Even helemaal uit nieuwsgierigheid Wanneer testten jullie 3+ met de cb digitaal? Ik ben vandaag 4+3 en had al een 3+ Dus ben benieuwd hoevaak dat voorkomt haha
Wow, dat is wel erg vroeg voor een 3+ zeg! Dan is je hcg al behoorlijk hoog. Ben je zeker van je eisprong/zou je misschien verder kunnen zijn dan je zelf denkt?
Ik denk dat dit logisch is omdat je op 7dpo al een positieve zwangerschapstest had. De meeste vrouwen testen later positief dus dan is het hcg over het algemeen ook wat later zo hoog.
Op 4+5 had ik een 3+ bij mn laatste zwangerschap. Bij de 1e direct een 3+ maar kwam pas achter met 9+6 weken Bij de 2e nooit doorgetest tot 3+
Oke komt vaak voor dus haha. Maar ik kan me de spanning zeker voorstellen. Zelf ook altijd door getest tot de 3+ maar als ik nog ooit zwanger word dan stop ik na de 1-2 weken want het zegt toch allemaal niks
Ja begrijp ik! Ik was er de laatste keer ook blij mee, clearblue liep netjes op tot 3+ en paar dagen later een echo waar niks te zien was helaas. Al is die kans heel klein natuurlijk. Maar ik bedoel ik zou me niet meer gek laten maken door die testen. (Als ik ooit nog zwanger zou willen worden) dan zou ik testen tot nod of een knaltest en dan stoppen en echt proberen te genieten.
Oooh nee maar ik liet mezelf ook niet gek maken nu haha met deze test. Was echt alleen nieuwsgierigheid. Mijn gevoel is deze keer goed bij deze zwangerschap dus ga ook niet negatief denken dat het wel fout kan zijn. Op dit moment heb ik een mooie HCG oploop en voel ik me op en top zwanger, geen gekke dingen, dus hou ik daaraan vast ipv ‘wat als het wel mis is’
Of misschien een tweeling? Dat was bij mij zo, ik had ook best vroeg de 3+ en had een tweeling, ik heb toen gelezen dat je HCG dan ook sneller kan stijgen.
Bijzonder! Ja dat weten we volgende week haha. Zou ook niet uitmaken, als alles maar goed gaat deze keer.. ❤️
4+3. In de ochtend had ik toen nog een 2-3. Waarna ik zwaar teleurgesteld in de middag nog een deed, en die had toen 3+ erop staan