Wanneer Klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mexicang, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi allemaal!

Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Die van het kruidvat en ondanks alle negatieve verhalen zijn ze mij best goed bevallen. Maar vanwege de nega verhalen, nu die van sensitest in huis.

Helaas zijn de :evil: :evil: doorgebroken, en nu gaan we op voor de volgende en hopelijk laatste ronde ;)

Afgelopen ronde hebben wij in mijn vruchtbare dagen zo om de dag geklust.
    Waarschijnlijk zijn we iets te vroeg gestopt, kwam mijn eisprong later dan ik dacht.

Nu is eigenlijk mijn vraag,of eerder vragen... wanneer is het beste om te klussen? In de vruchtbare periode om de dag? Op de dag van een positieve ovulatietest? De dag voor en de dag na de ovulatietest?
    En kan het kwaad als je de ene dag klust, een dag later een positieve ovutest hebt en weer klust? Kortom, 2 dagen achter elkaar?

Hoop vragen, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Alvast bedankt!
    Groetjes, mexicang

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik kluste altijd vanaf dag 8 om de dag en bij een positieve ovuluatie test 3 dagen.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je wel!

Wij hebben de afgelopen ronde ook vanaf dag 8 om de dag geklust en zijn bij dag 22 gestopt. Had ik uitgerekend die dag waarschijnlijk pas de ovulatie.
    :confused: 3 dagen achter elkaar? Poeh, dat is nogal wat zeg. Niet dat ik het er niet voor over zou hebben, maar of ik dan nog zin heb ;) ?

Ik zit vandaag op dag 8, als manlief dit zou lezen, zal ie zeker in zijn handen wrijven ;)

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    67 keer bekeken en niemand die wil delen hoe zij ermee omgaat en hoe zij het aanpakt? :confused:

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wij klussen vanaf dat mijn ongi over is, om de dag

Voorheen deden we dat gewoon zo door totdat ik zeker wist dat mij ei geweest was, dmv tempen en ovulatietesten

De laatste 2 rondes zijn we ook om de dag gaan klussen, maar dan zodra ik mijn eerste posi ovu test had hebben we het drie dagen achter elkaar gedaan

Hopelijk heb je hier wat aan

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wij klussen vanaf de dag dat mijn ongi over is wanneer we zin hebben. En dat is vaak om de dag. ;)

En bij een posi ovu test elke dag totdat mijn temp stijgt ;)

Liefs

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :D!
    Veeeeeel klussen dus, dat is in ieder geval wel duidelijk ;)
    Nou, ongi is hier inmiddels voorbij, dan mogen we wel aan de slag!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Haha, klusze!

Liefs

Deel Deze Pagina