Ik ben nu onderweg naar huis. Heb kv 2v5 en clearblue met indicator gekocht. Welke zal ik proberen? En trouwens zal ik met mijn urine van net doen heb ik even bewaard toen ik wegging. Of wachten voor een ander plasje. Heb namelijk nog niks gedronken.
En inderdaad morgen zal hij donkerder zijn ...maarja ik wilde ook meer testen doen hahaha!! Je ziet het op het plaatjes
Roosje, je moet wel blijven temperaturen meid...daaruit kun je ook veel halen!! Ik heb dat ook ngo 2 weken na mijn test gedaan..
Zie je nou meid!!! Prachttest!!! Jij zit in net zo'n situatie als ik.. 4 dagen voor NOD en zo'n test CB!! traject van dokter en vk gaan starten
Charise ik kon me niet houden was echt bang heb het toch gedaan.. Nona, klopt wat jij zegt, jij weet beter. ik ben langer zwanger, volgens mij is mijn ei echt vroeg geweest deze maand en toevallig geklust en zwanger grappig he terwijl ik 2 maanden echt bezig was. deze maand was ik ook bezig maar kon mijn ei niet vinden echt raar. ik ben dus nu 4-5 weken zwanger. weet niet precies hoeveel.. oww jaa foto van ochtend. hij is nu duidelijker geworden maar pas na een uur ofzo toen ik thuis kwam was hij zo geworden. bovenste van gisteren en onderste is van net. ik overdrijf niet haha hij was echt super super licht, ik meen het. grappig dat hij donkerder is geworden had ik maar gelijk foto genomen.. maar er is niks aan de hand dus *zucht* hee hee.
Mijn NOD is een ??? eigenlijk haha onbekende nod. Zou hij wel 25e zijn denk je of eerder. want dan zit ik nu 3 dagen voor NOD. ik weet het niet meer. ff zegt het ook verkeerd denk ik.. maar ja lekker boeiend wanneer me NOD is hahaha.. Ik moet eerst naar de HA. Hij gaat me misschien verwijzen naar de internist omdat ik schildklier heb. maar HA is pas volgende week maandag open man.. ik zal even wachten. VK vinden is ook nie makkelijk haha.. spannend man, durf het niet
Ja de testen worden donkerder dat klopt...ze drogen in Spannend hoor!! Ik zou gewoon nu normale cyclus aanhouden (doe ik nu ook) ik hoor morgen hoever ik daadwerkelijk ben.. Wat leuk allemaal zeg!!! @ minii....meeeidddd hoe is gegaaaaaan!!!!!!???
JAAA echt superleuk man.. jaa minni had echo, ben benieuwdddd. hoop dat he goed is gegaaaaaaaaaaaaan..
Meiden wij zijn helemaal in de wolken ons kindje heeft een mooi kloppend hartje!!!! We hebben het gezien en gehoord!!!! Hihihi zo mooi!!! We zijn lekker gelijk onderweg naar moeders en naar vrienden..... Zodra ik thuis ben maak ik een goede foto en laat ik ze aan jullie zien!!! Wat een geweldige ervaring zeg echt ben helemaal in de wolken!!! Xxxx
Oh miniii, wat goed nieuws meid!!! Was je termijn ook goed??? Ik moet nog 1,5 dag wachten en 1 nachtje slapen hihihihi!!!
Hallo Zwangere dames!! Minnii fijn dat je echo goed is gegaan, ben erg benieuwd naar je echo. Roosje, wat een supermooie test! Zie je nou wel, het zit allemaal helemaal goed. En ik denk ook dat je verder bent. Want FF geeft pas een kruis aan nadat je een paar dagen stijging hebt gehad. Achja, dan kan het alleen maar meevallen toch? Leuker als je ineens al een stukje verder blijft te zijn dan dat je terug word gezet. Nona, voor jou nog heeeeel even wachten, maar komt vast helemaal goed.