wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Jullie horen het nog wel joh. Mijn gevoel zegt vertel het. en aan de andere kant doe het zondag pas. :D pff twijfellll.. we zien wel :D

minni, succes meid, ik duim voor je.. Komt helemaaaal goed hopelijk...

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik hou jullie niet meer bij meiden, kom regelmatig spieken maar zit nu in zoveel topics dat ik zelf de weg kwijt ben, daarnaast zitten er op charise, ik en kell na allemaal zwangeren hier, hartstikke leuk om jullie verhalen te lezen maar kan dat er nu even niet bij hebben no hard feelings! ik trek me dus bij deze terug lieve schatten sorry spijt me! blijf zeker wel af en toe lezen maar ben niet meer full time aanwezig ;)

roos, gefeliciteerd meid!!

charise, hoop dat we snel op roze mogen lieve schat! spreek je in nod topic!

@de rest, wil jullie veel geluk wensen met de zwangerschap, dat het mooie grote sterke beebjes mogen worden en jullie allemaal een gezonde en fijne zwangerschap tegemoet gaan!

tot snel dames!

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel orchi, pendel klopte bijna. misschien krijg ik wel een jongen :D

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ Nona..... Ja ik ga er wel vanuit dat alles goed is.... Hihi tot ik vanavond of morgen ochtend weer zo aanval krijg dat ik bang ben hahaha maar hoord er denk ik wel bij.... Jaaaa ahhh het is zo morgen ! Hoop ik en als ik ben geweest dan ben jij ook snel aan de beurt !!!

Hoezo is prik drank niet zo goed? Ik ben juist zo koolzuur maniak.... Hahaha dar ik geen redbull meer mag dat is echt een straf voor me maar ik doe het echt niet! Ik heb zaterdag 1 slokje genomen van me vriendin alleen voor de smaak! Hahaha

@orchi.... Ik snap het! Het is ook moeilijk om ons allemaal te moeten horen over de zwangerschaps verhalen.... Ik wens je een hele vruchtbare periode toe!!!

@ roosje.... Je moet het zelf weten onse meningen weet je!

Xxxxxx

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

oh ennee het red bull verhaal :)

dronk er 1 per dag gedurende de hele zwangerschap, precies met 40 wk geboren, gezond en nog steeds super makkelijk, dus ja het is fout maar levensbedreigend wil ik het niet noemen ;)

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Orchi... Nee ikw eet dat het niet levensbedreigend is maar als ik nu af en toe redbull zal drinken en ik krijg volgende week een miskraam dan weet ik zeker dat ik mezelf de schuld ervan ga geven. Nu is juist het gezonde leven heeel belangrijk alles is in ontwikkeling en moet aangelegt worden... Als ik dalijk 15, 16 weken ben zal ik best per week 1 blikje drinken misschien..... Maar nu durf ik het gewoon nog niet.

Groetjes

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    orchi, ik snap ook wat je bedoelt.
    ik heb er zelf ook aan zitten denken om wat minder op de topics te zitten.
    ik ga ook ff zoeken naar nod topics.
    want idd hoe leuk het voor de ander ook is, er blijven steeds minder niet zwangeren over en daardoor wordt het me soms weer even te veel.
    welke nod topic zitten jij en charise?

8. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar meiden, Als jullie zwanger zijn komen jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel weer terug naar ons topic toch?!?!?:D.

vind het wel echt jammer!!!

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Kell en orchideetje, ik begrijp jullie volkomen!! Maar wat minii zegt!!! Als jullie zwanger zijn komen jullie wel terug toch!!

Wens jullie goede vruchtbaarheid toe!! En dat jullie snel zwanger mogen zijn!!

@ minii...Spannend meid..Ja koolzuurhoudende dranken behoren ook tot de don'ts

'Zoetstoffen zijn in het algemeen niet schadelijk, mits de aanvaardbare dagelijkse inname (ADI) niet overschreden wordt.
    Aspartaam is de meest voorkomende zoetstof en mag gebruikt worden mits de ADI niet overschreven wordt. Cyclamaat vraagt extra aandacht omdat de ADI hiervan gemakkelijk overschreven wordt: maximaal 7 glazen frisdrank met cyclamaat per dag (waarnaast geen andere producten met cyclamaat gebruikt mogen worden) of maximaal 11 zoetjes met 40 mg cyclamaat per tablet.
    '

Ik vind het ook jammer :(

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Minnii: SPANNEND he morgen!!!!! Mijn duimen draaien overuren voor je meis!! En alles zit goed!!Kheb er een GOED gevoel over

@ Nonc en Mariahh: Hoe gaat het met jullie?? Jullie zijn al aardig goed opweg he kwa weken :D!! Lukt het buikje verbergen nog hihihi?

@ Kell & Orchi: Ook ik snap jullie en hoop dat jullie ook snel kunnen mee kletsen bij ons! Ook jullie verdienen het.

@ andere meiden: Hoe gaat het met jullie?

@ hier: Sorry dat ik zoveel afwezig ben, maar op het moment is het erg druk in mn leventje. Mijn kleine sukkelt erg met zijn gezondheid (suikerziekte), heb een hoop verjaardagen achter de rug en ben daarnaast veel aan het werk op het moment (pfff ben toe aan vakantie hihi). Daarnaast is onze stafford terug (we hebben er 2, maar hadden er 1 ivm drukte en zwangerschap naar mijn zwager gedaan) maar die is zijn huis uit gezet:(. Dus nu zitten we alsnog weer met 2 honden en we werken beide veel. Vind het zo sneu dat de beestjes dan zo veel alleen zitten en wil ze absoluut niet naar asiel of mp doen. Daarvoor zijn ze me te dierbaar. Maarja straks met een 2e kindje erbij, werken en 2 honden zal het toch erg druk worden. Hoop dat ik snel weer wat vaker kan komen babbelen hier!!

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    En natuurlijk ROOSJE24 GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!! :D

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nona... Ohhh nee 7 glazen dat red ik echt niet ! hooguit 1 of 2 glazen per dag!

Ja ze moeten allemaal heeeel snel terug komen als ze zwanger zijn he !! Hihihhi..

@ Sher.... Jaaaaa Spannend he hihihhi Dankjewel dat je duimen over uren draaien voor me!

Jeetje wat sneu zeg voor je kleine....is volgens mijn heeeel zwaar he zo..... Ik hoop voor jullie dat het snel een lange periode goed met hem gaat !
    Krijg er gewoob kippevel van zoiets gun je niemand toe.... Zeker om je kind zo te zien!! Moet echt heel zwaar zijn voor jullie...

@ Buikje.... Manlief is sinds gister gelukkig weer thuis en zijn lekker vroeg ons bed in gedonken sampies:).

Ik stond naakt naast het bed en dacht dat me vriend gek werd... hij zeg ineens ga ik voor me staan.... Kijk nou zegtie heel die ronding komt al in je buik..... Hij pakte me buik helemaal vast en had een glimlach van oor tot oor...
    Ik had het zelf nog niet zo gezien... Wel aan me broeken wat gemerkt maar dacht dat dat kwam door het toch meer en vaker te eten... ( was hiervoor altijd aan de lijn namelijk )

Ik ging even in de spiegel kijken maar hij heeft echt gelijk... Wil niet zeggen dat ik al een buik heb maar als je kijkt vanaf de voorkant zegmaar dan zie je al de ronding lopen... toen ging ik van de zijkant kijken en daar zie je het ook een heeeeeeel klein beetje.... Maar het was ook avond he dus misschien komt dat door al het eten heel de dag door..... hahahahaahah moest zo lachen om me vriend zo lief was het...

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dank je wel lieffie! Komt vast en zeker goed..:D

Wat een TOP kerel heb je toch en trots dat hij is :D!! Geniet er lekker van samen meis, dat verdienen jullie zeker.

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik ga ook niet helemaal weg hoor,
    lees alleen niet elk half u dit topic meer ;)
    maar 2x per dag ofzow.
    en reageer wat minder maar dat deed ik al.
    tis ook niet vervelend bedoel maar ben nu gewoon even meer met mezelf bezig. tis toch nog steeds wel moeilijk na de mk om alles op een rij te krijgen.

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik wens je alle geluk toe! En hoop echt dat het voor jou ook allemaal snel positief nieuws zal zijn. Ik weet als geen ander (aantal jaar geprobeerd voor een 2e) hoe je je voelt als ieder om je heen zwanger is. Het is denk ik ook beter dat wij zwangere miss in een ander topic kletsen over onze zwangerschap, want dit topic heet tenslotten: Wanneer klussen.. Maar goed ik wilde je even zeggen dat ik je snap! En dat ik hoop dat het snel allemaal zal slagen voor je (jullie)

16. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Sorry dat ik hier zo kom binnen vallen maar wilde echt heel serieus reageren op de begin post maar zie dat het een klets topic is geworden en dat je inmiddels al een tijdje zwanger bent! Gefeliciteerd :D

Roosje, jou ken ik al van het andere topic. Heb nu stiekem al gelezen dat je het je man nog niet hebt verteld haha. Spannend! Ik spreek je daar dan wel! Oh en andere zijn daar trouwens ook welkom hoor :) Link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/358974-jonge-wannabe-mamas.html

Verder heel veel succes iedereen met zwanger worden! En alle zwangere dames een fijne zwangerschap toegewenst.

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Ik drink gewoon af en toe een blikje niks mis mee, vooral omdat er bij mij geen koffie/thee inkomt. Met rauw vlees etc moet je uitkijken maar af en toe eens een blikje red bull kan echt geen kwaad (Miss als je 8 blikken per dag drinkt. .) heb zoiets van moet ook genieten dus ga niet alles laten. M'n haar word mooi nu, lekker veel volume en minder uitval! Nog 2 weekjes wachten :(

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Sher, dankjewel meid. Jij bijna echo :D spannend.

Isabel, ja klopt haha :D

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Thanks meid!! Ik zal eens een keertje komen kijken bij de topic...

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    JA meid!! als ik woensdag echo heb gehad, dan kunnen we lekker samen op wachtbankje zitten tot 5-6...Hoelaat heb jij afspraak? ik om 10:30 dan..

Deel Deze Pagina