Wanneer klussen voor n zusje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melodios, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier 2 meisjes en beide op de dag van positieve ovutest nog geklust dus voor ons gaat t niet op.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk om te weten dat je ook een grote kans op een meid hebt als je gericht rond je ei klust.. Dan blijft het lekker spannend voor ons :)

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Hier ook een voorkeur voor en meisje.. Heb eraan mogen ruiken, zwanger zijn van en meisje, nu wil ik er ook heel graag eentje bij me hebben.. Kamertje en alles is al klaar..

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    wat erg :( knuf! hopelijk voor jou snel een meid om dat kamertje op te fleuren! :)

5. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0

Hier ook zo één die altijd roept; echte mannen maken mannen! Haha gelukkig is het van hem maar gekheid want hem maakt het helemaaaaal niks uit wat het gaat worden, hij heeft zelfs geen voorkeur, ook niet bij de eerste zwangerschap trouwens. Hoor wel meer dat mannen hier wat 'luchtiger' over denken. Zijn wij vrouwen dan echt zo kieskeurig hahaha.

6. Yris

Yris Niet meer actief

Als je een regelmatige cyclus hebt en je weet je eisprong, dan kun je proberen om 3 of 4 dagen hiervoor te zitten.. ik denk dat je dan de meeste kans maakt voor een dochtertje :)

7. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Dan weet ik wat me te doen staat deze avond hihi

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Have fun! :D

9. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier nog iemand die wel graag een meisje zou willen (ook al gaat het bij mij ook helemaal niet makkelijk, betekent niet dat je geen gevoelens/hoop/wensen hebt op dit gebied). Ook een jongetje zou super welkom zijn, dat is zeker. :)

Ik heb zoiets van baadt het niet schaadt het niet. Dat 'mikken' met klussen vind ik te risicovol (dat het helemaal geen zwangerschap wordt, bedoel ik). Dus daar heb ik me niet mee bezig gehouden. ;)

Wel mijn dieet aangepast. Ik heb gelezen dat uit onderzoek is gebleken (wel een heel beperkt onderzoek hoor, en nog heel jong, dus geen idee hoe betrouwbaar het is) dat eten veel meer invloed heeft op het geslacht dan het timen van het klussen.
    Veel calcium en magenesium tot je nemen en kalium en natrium vermijden, dan vergroot je je kans op een meisje (verdomde moeilijk hoor!). Ook weer een stuk moeilijker dan het krijgen van een jongen, daar mag je lekker zo'n beetje alles eten wat je maar wilt :x

Maar ik begrijp dat dat je kansen enorm vergroot, terwijl het timen echt maar een kleine bijdrage in het vergroten van je kansen oplevert :(

Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen :D

Ik zit op het wachtbankje ondertussen, hopen, duimen, bidden en smeken dat ik zwanger ben van een gezond kindje :)

Deel Deze Pagina