zwanger voelen maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mano82, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    #1 mano82, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    Hoi meiden!

Sinds meer dan een week (sinds 8 dpo) voel ik me net zoals ik me voelde toen ik zwanger was van mijn dochter, kortom symptomen die ik anders nooit heb. Onder andere duizelig, licht in hoofd, pijn in borsten, steekjes in onderbuik, pijn in onderrug, andere smaak en geur (ik lust geen chocolade meer), moeilijk naar toilet kunnen, slecht slapen, angstig, warm hebben, andere hoofdpijn,... Ik voel me bovendien zwaarder ;)

Ik ben nu 2 à 3 dagen overtijd maar ik testte 3x negatief.
    Eerste dag van laatste ongi was 13 juli.
    Bij m'n dochtertje testte ik positief voor m'n nod-dag.
    Denken jullie dat het te vroeg is om langs te gaan bij de ha om een bloedtest aan te vragen?
    En meiden ervaring met laat-positief-testen?

Liefs,
    Mano

2. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb dat gevoel nu ook precies zelfde als jouw..
    alleen ik moet de 25ste pas ongi worden, of het heeft daarmee te maken of misschien niet..
    ik kan nu wel gaan testen maar ik weet toch dat ze negatief zijn.. misschien moet je even 3 dagen wachten en dan over 3 dagen pas weer testen.. maar een bloedtest via de ha is altijd goed, die kunnen het nog eerder zien dan de thuistest..

succes !

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met 2-3 dagen overtijd gaat een huisarts echt nog niet bloed laten prikken en wat mij betreft hardstikke terecht.... Je hebt grote kans dat je met een paar dagen wel positief test of alsnog ongesteld wordt.
    Weet je wanneer je ei is geweest? En heb je enig idee over de innesteling? Want doorgaans kun je ergens tussen de 7-14 dagen na innesteling wel positief testen en zou je die termijn iig af kunnen wachten.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb trouwens idd ervaring met overtijd testen: bij Thirza pas 19 dagen overtijd een (heel erg lichte) positieve test. Dat was 33 dagen na eisprong en 21 dagen na innesteling.
    Bij de vorige zwangerschap 4 dagen overtijd, 18 dagen na ei, een normale positieve test.
    En bij deze zwangerschap 1 dag voor NOD al een knaller :)

Elke zwangerschap is wat dat betreft anders...

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben gisteren naar de huisarts gegaan en ik heb om een bloedtest gevraagd, dit was geen probleem. De test was negatief, ik heb hier deze middag voor gebeld.

Wel vertelde de ha me dat sommige vitamines wel bijwerkingen kunnen hebben. Ik neem sinds 2-3 weken Omnibionta Pronatal.
    Ik heb opzoekingen gedaan via google en blijkt dat je van deze vitamines misselijk kunt zijn! ;)
    Bovendien zijn constipatie en opgeblazen gevoel ook bijwerkingen (oa. door ijzer)
    Dusssssss hoe ik me voel heeft allicht met de vitamines te maken en dus helemaal niet met een mogelijke zwangerschap, anders zou ik nu wel een knaltest hebben,... niet dus.
    Nog mensen met bijwerkingen van zwangerschapsvitamines?

@ Rozemarijke: gefeliciteerd met je zwangerschap! Je testte wel heel laat positief bij je eerste kindje! Was allicht ook een erg onzekere periode voor je!
    Heb je dan nooit om een bloedtest gevraagd? Normaalgezien kan je rond je nod met een bloedtest al heel wat weten, toch?

@ Kimberly: vreemd he wat je zoal kan voelen, wat ik nu voel aan m'n borsten en tepels heb ik nooit eerder gevoeld voor m'n nod!
    Ik heb het gevoel dat m'n lichaam me voor de gek houdt!
    Succes met testen binnenkort ;)

Deel Deze Pagina