Hey Nona hier ook alles goed voel me nog steeds goed! Al heb ik soms wel het idee dat ik war misselijk ben maar niet heel erg.... Ja bijna dinsdag jeetje ben echt benieuwd.... Ik had vanacht ook zo paniek aanval.... Weet precies wat je bedoeld ik werd wakker en dacht eraan en kon niet meer slapen zie steeds een beeld voor me dat er iets niet goed is..... Ben echt zo blij als het dinsdag is en alles is goed en we zien het hartje kloppen! Nog 4 goeie weken en ik ben ook veilig ahhh wat ren opluchting zal dat zijn! Het is het hele weekend al zo rustig hier! Xxx
Meid als het hartje klopt zit je zogoed als al goed.. Je hebt nu ongeveer 9% kans en als hartje klopt 2%! Dus zit wel goed meid Je hebt dinsdag mooie echo!! en ik hopelijk woensdag ook!!!
Succes met de echo as week meiden en wel foto's plaatsen hè!! Ik mag nog een weekje langer wachten Broer gaat augustus trouwen dus zal wel een buikje hebben dan hihi kan t nu al haast niet meer verbergen! X
@ Mariah, ik kan ook haast niet meer verbergen hoor!!! Wel leuk hoor zo'n buik op een bruiloft, wel moeilijk met uitzoeken van jurk hahaha! Heb je voor 5-6 ook nog een andere afspraak?? Ik heb 5-6 combinatietest
Hoi meiden, Een vraagje. Deze maand willen we het eens anders doen en flink ons best doen. We zitten sinds dag 8 van mn cyclus om de dag te klussen en dat willen we aanhouden tot nog een dikke week. En daarna mag er gerust wat langer tussen zitten, al vinden we het beide niet vervelend om zo vaak te klussen. Fijn zelfs! Is dit goed? Bedoel hiermee, is het niet te veel, een dag niet, een dag wel? Je leest toch vaak dat het niet goed is voor het zaadkwaliteit, om te vaak te klussen. Maar ja wat is té vaak?
HOeveelheid seks heeft niks met kwaliteit te maken maar met hoeveelheid zaad.. Om de dag is perfect.. Dan heeft genoeg tijd om voldoende hoeveelheid te worden en wordt het ook niet oud..
Super bedankt voor je snelle antwoord. Dan gaan we gewoon zo door, hopelijk deze maand een treffer. En ik zie dat jij zwanger bent. Gefeliciteerd en geniet ervan!
yach, zou nog wel iets langer dan een week doorgaan. volgens mij heb ik ergens gelezen dat je van dag 10 tot dag 20 het beste regelmatig kunt klussen. het makkelijkste zou natuurlijk zijn als je een beetje weet wanneer je eisprong is.
Heeeee girls!! Hier lekker relaxt dagje gehad, lekker spelletje gedaan met mannetje, en lekker Grey's Anatomy gekeken. Heb nu allemaal seizoenen op dvd dus kan lekker door kijken. Ga zo al lekker op bed liggen en nog even kijken met laptop. En ik neem eerst manlief nog even mee naar boven hihi. Nona Klussen kan echt geen kwaad. Dus maak je niet druk meid, je beebje zit zo goed beschermd daar binnen. Heeft de shoarma gesmaakt? Moeten jullie nog veel dingen kopen voor het huis? En jij ook alvast succes met vroeg op staan morgen. Mariahh Superleuk meid in augustus. Hoop dat ze lekker weer hebben. Je weet het immers nooit hier in NL. En dan heb je vast al een mooi buikje. Leuk hoor. Ik ben zelf in juli een jaar getrouwd. Yach Om de dag klussen is prima. Weet natuurlijk niet hoelang je cyclus is? En doe je ook ovu testen of temperatuur je? Ik las pas een theorie, dat je wanneer je een positieve ovulatie test een paar dag elke dag klust, dat is ook goed. Ik geloof 3 dagen. En daarna nog een paar daagjes om de dag. En dan gewoon lekker wanneer je zin hebt. Zo wil ik het deze ronde ook een beetje gaan doen, als het lukt tenminste. Het moet ook leuk blijven natuurlijk. Minniii Voor jou ook spannend. Word je 1e echo toch? Hoop dat je een heel mooi kindje ziet met een heel mooi krachtig kloppend hartje!
Bedankt voor jullie antwoorden meiden. Kell84 : Ja daar zat ik ook aan te denken, aangezien ik soms wel hele lange onregelmatige cyclussen heb. Dus inderdaad nog iets langer als een week doorgaan. Zo vervelend, een onregelmatige cyclus en ook voel ik niet altijd een eisprong. Vandaar het om de dag klussen, proberen. Charise : nee helaas geen regelmatige cyclus, het is elke maand weer anders. De ene keer 30, en dan kan het de volgende keer 38dg zijn. 38 dagen is tot nu toe het langst sinds het stoppen met de pil. Met ovulatie testen en temperaturen heb ik in het verleden ervaringen mee gedaan, maar wil daar nu nog even mee wachten. Al zijn we nu alweer een dik jaar bezig....
Zo dat is al wel een hele tijd Yach. Ja als je liever nog even wacht met die dingen moet je dat doen natuurlijk. Ik vind zelf het temperaturen erg rustgevend omdat ik dan gewoon weet of ik goed zit qua klussen. En ook met ovulatietesten. Ik heb zelf ook een langere cyclus nu en ik weet nu wanneer mijn eisprong ongeveer is en weet ik ook wanneer ik echt moet beginnen met klussen om de dag. Anders kan je er zo naast zitten natuurlijk. weet niet of je je eisprong voelt? Ik wel, al voel ik het soms eerder al rommelen en dan weet ik als ik een nega ovu test heb dat ie er nog niet is. En als je dan evt. naar een dokter of gyn wil gaan dan willen ze ook vaak dat je het bij gaat houden. Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt. Hoop dat het snel raak mag zijn voor je. En inderdaad ik zou rond dag 10 beginnen met klussen en het zeker minimaal 10 dagen volhouden. Weet je hoelang je LF is? (tijd tussen eisprong en ongi) Als dat 14 is dan heb je met een cyclus van 38 dagen je eisprong op dag 24. Dus als je dan op dag 8 of 10 begint en het een week volhoudt, dan zit je dus niet goed als je een langere cyclus hebt. Dan ben je al gestopt met klussen wanneer je eisprong is. Dus zou je eigenlijk 2 weken om de dag moeten klussen. Succes!
Nona heb 5 juni m'n termijnbepaling bij de vk en daarna wil ik nog een geslachtsbepaling doen en krijg ik nog de 20 weken echo. Jij ook bijna de 10 weken 😄! X
Zo hier net ff geklust hihi. En heeel snel een rondje gefietst. Manlief ging beneden wat pakken, dus moest snel wezen haha. Nu nog ff een aflevering Grey's kijken en dan lekker slapen. Morgen vroeg op. Fijne avond, slaap lekker & fijne dag morgen!
Zo ik ga nu gauw slapen... Maar wou nog even zeggen... Wel morgen allemaal om 20.30 uur online komen he? Dan willen ze het record verbreken van de meeste mensen online op 1 tijdstip.
Meideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Goed nieuwsssssssssssssssssssssssssssssssssss.. IK BEN ZWANGER !!!! Dus ronde 3 is gewoon magisch Ik ga straks naar de huisarts dus als ik terug ben vertellen hoe ik getest heb of manlief het weet etc. en foto natuurlijk ik zit volgens mij wel dan 4 dagen voor nod. wel een duidelijke streep voor nod maar dat bepalen jullie wel.. Ik ben bang. hoop dat het niet vals is.. tot zoooo xx
O mY god !!! ROoosjeee!! Gefeliciteerd meiddd!!!! STa helemaal te gillen, ben al op werk hahahah!!!! Ben benieuwd naar de foto!!!! Jij hebt gelukkig de chain in ons forum gebroken @ CHarise, ja shaorma was heerlijk!!! Hopelijk heeft klussen deze ronde ook succes Ik ga proberen vanavond online te komen hahaha..Anders via telefoon!!
Ja morgen 10 weken!! Dan heb ik ook eindelijk 2 cijfers Ik heb woensdag termijnbepaling, dan doe ik 5-6 combinatietest, dan wil ik (denk ik) geslachtsbepaling en 20 weken echo @ Miniii, nog 1 dag dan heb je je eerste echo!!! Spannend!! Ik nog 2 dagen wachten hihihi... Ik ga flink aan de slag nu!
Wauw Roosje!! Geweldig!!! ben zo mega blij voor je! Super zeg. Ben benieuwd hoe je man reageerd. Werkse Nona! En andere meiden die moeten werken. Ik heb echt rot geslapen, maarja we gaan er weer voor. Had wel wat steekjes in buik gister, hoop op eisprong. Kan geen ovutest doen, ja pas als ik weer thuis ben. Temp was ook wel wat hoger vanmorgen. We zien wel. Fijne dag allemaal!!
Oooooh nona ssuperr ben jeeeeeeeeee... je moest mij zien. helemaaal zenuwachtig, trillende handen.. streepje verscheen al voor 5 min. ik ben nog steeds bang dat het niet klopt enz.. jaaaaaa idd ronde 3 is super Charise, nu ben jij aan de beurt lieverd. je hebt wel een lange cyclus maaaar het komt hopelijk goed.. duim duim duim.. hier foto.. maar ik twijfel echt nog.. trouwens vinden jullie het niet ook een duidelijke streep voor 4 dagen voor nod. voor ff is mijn nod zlfs 26e Uploaded with ImageShack.us