@ charise, ja grappig he!! Ik kijk elke ochtend ff naar jouw grafiek, vind leuk om te vergelijken ..je hebt trouwens wel zeer lange cyclus en jouw ei komt echt laat! Hopelijk ben je zwanger of wordt je cyclus korter, want dat maakt het wachten mega lang!! Met mijn gat gaaat het goed, het is goed aan het genezen Vandaag college, bleh haha! Wil weekend!!!
@ charise, oeeh je temperatuur is gestegen..goed teken!! Als 18 dpo min hoog is, dan bent gij zwanger Hoop het voir je
Hee Nona, Jaa temp inderdaad weer omhoog! Kreeg toch ineens weer hoop, dus toch even getest maar weer negatief. Snap er niets meer van, ga er toch vanuit dat ik gewoon ongi ga worden dit weekend. (Al hoop ik natuurlijk van niet hihi). Ja mijn cyclus is echt extreem lang ja, vind het ook echt niet leuk, dus als ik nu niet zwanger ben dan hoop ik dus dat die etos zwanger worden pillen ook wat goeds doen bij mij. Want inderdaad duurt het wachten wel erg lang zo ja! Mijn temp maakt wel een grappig lijntje zo trouwens. Fijn dat het beter gaat met je kies. En succes vandaag... Snap dat je zin hebt in weekend. Ik moet komende nacht om 24.00 uur beginnen met werken tot 06.00 uur. En daarna weer. Dus als ik niet ongi word, dan test ik zondag pas (in de middag omdat ik natuurlijk nu overdag slaap dus dan is mijn "ochtend" plasje pas in de middag.)
@ charise, ja je kaartje heeft leuk verloop..nog week en dan nieuwe kansen Oeh succes met je avondshift!! Ik hoop het voor je.. Ik heb idee dat ik er wel een tijdje over doe..
Hee Nona (en de rest hihi), Nou vandaag toch maar weer eens een testje gewaagd. Uurtje geleden gedaan (nachtdienst, dus voor mij was dat mijn "ochtend"plasje). Maar negatief. Temp is ook weer van 36.7 naar 36.4. Maargoed dat doet ie al wel vaker. Ja ik weet niet, voel nog niet echt een menstruatie aankomen want die krampjes zijn wel weer weg, maar ook geen positieve test. Pffff. Ik ga morgen of maandag nog een keer testen omdat ik dan voor mijn eigen idee pas echt op 14 DPO ben. Volgens FF zit ik nu op 15 DPO. Snap er niet zoveel meer van.... Als ik dan toch niet zwanger ben dan mag die menstruatie van mij wel snel op gang komen.
Hoi Charise, wat vervelend zeg, onzekerheid is het vervelendst!! Ik was sinds gister niet meer ongi, maar sinds vanavond heb ik bruin bloedverlies en heb ook last van krampen.. maarja of ik dat nog ongi kan noemen,, mijn lichaam doet raar ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt meid!! hoe gaat het met de andere meiden???
Apart dat je ook weer krampen hebt e.d. Bruin verlies kan natuurlijk nog een restje oud bloed o.i.d. zijn. Maar echt krampen is wel apart. Tenminste ik heb dat zelf ook niet echt meer op het einde. Ben ook wel benieuwd hoe het met de andere meiden is!
Goede morgen ladies... @ charise, ik zie in je tempkaartje dat je vandaag spotting hebt ingevuld...dus je ongi komt eraan?? Ik heb vanochtend een ovutest gedaan, dacht ff kijken wat hij doet,, en hij geeft licht teststreepje aan. normaal heb ik dat pas bij dag 10..
Nona, ja hier is ook de rode vlag uitgegaan helaas. Al had ik me er al wel een beetje op in gesteld dus het was geen enorme klap ofzo. Nu maar hopen dat mijn cyclus een stuk korter gaat zijn deze maand. Heb je een foto van je test?? Ik heb ook ovu testen gedaan en had ook echt wel een tijd lichte streepjes voor mijn ei kwam. 10 dagen voor mijn ei deed ik er 1 en toen was ie echt helemaal wit. Daarna 6 dagen hele lichte streepjes, die ook iets varieerde van heel licht naar wat donkerder. Maar toen kwamen pas 2 dagen echt KNAL positieve testen. Hier een foto'tje: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LCSL7L74-D.jpg
Hoi Charise, Wat jammer zeg!!!! Op naar nieuwe ronde, ik hoop een korte cyclus...Etos pillen zwanger worden helpen je LF te verkorten, dus wellicht helpt dat.. Eerste foto is die van vandaag, echter is hij op foto minder duidelijk tweede is van vorige cyclus normaal gesproken begin ik pas vanaf dag 10 met testen. En ik heb normaal gesproken ook altijd helemaal witte testen. Maar ik heb op wikipedia gelezen dat je altijd LH in je urine hebt. Dus het is mogelijk dat je lichte teststreep krijg op je ovutest.. Let's hope dat het snel goed komt..Ik heb nu ook geen bruin verlies meer, dus ik kan eindelijk gaan klussen. Ik begin gewoon met om de twee dagen en klussen en vanaf dag 12 om de dag .. ik zie het allemaal wel. Als niet lukt, dan lukt het niet, gelukkig geen haast!! En eigenlijk wil ik tijdens vakantie niet megabuik hebben, dusjaa haha!! Maar wil wel heel graag ofcourse.. Maar heb mij beetje anders ingesteld, aangezien mijn vriend anabolen heeft gedaan, dus hij slikt vitamines om zijn sperma weer aan te sterken.. x
Ik zie inderdaad wel een streepje op je test ja, maar nog niet positief. Kan best zijn dat ie morgen weer lichter is bijv. Kan echt per dag verschillen. Dus aftellen tot ie positief is he?! Hoop dat mijn ongi ook lekker snel klaar is pfff, vind het maar niks altijd haha. Ben ook meteen lekker heftig ongi, dus moet het nog even veranderen op mijn kaartje hihi. Had eerst spotting, want het begon met wat bruinverlies, toen wat lichter en nu is het vrij heftig haha. Bleghh gedoe altijd haha. Hoop dat ik er snel 9 maanden (of langer) vanaf ben hihi. En dat ik natuurlijk weer een mooie cyclus van ongeveer 30 dagen heb. Jou cyclus is wel echt perfect zeg zo rond de 28 dagen!
Goedemorgen!! Ja ik was ook erg heftig ongi..moest ook steeds veranderen bij FF.. Ikben blij dat het voorbij is We konden gister na een lange tijd (6 dagen ) eindelijk klussen --> gewoon omdat het leuk is Ja ik ga pas weer ovutesten doen rond dag 10 hoor..want ben nu iets te vroeg.. Ja ik heb veel geluk met mijn cyclusverloop! Hoop dat dit deze ronde (of niet ofcourse) voor jou ook zo mag zijn. Wachten is zo vervelend hihi Fijne dag vandaag meid!
Hee Charise & others (als julie nog meelezen), Hoe gaat het ermee?? Mijn dagen zijn druk, werk en studie.. Dus weinig tijd om er mee bezig te zijn! Ik heb wel afentoe steken in buik en soort spierpijn. Super raar! Ik hou je tempkaartje in de gaten, let's hope op soon zwangerschap. Xx
Hallo!! Mijn vruchtbare periode komt er weer aan..... Ik ben meestal veel te vinden hier als ik op het wachtbankje zit, haha! Hoe gaat het verder? Ik denk trouwens dat ik deze ronde ook nog doe zonder ovulatietesten. Wil niet teveel op de eisprong focussen...... We doen het deze ronde gewoon weer om de dag, dan zitten we altijd goed! Liefs, Vivian
Jullie zijn alweer bijna bij de vruchtbare periode.. Mijn ongi is nu bijna voorbij, denk morgen nog een beetje. En dan hoop ik dat mijn ei ook snel komt!! Ben jij alweer begonnen met ovu testen of niet Nona? Ben ook blij als ik weer kan klussen hoor, hihi.
Hoi vivian en Charise, Ja mijn vruchtbbare dagen komen eraan en ik ga vandaag starten met ovutesten. Ik klus nu om de twee dagen en vanaf zaterdag doen we om de dag Ik heb al hier en daar last van krampen, dat is aanloop naar mijn ei Ik hoop voor jou charise dat je ei niet pàs rond dag 20 of later komt!! Anders duurt het allemaal zo lang he!! Succes ladies, het zonnetje schijnt iig
hallo dames, wij zitten nu in ronde twee.. vorige maand had ik een cyclus van 35 dagen en zit nu op dag 10.. wij klussen om de dag.. zo houden we het leuk en is er een grote kans dat we op de goede dag klussen.. ik heb sinds gister een zeurend gevoel in mijn onderbuik.. zou dit mijn ei kunnen zijn? het lijkt het beetje op menstruatie krampen.. liefs, Loes
Spannend Nona, hoop dat het voor jou raak mag zijn deze ronde!! Ik hoop inderdaad ook dat mijn cyclus niet zo lang duurt nu. Ik ga in ieder geval trouw even die zwanger worden pillen slikken en hoop dat het iets doet! En hopen dat als ik straks vruchtbaar ben, manlief ook gewoon wil. Omdat hij eigenlijk pas in juni voor een kindje wou gaan. Maar ja dat zie ik wel hihi. De zon schijnt inderdaad heeeeerlijk!! Ik hou er wel van.
Wij hebben geklust 1 dag voor m'n ei (zondag geklust) en maandag/ dinsdag was m'n ei berekent maar ik voelde maandagavond al steken en die steken en zeuderig gevoel duurde een week daarna. Nu voel ik in proncipe geen steken meer. NOD dag as maandag/dinsdag. (vorige maand door stress de 29e dag ongi geworden ipv 27e dag altyd regelmatig). Ronde 2 1e zwangerschap.. Ik kan niet wachten( herkenbaar voor velen) En ik vraag me af wat je hoort te voelen tot je nod dag mocht het raak zyn?