Hallo, ik zit al een jaartje ongeveer op deze site mee te lezen. Ik had mijn eigen voorgenomen om te stoppen met mijn pil in maart 2009, meer hoe meer ik hier lees en hoe meer ik boekjes koop hoe minder ik kan wachten! Ik zou graag in maart stoppen met de pil, maar dan moet ik eerst nog uitpillen, en ik ben bang dat ik niet de eerste maanden zwanger word, en dan duurt het nog langer, want ik wil al meer dan een jaar stoppen met de pil! daarmee zou ik graag nu al stoppen, en uitpillen enz, maar wel nog tot in januari ofzo vrijen met condoom met mn vriend. Ik ben gewoon zo bang dat zwanger worden niet meteen lukt, daarmee zou ik graag nu al stoppen met de pil! Ik heb zelfs al veel babykleertjes enz gekocht, ik ben er dus écht veel met bezig! Is toch te zot? Mijn vriend is ook volledig klaar voor een kindje, we zijn nu 3jaar samen en kennen elkaar 4,5jaar en trouwen volgend jaar ! groetjes
Hoi hoi, Zoals je zelf al zegt, kan je stoppen met de pil en nog met condoom vrijen. Kan je nu alvast ontpillen (als dat nodig is natuurlijk) en kan je strax als jullie willen gelijk beginnen. Ik had ook wel eerder willen stoppen met de pil v.w ontpillen maar heb ik niet gedaan. Ik heb nu een cyclus gehad van 28 dgn, precies volgens het boekje maar ik heb verhalen gelezen van meiden die echt lang hebben moeten wachten op hun eerste ongie. Ik hoop dat ik dat niet alsnog krijg. Ik wens je veel suc6 bij je keuze!