wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    dus jullie doen tempen en ovu testen??

Vertel er eens wat meer over?

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja vanmorgen gelukkig weer een stuk gestegen! Was wel bang dat ie nog verder zou gaan dalen, maar nog niet gelukkig. Dus hopelijk blijft ie lekker hoog nu. ;)

Fijn dat je ook positieve ervaringen hebt met zwanger worden pillen. :D Mocht echt niet raak zijn dan hoop ik dat het mijn volgende cyclus wat korter maakt.

Over dat pendelen, heb ik hier gedaan op het forum, maar nu zijn alle topics daar gesloten omdat er zoooo veel verzoekjes kwamen. Ze zijn nu aan het bedenken hoe ze het wat overzichtelijker kunnen maken en goed te behappen voor de pendelaars.
    Ik ben door 2 mensen hier op 't forum gependeld, en 1x door iemand anders laten pendelen via een site.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wat wil je weten?
    Tempen, gewoon elke ochtend en bijhouden op Fertility Friend app.
    En ovu testen gebruiken, zodat je ongeveer je ei kan vinden. Maar dat kan je in principe met je temp ook al. ;)
    Moet je maar eens lezen op de forums hierover. Staat wel veel info op.

4. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    ja die ovu testen heb ik deze maand gebruikt...

Was afgelopen donderdag om 12:00 VET POSITIEF!!
    2 dikke strepen! toen die dag om 16:00 geklust.
    De volgende dag om 12:00 was ie negatief.
    Op tijd geweest denk dan he?

Als ik me dan die dag had getempt, had ie wrs hoger geweest als de vorige dagen bedoel je?

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise,

ja ik dacht zondag ook..yes hij stijgt, maar de dag erna BAM...

maar iig cyclus van 28 met LF 11/12

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Nonaches: Ben je ongesteld geworden?

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ vivian, ja mega erg :(
    Wat ik al verwacht had, gezien mijn tempkaartje..
    Maarja nieuwe ronde, nieuwe kansen

Ronde 4: weer gebruik maken van ovutesten en tempen!hopen op deze ronde meer geluk

Hoop voor ons allemaal

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hoop voor jou ook veel geluk Nona! Echt een mooie cyclus heb je! Gelukkig maar. :D
    Ik ga morgenochtend testen denk ik... als die nega is dan zaterdag pas weer. Maar morgen zit ik op 12 DPO. Vind het mega spannend.
    Ik laat het hier weten natuurlijk. ;)

9. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    good luckkk !!

10. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    verschrikkelijk zeg -.- steken in de onderbuik
    hoelang blijft dat eigenlijk
    dat je je eisprong zo lang voelt ? heb 2/3dagen geen last meer gehad.

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee Dames,

Nou vanochtend verstandkies laten trekken!! o my god mijn bek :$ haha helemaal verlamd..

Ik heb vandaag ook vitamines gehaald voor mijn vriend, hij heeft sterioden gedaan en hij is sinds een maand gestopt. Maar ik heb nu bij de natuurwinkel detox gehaald en zink en omega 3. Zo kan zijn zaad aansterken :D

Ik heb voor mezelf ook vitmines gehaald, ik had normaal etos zwanger worden. Maar ik ga nu davitamone mama proberen met visolie :)

Ik heb besloten wel minder actief te zijn op ZP. Ik bericht slechts in dit bericht nog wat berichtjes en lees heel graag mee met jullie, maar probeer dit te beperken met 1x per dag ipv heel de dag door haha!!

@ huisje, verschilt per vrouw, de ene heeft geen last de ander een week.

@ Charise, ik hoop het voor je, alleen je temperatuur is weer gedaald. Net als die van mij toen..hoop alleen dat bij jou er anders uit ziet!!

Ik ben blij dat die cyclus iig bij mij goed is en dat ik over 10 dagen weer voor de nieuwe kans kan gaan..

succes damess!!

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hallo dames, vanmorgen getest maar negatief. :(
    Dus ja nu wacht ik af tot zaterdag als ik niet ongi ben dan ga ik dan testen.
    Had stiekem wel een beetje gehoopt dat ie positief zou zijn, al was het heel licht.
    Maarja zoals ik al zei twijfel ik ook een beetje of ik al wel 12 DPO ben, volgens eigen berekeningen zou ik op 10 DPO uitkomen.
    Maargoed nog afwachten dus. ;)

13. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    JAmmer charise!!!

hoop voor je dat nog wat wordt

14. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @Nonaches. Ik denk dat het moeilijk is om hier niet op te kijken. haha
    @Charise. let uss knoww..

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Sterkte trouwens Nona met je verstandskies, heb ze zelf 3 jaar geleden allemaal laten trekken, en ja het is niet lekker nee. De ingreep zelf viel me nog mee, maar daarna pfff.. Kreeg ook zo'n charmante blauwe plek haha.
    Bij 1 kies was wel een drama, die lag schuin en moesten ze in stukjes boren, nou dacht echt van mennn m'n kaak breekt joh zo hard waren ze bezig, mijn god.
    Maarja gelukkig heb ik het overleefd. ;)

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja het is mega moeilijk om heir niet te kijken, want hier ben ik weer 3e keer :p haha!

Net gelunched, maar blijft bloeden en verdoving begint uit te werken, dus begint pijn te doen..hoofdpijn en etc :s

er zijn geen pendels meer te vinden op internet :(

Ik heb vroeger ook gependeld, dus misschien ga ik er weer mee beginnen..maar kan alleen mijzelf niet pendelen

17. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    opgezette schaamlippen -.- ( sorry )

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee Nona,
    Heb je geen pijnstillers gekregen? Ik kreeg toen zakjes ibuprofen van 600 mg die je kon oplossen, dat hielp wel goed. Mocht ik er 3 van op een dag. Dus deed in de ochtend, vlak voor het avond eten en voor het slapen gaan.
    Als je gaat pendelen mag je mij ook wel pendelen hoor. ;) Weet niet welke gegevens je nodig hebt??

Hier nog geen ongi o.i.d. Wel een kleine tempdaling weer, maar die heb ik al eerder gehad, komt ook wel een beetje omdat ik eerder op gestaan ben als normaal (is ook een wit bolletje).
    Nouja we wachten af. ;)

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Charise,

Nee geen pijnstillers, maar gaat stuk beter nu:)

Ik hoop dat je temperatuur niet meer daalt. Hij heeft wel grappig verloop. Nou ik ben nog steeds ongi, maar wel Medium ipv heftig :)

Dag 3 gaat goed..voir mijn vriend vitamines gehaald gister om de anabolen uit zijn lichaam te krijgen..

Ik ga denk ik in weekend weer beginnen na een aanTal jaar..ïk stuur je later mijn emaiadres. Ga even over nadenken..

Fijne dag vandaag

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja mijn temp gaat lekker op en neer, hoop natuurlijk dat ie morgen weer omhoog gaat.
    Maar twijfel toch een heel klein beetje of ik niet gewoon ongi ga worden omdat i kaf en toe wel van die krampjes heb onder in mijn buik. Zeurderig.
    Maarja we wachten af. ;)

Ik hoor het wel inderdaad als je wil gaan pendelen. :D

Fijn dat het beter gaat met je kies... of nouja, niet je kies, maar het gat haha.

Grappig trouwens dat die temperaturen zo verschillen bij mensen. Jou gemiddelde (normale) temperatuur is bij mij hoog haha.
    Ik zit ongeveer op 36.2 voor mijn ei, en jij dus rond 36.6 ofzo hihi.

Deel Deze Pagina