wanneer klussen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by suze238, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ben ik het dus ook helemaal mee eens!
    Wij zijn al 5 jaar bezig,en nu was ik het ook helemaal zat!
    Heb nu pas voor het eerst ovulatietesten gebruikt!
    En ja,daar begin je op een gegeven moment wel mee als het allemaal zo lang duurt!
    Leuk is inderdaad anders,maar als je toch een beebje wil!

Succes ermee!

Liefs Brigitte

2. suze238

suze238 Actief lid

Mar 9, 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    jeetje brigitte, 5 jaarr pfff meid hoop voor je dat de testen helpen!

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Het koude washandje zou er voor zorgen dat het zaad beter wegzwemt.
    Ze zwemmen namelijk weg van het koude heb ik me laten vertellen. Overigens door het washandje lekte ik ook niet meer. Ideaal.

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik word ook nieuwsgierig... waar is het koude washandje voor?
    Kom meid vertel je klusgeheim :p .

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha wat grappig! Het heeft iig effect gehad bij je. Ik ga het ook proberen. Baad het niet dan schaad het niet. Manlief zal wel lachen ;)

6. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    ik zou wel ovulatietesten erbij gebruiken om een beetje inzicht te krijgen.Zo weet je wanneer je ei ongeveer springt.Verder zou ik het 2/3 keer in de week doen,dat hebben wij gedaan en was het raak mee,.Iedere dag heeft bij ons nooit geholpen.Maak je verder niet druk als je een keer minder heb geklust.Wij hebben het op Donderdag gedaan en op zondag sprong mijn ei.En zie banner.Veel succes en plezier natuurlijk.Ps probeer er niet teveel mee bezig te zijn,ik weet is makkelijker gezegd dan gedaan.Maar de stress is ook niet goed.

7. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    mmmmmmmm dan ga ik vanaf nu ook maar een koud washandje gebruiken inplaats van een handdoek ;)
    ben benieuwd...........idd erg grappig :)

kan het geen kwaad voor blaasontsteking ofzo?

8. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    oja en ik ben daarna gelijk naar de wc gegaan..Daarvoor bleef ik wel altijd liggen..maar hielp bij mij niet

9. ipad

ipad Niet meer actief

ik ook...blijf altijd nog even liggen...veeg het af met washand...maar gebruik geen vaginale douche!

10. ipad

ipad Niet meer actief

iiieeeee een koud washandje? moet er niet aan denken......!
    eerst zo'n lekkere warme ......... en dan zo'n ijskoud washandje....hihiihi

(schaam)

11. ipad

ipad Niet meer actief

Suze maak je niet zo druk...er zitten altjd van die "vervelige typjes" op dit forum....
    of zij het beter weet? nou kijk eens hoelang zij al bezig is?!
    Maar om effe antwoord te geven op alje vragen:
    elke dag klussen kan geen kwaat....mits dat het zaad van je partner niet van sterke kwaliteit is....(als dat getest is)
    en ik heb tot op heden het meeste geluk om 1 dag voor de eisprong en evtueel op de dag van...mijn eisprongen vallen meestal tegen 19.00 en 23.00 in de avond...(raar maar waar) en als ik mjn eisprong pijn ervaar...durven woo ook vaak nog gauw effe te klussen...als we daar zin in hebben....(ik ben al 6 keer zwanger geraakt op deze manier)

groetjes....en veel succes!
    En nogmaals....maak je niet druk en laat je niet gekmaken! (STRESS IS NIET GOED VOR JE EI!)

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    :) :) :) ik ben altijd erg visueel ingesteld :p

13. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ja Suze ik hoop het nu ook!
    Ik had gisterenavond een goed 2de streepje....en we zijn er dus voor gegaan....ik ben benieuwd 7 april,of het heeft mogen helpen!

Gr Brigitte

14. 3kats

3kats Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,235
    0
    36
    heel veel succes gewenst.

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wij zitten al in de medische molen. Nu hebben we 3 maanden om het allemaal weer even op eigen kracht te proberen. Manlief zit aan de medicijnen en hopelijk lukt het zo om zwanger te worden.

Van de uroloog hebben we advies gehad wanneer te vrijen.
    Dit is om de dag (zeker als het zaad wat minder is) en dan 3 dagen en de dag voor je eisprong. Dan heb je de meeste kans.
    Zaadcellen blijven ongeveer 2 tot 3 dagen in je lichaam leven.

Ik leg zelf ook een kussentje onder me na het vrijen. Wordt wel aanbevolen om even te blijven liggen, dan kunnen de zaadjes makkelijker de baarmoeder bereiken. Anders heb je kans dat het eruit loopt. Dus niet meteen naar de wc. 20 tot 30 min is voldoende.

Hopelijk heb je hier wat aan.

16. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Goh. Ik lees het misschien anders dan dat jij doet. (Ik bedoel er niets verkeerds mee).
    Ik vond haar wel direct en heeft veel interesse getoond door zoveel te schrijven. Misschien ligt het wat gevoelig voor jou, als iemand zo direct is.

SUcces en vooral veel plezier met de sex.

Share This Page