Zo, miskraam weer achter de rug.. All I want for christmas is dat 2014 het jaar gaat worden voor ons.. Ondertussen genieten we van wat we wel al hebben, want ik voel me echt al heel erg rijk (met verlanglijstje dat wel) Ik wens dat ieder zijn wens hier ook uit mag komen! Hoe denken jullie erover, vol goede moed op naar het nieuwe jaar?
Jaaaaa 2014 word het jaar voor moeders in spe... Sterkte na je miskraam, hopen op een goede plakker in 2014!!
JA! Dit is echt de laatste kindloze kerst hoop ik. Mijn nod is nu rond 1 januari dus dat zou meteen een geweldige start zijn.
Ik ben het helemaal met je eens meiske! Dat 2014 voor iedereen met deze wens maar een top jaar op t gebied van zwanger worden, zwanger blijven en een gezond kindje krijgen mag zijn!!!
Ik kan het niet méér met je eens zijn @Smnee: Hoe geweldig zou dat zijn!! Jullie verdienen het zo onderhand ook wel hoor! *fingerscrossed
Dat dit idd ons laatste kerst zonder zwanger worden/blijven/kindje mag worden. Vorig jaar hadden we toch eigenlijk wel verwacht dat ik in ieder geval met een dikke buik zou rondlopen of zelfs al met baby, helaas mocht het nog niet zo zijn! En dat doet pijn. 2014 MOET het gewoon brengen voor ons allemaal meiden!
Ik dacht eigenlijk dat ik deze kerst al lekker een buikje zou hebben maar helaas heeft het ook bij ons niet zo mogen zijn Dus we gaan voor 2014
Ik sluit Me hier compleet bij aan! Hier ook een zwangerschap --> miiskraam achter de rug in mei dit jaar. Zou nu bevallen zijn ( gister) en met de kerst een newborn hebben Dat gaat helaas niet door maar hopelijk volgend jaar een baby erbij in de familie! Hoop ook laatste kinderloze kerst! En idd hopen allereerst op een plakbeeb!
Ik hoop het zo voor ons allemaal. Maar ik ga oppassen met wat ik zeg, 2012 zou ons jaar worden en 2013 ook :')
Kippenvel als ik jullie reacties lees.. Fijn onderwerp... Ik hoop dat iedereen iig toch een heerlijke kerst heeft met mensen om zich heen die van elkaar houden! Ik ga nu mn kerstboom zetten jeeeeujjjj
Ik sluit me hier ook bij aan. Mijn miskraam begint nu echt op gang te komen. De krampen worden al heviger. Hoopte het met kerst aan mensen dicht bij ons te kunnen vertellen, maar helaas vandaag de bevestiging gekregen dat het mis is. Iedereen veel succes in 2014!
Wat een heftigge dingetjes allemaal! Maar okk mooie wensen en moed voor het nieuwe jaar !! Ik hoop ook dat 2014 het jaar word waarin wij voor ons 1ste kindje gaan klussen, we denken nu in mei/juni te beginnen dus ik hoop ook dat het nog in 2014 mag lukken maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten
Ik wens jullie allen een vruchtbaar 2014 toe, dat jullie met kerst dan een baby of een hele dikke buik (met baby )mogen hebben!
Ik ben het er helemaal mee eens!!! 2014 word HET jaar .. 1 januari is mijn nod dus dan kan het niet mooier