wanneer klussen na pregnyl?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ThinkPink1201, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Hoi iedereen,

vrijdag mijn pregnyl spuit gekregen rond 17h30 en lijn gynaecoloog zei dus dat dit m'n vruchtbare periode was...

maar wanneer moesten we dus klussen? Ik heb 's avonds geklust en gisterenavond... is dat voldoende of zouden we het beter deze avond ook nog eens doen?

btw; misschien stomme vraag maar is het gelijk welk standje??

Alvast bedankt!

2. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    niemand?

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Ik had woensdags om 12 uur smiddags ovitrelle gespoten, dit werkt hetzelfde als pregnyl. Wij hebben toen woensdag avond en vrijdag morgen geklust en het was meteen raak! Je zou het voor de zekerheid nog kunnen doen vandaag maar volgens mij heb je voldoende geklust hoor ! :)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt toch al eerder Pregnyl gehad en toen ook al topics geopend?;)

Je eisprong komt ongeveer 40 u na de Pregnyl. Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen nog in je lichaam leven. Je kunt het beste zaadcellen in je lichaam hebben ten tijde van de eisprong. Een eicel is na de eisprong nog maar een paar uurtjes te bevruchten. Dus dan kun je zelf uitrekenen wanneer je het beste kunt klussen. Het standje maakt echt helemaal niks uit.

Tip: Begin nou niet weer meteen met zwangerschapstesten. Wacht daarmee totdat je op je testdatum zit, dat voorkomt een hoop onzekerheid en gedoe.

Succes!

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Heb vorige maand de eerste keer pregnyl gekregen, maar ik dacht dat je dan onmiddellijk een eisprong had.
    Daarmee was ik er niet echt zeker van hoe het nu zat...

En ik hoop dat ik me kan inhouden om niet te testen, heb geen testen meer liggen :p

Bedankt

Deel Deze Pagina