Hallo, Ben vandaag bij de HA geweest en zij heeft primolut voorgeschreven. Heeft iemand dit ook wel eens gebruikt? Na 10 dagen slikken zou je ongie op gang komen. Dat zou dan dus dag 67 worden Die opgewekte menstruatie zou heel heftig moeten zijn.... Die medicatie zou geen kwaad kunnen bij een zwangerschap, maar in de bijsluiter staat dat je het niet mag slikken als je zwanger bent? (ik geloof dat ik toch die drie negatieve testen moet geloven) Frustrerend idee dat ik deze ronde waarschijnlijk geen eisprong heb gehad en eigenlijk ook een cyclus oversla. Bah... Gauw op naar een nieuwe ronde, die hopelijk wel een beetje normaal wordt! Dan eindelijk gaan tempen en met ovulatietesetn beginnen om mijn ei op te sporen! Groetjes van een gefrustreerde Olga
Hi Olga,ik heb ook primolut gebruikt omdat ik pco en al 9 maanden niet ongesteld was geweest. Ik had ook gehoord dat je veel bloed zou kunnen veriezen na die 10 dagen maar daar heb ik weinig van gemerkt,bij mij was het een dag of 4 bloeden maar het was wel minder dan een gewone menstruatie. Hoop voor je dat je eindelijk je ei krijgt en snel zwanger wordt! liefs Angela
He Angela, maar jij bent wel lekker zwanger nu! Heb je maar 1 keer primolut gebruikt en was je daarna regelmatig ongesteld?
Ja ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben,ben zo blij! Ik heb maar 1 keer primolut gebruikt en daarna clomid om mn eisprong op te wekken,en dat is gelukt,dus nu ben ik zwanger,na 1 keer gebruiken dus Dus ik weet verder niet hoe het bij jou gaat uitpakken,bij mij werd het voorgeschreven omdat ik helemaal niet ongesteld werd na het stoppen met de pil,en na onderzoek kwam er dus uit dat ik pco heb,maar jij hebt dat niet toch? liefs Angela
Ik heb na mijn miskraam primolut gehad. En ja het was heftig. Veel pijn en heel veel bloed. Daarna gelijk zwanger.
Angela, Ik ben na het stoppen met de pil 6x ongesteld geworden en hooguit na 40 dagen (zie onderschrift) Ik neem aan dat ik die keren dus wel gewoon mijn eisprong heb gehad anders had het wel langer geduurd voordat ik ongie was geworden. Nu dus een enorme uitschieter en (waarschijnlijk) geen eisprong zei de HA. Gek he? Wat is ook al weer pco? dat vergeet ik iedere keer weer. Nynke, Hoe wist je na primolut wanneer je eisprong was? Ben je toen uitgegaan van een cyclus van voor de primolut? Veel pijn en bloed heb ik er best voor over als ik daarna gelijk zwanger word! Jij kan bijna testen, succes! Groetjes Olga
Hoi Olga, ik ben uitgaan voor mijn cyclus van voor de primolut. Na mijn miskraam ben ik gecureteerd en daarna werd ik steeds maar een dag ongi vandaar de primolut. Had wel een regelmatige cuclus alleen weinig ongi. Ik hoop dat het goed werkt vor je.
Hi olga,als je pco hebt dan ben je vermindert vruchtbaar,je hebt dan in je eierstokken allemaal kleine eitjes zitten die niet tot volledige groei komen,dus je krijgt geen eisprong.je moet dus eerst je menstruatie opwekken met een kuur primolut en dan als je ongesteld bent dan moet je een paar dagen clomid slikken die er voor zorgt dat je een eisprong krijgt. maar die slaat niet altijd aan,maar de kans is wel groot. Sommige vrouwen met pco worden bv maar 3 of 4 keer per jaar ongesteld en daarom doe je er langer over om zwanger te raken. Het enige wat ik wel fijn vind is dat je regelmatig naar de gynaecoloog moet om te laten onderzoeken of je eitje wel groeit,dus je weet eingelijk op de dag nauwkeurig wanneer je je eisprong krijgt. liefs angela