hoop het ook voor je minnii zou wel leuk zijn als hij eerder thuis komt wij zijn druk in en om huis, en heerlijk weer!
Hoi meiden, Nou ik ben weer wakker. Vanmiddag even wekker gezet om te tempen, maar temp was 36,4 dus die heb ik maar niet mee laten tellen. Want dat is wel erg hoog na een temp van 35,7. Wel een nadeel dat vroege tempen nu. Voorheen was mijn temp wel ongeveer hetzelfde als dat ik om 09.00 uur zou tempen. Dus ja.... Kell, vervelend dat je ongi gevoel hebt. Hoop dat het alsnog niet doorzet voor je!
lekker gewerkt charise? kell, hopelijk heeft het nog niet door gezet! bijna echo meiden, tijd gaat snel!!! hier, lekker gegeten nu even onder de douche en gup in bad en dan lekker avondje op de bank met laptop
ongi heeft idd nog niet doorgezet, ook verder geen bloed gehad. maar mn gevoel zegt morgen. naja weet ik wel weer waar ik aan toe ben. toch ben ik dan vrolijker dan de hele wachtweek ervoor. was zo chaggie deze week. hier om half 5 trug van werk, koken, snelle poets. ga nu zo douchen en dan op de bank. heb nog een dvdtje liggen, de film we bought a zoo. en anders nog een serie van gister op genomen. maar denk dat ik optijd in bed lig.
Hier ook weer met wat films op de bank.... Echt heerlijk ben nog nooit zo lui geweest als dr afgelopen dagen schaam me gewoon..... Misschien toch de hormoontjes hihihi net al een filmpje gekeken nu ff gtst daarna lekker nog een filmpje als ik hem helemaal red! Manlief blijft als goed is toch nog even weg! Dus ik denk nu gewoon is lekker een keer ik laat de boel de boel en zie niks op de grond.... Hahaha zie niks en ga alleeen maar lekker luieren want dat wil ik! Erg hè meiden hihi....maar ben echt moe!
Topic is een stuk rustiger geworden? Zijn de zwangeren verdwenen naar de uitgerekend in.... Topics? Of gewoon druk? Nou nachtjes zitten er voor mij weer op. Nu lekker slapen, vanmiddag beetje op tijd weer op. Vandaag kan je met je huisdier op de foto bij de intratuin. Dus vanmiddag ff heen. Vind ik altijd wel leuk. Toen ie pup was ook eens gedaan. Is leuke herinnering. Fijn weekend meiden! Die echo's schieten nu echt op.
ik ben gewoon te druk met bijhouden van 3 topics maar ik lees wel mee hoor charise slaap lekker! en wat leuk zeg op de foto! alle intratuinen? kell, toch nog lekker geslapen ondanks je jankavond? minniii, moet kunnen toch lekker luieren geniet er maar van want hier kan ik dat echt niet doen met zo'n gup
ja heb wel lekker geslapen, lag wel laat in bed. mooi film, lekker gejankt en ook ff verdriet eruit gejankt, heerlijk soms. heb dat laatst ook gedaan een foto laten maken vd hond. we hebben daarvan zon bordje laten maken met hier waak ik. hier zo met de hond naar de cursus. daarna weer ff lekker op de bank ofzow. einde vd middag eten bij vrienden en daarna een feestje. vriend wordt met 4 vrienden 100. hier verder nog geen bloed. ik vind dat alle topics waar ik bij ben rustig zijn
Goedemorgen dames, Nee hoor ben niet verhuisd naar andere topic..maar ben erg druk met spullen kopen voor ons huisje Gister hebben we een salontafel gekocht en gordijnen!! Die gordijnen hebben we ook al opgehangen (moesten helemaal op maat worden gemaakt) Wat een ramp!!!!! Maar het is gelukt!! @ Kwaaltjes, ik heb minimaal last van kwaaltjes..heb veel geslapen, dus daardoor is misselijkheid minder..maar heb afentoe wel..Ik ben wel snel moe! Voor de rest geen last.. @ Charise, goed om te horen dat je wondje over is!! Kun je weer normaal aan de klus..Hoe gaat met ovutesten?? Al een positieve gehad?? Hoop zo dat het raak is deze rondee!!! @ Echo, jeetje echt nog maar een paar dagen!! Voor minii is het helemaal spannend!!! Voor mij nog 4 dagen!! Minii voor jou 3 !! oeeeeeeehhh leuk!! @ Andere meiden, hoe gaat het met jullie?? Kell is ongi doorgebroken?? Hoop niet!! @ Vandaag, ook vandaag ben ik erg druk..moet studeren en ga nog even langs Ikea haha! Ik lees wel mee vanuit de auto!! xxx
Hey meiden, Niet verhuisd naar een ander topic gewoon erg druk hihi ben weer aan t werk en dat gaat super! Na m'n werk wel echt gesloopt dus lig meestal om 9 uur al in bed! Binnenkort gaat m'n broer trouwen dus ook nog eens druk met alle voorbereidingen. Alweer 10w2d zwanger 2 getallen jippie! Nog iets meer als 2 weekjes tot m'n termijn echo! Super spannend! Orchideetje nog bedankt voor t pendelen, ben benieuwd of het klopt! Buik foto probeer ik er zo snel mogelijk op te zetten! Over mij: wil ook graag anoniem blijven maar ben 21 en vriend 27 ik Nederlands hij half Turks/half marokkaans dus wij krijgen een mix beebje hihi. Zijn 5,5 jaar samen en vriend werkt als automonteur en ik binnen de toeristische branche. Xxxx
hier de ongi nog niet doorgezet. wel bruinverlies en erg last vd rug. nu ff wat boodschapjes doen n me dan klaar maken voor vnaaf, feessie.
Hoi meiden, Nee hoor ik zit ook nog gewoon hier... Hihihhi vind het teveel bij houden om mee te kletsen in verschillende topic`s af en toe lees ik wel een hier en daar maar vast kletsen doe ik alleen hier! Vandaag lekker huisje helemaal gedaan en boodschappies gedaan morgen komt manlief weer thuis! heb hem wel een beetje gemist hahahaha. Ahh bijna dinsdag! Spannend zeg ben zo benieuwd zal wel super mooi zijn om voor het eerst ons kindje te zien !!! Hoop dat de laaste 2 dagen om vliegen hihihi. Klachten.... Totaal niet! alleen beetje moe maar daar kunnen we heeel goed mee leven... Lekker char dat je nacht diensten er weer opzitten.. Leuk he Nona om allemaal nieuwe dingetjes te kopen... Wij hebben vorig jaar thuis verbouwd en alles nieuw gekocht echt heerlijk.... En eerders kunnen we bijna allemaal weer klussen in de baby kamer hahahahaah nog leuker. Meiden die annoniem willn blijven jullie hebben groot gelijk! xxxxx
Zo het is zeker rustig het weekend bij ons klets groepje! Moet kunnen een keer hoor meiden hihih Welterusten meiden ik pak nog even lekker eeb avondje vroeg me bedje in! Morgen is manlief weer thuis heb hem gemist!!! Sweet dreams! Xxxx
hier de ongi vanaaf doorgebroken. had begin van de avond veel kramp maar later minder dus t feestje werd toen gezelliger. dacht erg verdrietig te zijn. maar valt wel mee. ben juist blij nu weer duidelijkheid te hebben. week voor de nod is het bij mij echt erg. chagiie, verdrietig, niey lekker in mn vel. dus nu weer een beetje happy, truste dames
Zo, had gisteren ook niets meer laten horen hihi. Ik was wakker geworden en kreeg even later ZO'N hoofdpijn, dus was blij toen ik op bed lag. Toen ook nog vannacht om 05.30 uur wakker door de onweer. Tijdje wakker gelegen (gelijk ff getempt toen ik wakker werd) en daarna weer in slaap gevallen. Werd om 11.30 uur wakker haha. Komt echt door het nachtdienst ritme nog. Mijn tempkaart is een rommeltje!!! Kell, vervelend meid van je ongi! Maar fijn dat je er rustig onder bent. Je weet inderdaad waar je aan toe bent. Straks weer vol goede moed verder. Weet niet hoelang je cyclussen zijn, maar kans is groot dat we straks samen op het wachtbankje zitten. Ben je al eens bij de huisarts geweest trouwens? Je bent immers ook al wel even bezig. Minniii, ja meid vandaag lekker je mannetje thuis?! Geniet ervan hoor... En nog maar eventjes en dan kunnen jullie naar je kleintje kijken. Hoop op een hele goede echo voor jullie! Mariahh, bij jou gaat het ook hard zeg! Jij bent straks als eerste van dit topic in het 2e trimester. Dat duurt niet lang meer! Hopelijk krijg je dan ook wat meer energie. Nona, schiet het al op met het huisje of niet? Wel leuk om te zien hoe het straks echt steeds meer een huis word. Met alle spullen er in. Gaaf hoor. Voor jou ook bijna weer de echo, super leuk. Ben benieuwd hoe je kleine Beeb er uit ziet! Ik doe eigenlijk alleen af en toe een ovu test, anders kost het klauwen met geld als ik hele cyclus test. Als ik denk van goh het zou kunnen (zoals pas met die temp dip) dan doe ik een test. Maar ja ik voel het eigenlijk ook altijd wel, mijn ei. En het is nog vrij rustig, op af en toe een steekje na. Maarja mijn ei komt ook steeds dichterbij. Orchideetje, ja jij bent ook erg actief in het NOD topic he? Nouja ben al lang blij dat iedereen er nog is haha. Alleen erg stil he, druk bezig, en lekker weer. Hopelijk kunnen wij ook snel bij de zwangeren aansluiten, samen met Kell en Roosje. Ja ik ging gister vrolijk (nouja niet supervrolijk want was net m'n bed uit 's middags haha), met manlief en hondje naar de intratuin, bleek het helemaal niet bij onze intratuin te zijn. Dus ja toen konden we weer naar huis. Hond snapte helemaal niets van wat we nu gingen doen haha. Fijne dag allemaal vandaag dames! Hier word het een lekker rustige dag. Morgen moet ik weer heel vroeg op voor school en het word een hele lange dag. Zouden eerst om 11.00 uur beginnen, maar toen werden we ineens gemailt dat we les hadden om 08.30 uur. Neeeee, dat is zo erg als je net uit de nacht komt en weer om 06.00 uur op moet staan pfff. Nouja vroeg naar bed maar vanavond!
Hey meiden, had het even druk laatste dagen, kwam alleen even te lezen sorry.. Hier nog aan het wachten.. Missschien morgen testen.. Temp hoog niet echt verschijnselen.. soorrt van ongipijn.. pfff spannend.. Spannend voor ons alleemaaal hooor.. de ene bijna testen, de ene bijna ei, de ene bijna echo, de ene nieuwe huis etc Hey ik heb gemerkt dat ff mijn ei veranderd heeft. nu opeens op dag 16. en nod verschoven naar 26e volgens mij .. Ik snap het echt nieet meer, heeeelp Zal ik toch mijn eerste nod aanhouden.. pfff
charise, mijn cyclus duurde de nu 2x na de mk 33 dagen. volgende nod zou op 21 juni moeten zijn. heb het badje vast op gezet en lig nu met bikini in de tuin. heerlijk een boek te lezen
Hoi Ladies, Jeetje het is in tijden niet zo rustig geweest haha! Ik lees wel mee, maar ben zo druk bezig geweest met huisje afgelopen dagen We hebben lampen gekocht, salontafel, spullen voor de keuken..Pff wat een werk allemaal..Ik lampen opgehangen, mijn vriend laatste deur schilderen... Dus was gisteravond en vanochtend bekaf..! heb daarstraks weer dutje gedaan!! Nog maar 2,5 dag en dan mogen wij ons beebje weer zien ..Had gister paniekaanval, dat het straks niet verder was gegroeid ofzo.. Hoop zo mooi beeld te zien woensdag! Dan 2 weken later nekplooiimeting!! Spannend.. Jeetje ik ben al bijna 10 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel!! O my God! @ minii, ook heel spannend voor jou meid!! Ben benieuwd naar de foto! @ Kell, jammer meid, maar inderdaad de eerste week voor NOD is zenuwslopend!! Maar ik vond de duidelijkheid ook altijd wel lekker!! Op naar volgende ronde (K) @ Roosje, Ik heb ff naar je tempkaartje gekeken, maar jeetje...pfff die is lastig..Ik zou NOD van FF aanhouden, want als ik zo kijk zou ik zeggen dag 16 of dag 21..Maar vind hem lastig! @ Charise, jeetje meid wat een tegenvaller!!! Ik zal je geruststellen, wij staan morgenochtend samen op Ik moet ook zo vroeg!! @ Mariah, gefeliciteerd meid..Wanneer gaat je broer trouwen?? Dan sta je misschien wel met een toeter op z'n bruiloft hihihihi! Ja tijd gaat snel he...ik ook alweer bijna 10 weken! @ klussen, nou mijn vriend heeft daarnaast goed weekend gehad..ik had zowaar heeel het weekend zin..Maar had vandaag wel ff beetje pijn binnen in...maarja seks kan toch geen kwaad?? Daardoor had ik ook mijn paniekaanval @ Eten, mijn vriend komt er net aan! Lekker broodje shoarmaaaaaa.!! @ Rest, hoe gaat met jullie?? Iedereen leker weekend gehad? xxxx
Jeetje wat is het rustig vanavond... Ik verveel me...kijk heel de tijd of er iemand is, maar helaaas!!