Wanneer klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamadolly, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Tja dat is dus even de vraag, je eerste cyclus na de pil was dus 43 dagen en dit wordt je 2e cyclus dus pas als ik het goed lees?

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah dit wordt mijn 2e. maar jah omdat mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil dus ineens 43 dagen was, ben ik nu een btje in de war. In princiepe moet ik nu 6 nov. weer ongi worden, maar als het weer zolang duurt dan pas weer rond de 20e nov. dus dan weet je natuurlijk nooit precies wanneer je eisprong is:S Ik kan me ook niet herinneren dat ik mijn eisprong ooit gevoeld heb... dan maar om de dag vrijen rond de periodes dat ik denk dat de eisprong kan zijn he haha...

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja het is idd even afwachten hoe je cyclus nu gaat lopen, kwestie van ontpillen zullen we maar zeggen he! Ach ja wat extra klussen is ook niet erg he!

Ik ben 29 sept. gestopt met de pil, 4 okt. ongi geworden en ben dus benieuwd hoe het gaat lopen nu...zou dus 18 okt. m'n eisprong kunnen hebben. ik voel dat ook nooit.

4. mammamia

He spannend hoor! en je hebt al een dochtertje zo aan je profiel te zien? Leuk hoor... dan weet jij in ieder geval al dat jullie vruchtbaar zijn, dat vind ik ook altijd maar spannend, of het allemaal wel gaat lukken!

Dat ontpillen vind ik maar niks, het was altijd op de klok af te meten wanneer ik ongesteld werd en dat is nu een btje omgegooid, bah! De tijd zal het leren...
    Vriendinnetje van mij is in juni gestopt met de pil en afgelopen week was haar test positief, hopelijk gaat het bij ons ook zo snel, maar jah dat is per persoon heel verschillend...:S en dan die tienermoeders die soms direct zwanger zijn...

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Tja is idd heel verschillend, bij ons dochterje was ik in ronde 2 al zwanger, dat maakt het nog spannender naar mijn gevoel, gaat het nu weer zo snel lukken....dat vraag je je dan steeds maar af.

6. mammamia

Heb je msn ofzo, dat praat wat makkelijker. vind het wel leuk dat je ook rond dezelfde periode als mij bezig bent met zwanger worden... ik zie dat je lerares in het basisonderwijs bent, ik werk op een kinderdagverlijf, we hebben wel wat gemeen dus;) Laat maar ff weten of je er behoefte aan hebt...

Deel Deze Pagina