5 van mijn zwangerschap is het bloeden begonnen dit heeft ruim 2 weken geduurd. Vandaag een echo gehad (zou mijn 1e blije echo moeten zijn) mijn lichaam heeft gelukkig alles zelf verwijderd. Alles was schoon en gelukkig in orde. Het voelt als een opluchting dat ik niet weer een curretage moet, maar voel me ook erg leeg. Nu is het werkelijk voorbij.

11. Emmely

Emmely Niet meer actief

Sterkte!

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte meiden

Deel Deze Pagina