Goeiemorgen meiden! Nou hier uiteindelijk toch nog geklust ook al was ik moe! Daarna ging manlief wat pakken benee dus heb ik ff snel n rondje gefietst, lol. Vanmorgen ineens n flinke tempdaling, vandaag toch maar weer ff een ovutestje doen voor zekerheid. En met positief dan vanavond nog maar n keer klussen voor ik ga werken. Fijne dag vandaag dames!
Goedemiddag dames! Jeetje ik ben laatste tijd wel erg afwezig..sorry!! Ik heb gister Bad Ass en Tower Heist gezien...geen romantisch gedoe, maar actie hahaha! Samen met mijn vriend, z'n broer en vriend van z'n broer...Dusja drie mannen tegen 1 meid..(heb dan helaas niks in te brengen) Was wel erg gezellig..moest wel mijn zak chips delen hahaha! @ Charise, haha hoop zo dat je ei komt!!! Dan heb je gister effectief dagje gehad.. @FB&Whatsapp, ja ladies ook ik heb deze social media, alleen ook ik wil anoniem blijven op ZP. Niemand weet namelijk dat ik zwanger ben en wil ook niet dat bekenden mijn berichten lezen op ZP.. Ik zal wel wat over mij vertellen..Ik ben 21 jaar (bijna 22), mijn vriend is net 21 geworden..We gaan ongeveer al 2,5 jaar. Ik studeer accountancy in Utrecht en ik werk in de zakelijke dienstverlening. Ik heb een konijn en een vogel @ Orchideetje, heel veel plezier gewensttt!!! @ MvM, dames hoe gaat daarmee?? Ik krijg echt niet 8 bussen helemaal vol hahaha! @ ECHO, Minii nog maar paar daaagjeesss!!! @ Minii, ja 10 weken zwanger!! MIJLPAAAAALLL!! 2 getalllen...goed gevoel!!
@charise, hier meerdere rondjes gefietst zelfs manlief bleef wel erg lang beneden @nona, gezellig avondje dus gisteren
Ja zeker gezellig avondje!! Ik ga zo lekker naar schoonmams, dus ben dan even niet meer aanwezig..ben er vanavond weerr!!
goededag allemaal, hier nog 2,5 uur werken en de dag er al weer opzetten. hoop dat ze vandaag wat eerder stoppen in de tuin zodat we saampjes lekker op de bank kunnen hangen of met vrienden een drankje kunnen doen. ja vind het wel leuk iig te weten wat de leeftijd van iedereen is hahha. nou dan zal ik over mezelf ff een stukje doen. ik wordt eind deze maand 28. mijn vriend is 25 geworden. wij zijn 5 jaar samen en wonen nu 1,5 jr samen. willen wel een keer trouwen maarja kostenplaatje he. we hebben samen een hond. wat ik leuk vind is lezen, thrillers en veel tv kijken. veel series en fantasiefilms ed.
Nou ovulatietest was negatief nog. Alleen een heel dun penstreepje wat dan net zo donker is als de controle streep, maar de rest trekt nu haast onzichtbaar weg. Dus blijft alleen een penstreepje over. Nouja gewoon negatief dus. We zien wel hoe het verder gaat, ik durf nergens meer op de hopen haha. Vorige cyclus ook enthousiast toen ik rond dag 20/22 dag dat mijn ei kwam, was dus ook niet zo haha. Dus ga er nu ook gewoon vanuit dat ie later komt. Alleen ja door die temp dip ga je toch wel even denken. We zien wel wat temp gaat doen. Dat vind ik toch betrouwbaarder dan ovulatietestjes.
keb een nieuwe pendel erbij, september. duurt helaas nog een tijdje. maar kan dan wel lekker de zomer in en kermis vieren in augustus. en dan kan mn kindje lekker zn verjaardag vieren id zomer
Ik wil ook een zomerkind eigenlijk Ik heb 2 dagena last van soort van ongi krampjes pijn heel licht Pff spannend. Ik heb visite dus reageer even via bb . Toedeloeee Xx
Hoi lieve meiden... Sorry dat ik vandaag wat afwezig ben geweest ben lekker de hort op geweest met een vriendin lekker bij me moeder in het tuintje gezeten en daarna doodmoe op de bank ik slaap gevallen!! Werd wakker van me kat die over me heen liep en kopjes aan het geven was tegen me wang hahaahaha.... Heb lekker verse groentesoep gemaakt en gegeten en ga zo lekker alvast vroeg naar bedje!! Ik geef me nu de dagen dat ik alleen ben maar gewoon een beetje over aan de moeheid.... @ nona ahhh ja bijna Dinsdag... Kreeg vanmiddag beetje bangheid aanval toen ik eraan dacht.... denk ahh als het zakje maar wel bevrucht is en het hartje maar klopt pffff nou mijn hart maakte op dat moment over uren hahaahahahah..... Ik Voel me nog steeds echt goed! Alleen heel moe.... Vind het wel eng dat ik helemaal niet msiselijk ben ofzo.... Beetje bang dat er dalijk een leeg vruchtzakje is....?!?! Iedereen voelt wat en is misselijk... Ik ben alleen moe en soms maagzuur en alles opboeren.... ( En last van me darmen... Kan soms de scheetjes niet eens inhouden :x) Ben zo blij als ik het hartje gezien heb en alles is goed... dan valt er denk al een heel groot last van me af! @MvM... ik krijg ook niet alle 8 de flessen vol hoor!! ik doe me best en geef alles zoveel ik thuis ben meer kunnen we niet doen.... @ Char... Ik heb gisteren avond 2 films gekeken hahahahaah lekker hoor!!! Van die lekker romantische die toch wel goed aflopen hihihhi..... Was een lekker avondje voor mezelf ook wel eens lekker toch?!? @ Orchi... Het is bij mijn heel de avond rtl 5 geworden eerst mate in manhattem en daarna had je jersey girl ook een hele leuke... Heb alleen het laaste stukje op moeten nemen want me ogen vielen dicht hahaahaha.... @ Sher... Ik zal me morgen even bij het topic voegen van 1-15 Jan...!!! Hihihhihi @ Lieve meiden..... Ik heb nog niet alles terug gelezen dus sorry als ik niet jullie allemaal persoonlijk aanspreek.... Ik ga lekker alles klaar zetten voor morgen en daarna lekker me bedje in! Sorry voor vandaag morgen ben ik weer meer aanwezig !! Hihhi dat beloof ik VANDAAG 7 WEKEN MEIDEN !! YOOEEHOOEEEE...
Kell Spannend nog een pendel. Hoop dat je toch voor die tijd zwanger mag raken. Roosje Spannend voor jou zeg, nog 8 dagen tot NOD. Hoop echt dat je deze keer een knal positieve test hebt! Minniii Je hoeft geen excuses aan te bieden voor dat je niet zo veel online bent geweest haha. Dat geeft toch niet. Lekker genieten van je dag. Lekker toch. Alweer 7 weken! Mooi getal, en het komt vast en zeker helemaal goed. Hier Ik moet zo weer een nachtje werken pfff. Ben echt moe. Haha dat zeg ik elke keer voor ik de nacht in ga. Maar vind het ook lastig om voor te slapen. Heb heel de dag rustig aan gedaan, dus dat zit wel goed, maar niet meer echt geslapen. En voel me nu wel alsof ik zou kunnen slapen. Maarja, dat komt zometeen vast en zeker helemaal goed. Als ik eenmaal weer bezig ben. Moet tot 06.45 uur. Ik werk met een collega die heeeeeeeeel veel praat, op zich lekker hoor, maar af en toe pffff. Ze kan wel 5x hetzelfde verhaal vertellen in een dienst. Verschrikkelijk. Maarja goed we komen de nacht wel door. Heb er maar 2.
ladies! charise, jammer dat hij nog nega is, maar wtug doorklussen hoor schat! hoe is het met je wondje? minniii, ik voelde he-le-maaaaal niets toen ik zwanger was en alles was goed hoor, niet ongerust maken meis! hier, languit op de bank! heerlijk zp'en! dat bedenkt me even fb status updaten
Zoooo, nachtje zit er weer op voor mij, wacht nu op de bus en dan lekker slapen zo! Nog 1 nachtje nu. Voor jullie allemaal een fijne dag. Weer een dagje dichterbij de echo voor sommige, een dagje dichterbij de NOD of een dagje dichterbij de eisprong! Fijne dag en tot straks! Xx
Toch mannetje maar gebeld want de bussen hebben zaterdag dienstregeling dus de bus zou pas om 8 uur komen. Nou geen zin om zolang te staan wachten. Dus de lieve schat heeft me opgehaald! Nu lekker samen het bedje in duiken. Zet mijn wekker om 1 uur om ff te tempen. Daarna nog ff pitten. Truste!
hier begin van ongi denk ik. heb een klein beetje bloedverlies en een zeurend gevoel. eergisteren na t klussen ook wat gebloed ws iets kapot. t kan ook daar van zijn maar denk t niet. charise, truste
Zo goedemorgen meiden, Wat een rot nacht !! Bahhh kon niet goed in slaap komen! was te verwachten natuurlijk na het inslaapvallen op de bank! ben gebroken nu... En ook nog eens werken terwijl echt bijna iedereen in me omgeving vrij is !!! Bah Bah Bah hahahahaha....! Laatste dagje !! ( Gelukkig maar tot half 4 ) Jullie nog leuke plannen voor het weekend?!? Ik uitkijken naar Dinsdag hihhi manlief komt heel misschien morgen al terug! ik hoop het eigelijk hoef ik tenminste niet alleen naar dat feestje morgen avond... Geen zin in!!!!! xxxx