Wanneer '' klussen ''....

Discussion in 'Zwanger worden' started by ruby29, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ruby29

ruby29 Lid

Feb 18, 2009
    15
    0
    0
    Hallo ladies,

Volgens een tabelletje op intenet heb ik op 14 maart mijn eisprong en op 13 maart mijn meest vruchtbare dag..
    Wanneer kan je nu het beste ' klussen '....
    Nu ook al?
    :)

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Theoretisch gezien kun je straks bevrucht worden bij je eisprong van het klussen van vandaag, mits ze lang genoeg leven (maar dat weet je natuurlijk nooit). En als je er zin in hebt zou ik zeggen: Go for it!

Ik zou in ieder geval woensdag, donderdag en vrijdag klussen, maar er zijn ook meiden die 2 weken lang iedere dag klussen. Da's niks voor mij, het moet wel leuk blijven he? Maar als je er zin in hebt, gewoon doen!

En als je niet zeker weet of je je eisprong al hebt gehad voor de zekerheid nog een paar dagen doorklussen... :D

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Maar ik heb begrepen dat het niet goed voor het zaadcel van de man is om elke dag te klussen. Dan 2 weken klussen, is da verstandig?

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als de man zijn zwemmers redelijk tot goed zijn maakt dit weinig uit ;)

5. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Je leest daar hele verschillende dingen over. De ene arts zegt dat het geen kwaad kan, de ander adviseert om de dag te klussen. Ook wordt er gezegd dat je juist niet op moet sparen, maar juist een paar dagen voor je vruchtbare periode al een keertje moet lozen om de productie op gang te brengen..... :confused:

Er zijn zoveel theorieen... Gewoon klussen als je zin hebt en rond je ei gewoon wat meer klussen. Zo houd je het zo lang mogelijk leuk.

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

wij hebben 3 dgn voor de eisprong geklust en we zijn zwanger ;) en het klopt hoor over het zaad van je ventje als je elke dag klust is echt niet bevoorderlijk hoor daar word het zaad slecht van dus ik zou 3 dagen voor je eisprong komt klussen ;)

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Sommig zaad overleeft nogineens 72 uur, meestal 48 uur gemiddeld. als je dan niet elke dag wil klussen dan is de dag voor je ei de beste dag én de meest vruchtbare, zo is het bij ons gegaan, en zaad overleeft wel zeker 24 uur

Liefs daantje

Share This Page