Help ik heb jullie hulp nodig!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden ik zit ergens mee:)
    als ik al mijn vorige ongi's vanaf stoppen met de pil (nu 4x dus) voor me neem en bekijk:
    uurtje voor de ongi mega erge rugpijn die constant bleef en bijkpijn die het zelfde aanvoelde, zo erg dat ik amper kon blijven zitten/liggen en mega erge bloedverlies zo erg dat ik zelfs door me tampon heen lekte als ik hem nog maar 2 uur in had....

En als ik dan vandaag neem...
    Niks geen rugpijn of ongi gevoel.... en vanmorgen dan dat bruinverlies (ook geen rood bloed dus) en ik merkte er de hele dag niks van dat ik ongi was voel me nog gewoon zo als de hele week.
    Ga ik net naar de wc toe (dus vanmorgen om 10.00uur tampon in gedaan) en nu om 17.00uur naar de wc... zit er alleen (sorry misschien vies detail) echt op het puntje beetje bruin bloed verder helemaal niks.... en als ik nu me vinger erin doe (BAH!) dan krijg ik heel klein beetje bruinzig maar vooral weer dat witte waterige...

Nou help me even??? hoe kan dit nou weer;)
    Dit is echt geen ongi hoor:( en dat weet ik zeker!
    Zou kunnen dat het nog moet doorzetten maar normaal is het altijd... uurtje vooraf steek in me rug en dan doe ik kurk in en dan moet ik echt 2uur later kurk vervangen omdat hij al zooo vol zit met helder rood smurrie dat ik anders door lek...

WAT KAN DIT NOU DAN ZIJN???:)

(ik moet er wel bij vertellen dat mijn tempkaartje er deze maand erg positief uitzag! tot mijn temp van vanmorgen...
    En dat ik ook echt aardig wat kwaaltjes had wat erop kon wijzen namelijk:

Misselijk vooral na wat drinken;), maagzuur, weinig eetlust, licht in me hoofd, ader op mijn (.)(.) slecht slapen, vroeg wakker, me tot weinig kunnen verzetten, lage rugpijn al 4 dagen voor nod, gister rare smaak in mijn mond veel nat van onder en vooral buikpijn, dag voor dat ik een dip had tot aan nu steeds steekjes/krampjes..... EN VEEL VAN DEZE ZIJN ER NU NOG! wel al 4 nega testen:S

Normaal altijd cyclus van 27 dagen en elke keer gelopen zoals hierboven geschreven staat...

HEBBEN JULLIE EEN IDEE???? VIND T RAAR!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb niet echt een idee, heb wel gelezen dat je soms even zwanger bent geweest, maar dat het vruchtje dan uiteindelijk niet goed innestelt en je alsnog ongi wordt, alleen dan een paar dagen te laat. Misschien zou het dat kunnen zijn.
    En je kunt ook nog ongi worden ook al ben je zwanger. Dus het zou toch kunnen dat het zo is, misschien een testje wagen? Dan heb je zekerheid. Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan zijn dat het nog doorzet.

Mijn ongi's verschillen ook af en toe van elkaar. De ene keer ben ik de eerste paar dagen erg heftig ongesteld (net een rode ontploffing op de pot) en de andere keer ben ik veel minder heftig ongesteld. Ook de symptomen voor mijn menstruaties verschillen nogal. Verder heb ik de ene keer wat bruine afscheiding voordat ik ongesteld word en de andere keer overvalt me gelijk de rode ontploffing.

Je bent nu 4x na het stoppen van de pil echt ongesteld geweest. Dus nog niet zo heel lang gestopt met de pil. Dat kan er ook mee te maken hebben dat je nu eens anders ongesteld wordt.

Mocht het niet doorzetten en je verliest geen helder rood bloed, dan zou je over een paar dagen voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest kunnen doen. Het zou dan een late innesteling kunnen zijn.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik sluit me helemaal aan bij Be Happy.

Mijn ongi's verschillen af en toe ook echt van elkaar!
    De ene keer ben ik er na 2 a 3 dagen van af en dit is dan 4 x achter elkaar. En de andere keer duurt het 7 dagen voor dat ik niet meer ongi ben.

Het heeft bij mij 6 maanden geduurd voordat ik pas een beetje regelmaat er in had. En na mijn miskraam is het helemaal een rommeltje geworden.
    De 1e 5 maanden echt heftige krampen op het moment dat ik ongi werd.
    Inmiddels gelukkig niet meer, maar heb ik meestal wel bruin verlies voordat ik ongi word.

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Heb in het andere topic al op gereageerd;)

Deel Deze Pagina