wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik kwam weer even kijken :)

charise, volgens mij gaan we gelijk op ;)

minnii, mooie buik!

en de rest heb ik half gelezen spijt me

hier, op het wachtbankje,vanaf dag 10 geklust om de dag, donderdag geklust, vrijdag rauw eiwit, zaterdag rauw eiwit en slierten :) en geklust, maar ging niet zonder slag of stoot, oude litteken van bevalling speelt op en je hoeft er maar naar te wijzen en gil het uit van de pijn, mijn onderkantje heeft echt rust nodig :( hoop dus maar dat hij afgelopen weekend gesprongen is wnat hier gebeurt niets meer tot nod, even rust daaronder kan amper zitten ;)

dus duimen en wachten ;)

hopelijk snel roze dan sluit ik me weer aan :D

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Orchideetje wat rot zeg.. :( Hopelijk heb je op de goede tijden geklust en is het ook niet meer nodig deze ronde! Maar het klinkt wel goed hoor.

Hier vanmorgen weer tempstijging, alleen nog geen positieve ovu gehad. Weet niet of ie nu blijft stijgen of dat ik nog een dip krijg. Hoop het wel.
    Want gisteren is het er niet meer van gekomen om te klussen. Broertje is hier het weekend, dus 's middags geen tijd gehad, en 's avonds was ik echt moe en manlief kwam ook wat later pas, dus dan had ik geen zin meer. Haha.

We wachten gewoon af. ;)
    Geen idee of mijn ei is geweest of niet. Denk het zelf van niet, maar qua tempkaart zou het wel weer kunnen.

3. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames weer even wat bijgelezen, ben lang niet meer hier geweest...
    @ Charise : heel herkenbaar die onderbrekingen door derden en heeeeeeel vervelend :p

@ Hier qua klussen: heb in de week dat ik m'n ovu had (dagen ervoor tijdens en dag na) elke dag geklust soms wel 2 keer! VL had de smaak te pakken dus... Hahahah nu maar afwachten, woensdag is m'n nod.. maar heb alweer last van m'n borsten en wat steekjes in m'n BM dus vrees voor de duivels :(

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Spannend Babbii, hoop op een knal positieve test voor je!! :D

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden, even algemeen reageren. We zijn buiten wat aan het drinken.

Ik was vroeg in de ochtend wakker wilde die digi test doen maar ik vond mijn urine beetje waterig dun dus ik weerr slapen en weer was ik wakker en weer dun. Ik zeg he hoe kan dat ik heb veel geplast en nog steeds dun dus weer slapen en dan weer wakker om 9 uur ofzo. Grappig maar weer waterig. Ik dacht ach laat maar ik ga gewoon testen als hij negatief geeft nieuwe kopen en met hem testen. Dus ik begin met testen geeft hij gelijk zwanger aan. :D wel weer met 2-3. Ja zou kunnen want die andere digi had ik dinsdag getest. Er is niet eens een week eroverheen dus. Daarna dacht ik maak eigenlijk nu niet meer uit of urine dun is er zit hcg in :D
    Dus gelijk snel kado ingepakt met test. Ik ging weer terug naar de slaapkamer. Kado verstopt en even verder slapen. Ow ja fototoestel erbij gepakt. Toen ik wakker werd was het al bijna 11 uur ochtend. Ik ging hem gewoon wakker maken. Ik zei: schat gefeliciteerd met je verjaardag en gaf een zoen. Daarna zei ik: ik heb eeb cadeau voor je en gaf het. Hij begint open te maken,ik pak gelijk fototoestel foto's maken. Hij zag eerst die schoentjes en kaart begon hij al te lezen wat ik geschreven heb. Ik geef hem de test en speen. Hij was heel erg blij. Gelijk omhelzen. Op het kaartje had ik geschreven: lieve pappa, ik heb nu zo klein (droge boontje erbij geplakt) maar ik word groot. Over 8 maanden ben ik bij jullie. Wacht op mij. Ik hou van je. :D
    Daarna gingen we ontbijten en naar buiten ijsje eten. Uit eten. :D

6. littlefluit

24 mei 2012
    11
    0
    0
    Wat een gepuzzel ook steeds weer elke maand en maar rekenen dat we doen.
    Volgens mij heb ik vandaag mijn ei-sprong, kramp in m'n buik alsof ik ongesteld moet worden. We hebben vandaag en gisteren flink geklust dus ik hoop dat we weer een kansje maken deze maand. En nu maar weer wachten tot het tijd is voor de menstruatie, komt ie of blijft ie uit!! pfffffff.

Nou heel veel succes dames!!!

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Wat superleuk Roosje. :D Gefeliciteerd met je vriend/man!
    Nu lekker samen genieten.

littlefluit, hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn.

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee meiden,

Ja het is weer weekend, dus ben druk bezig met het huisje, maar moet ook tentamens voorbereiden :(

@ Roosje, Wat leuk zeg!! Nog gefeliciteerd meid!!

@ minii, mooi buikje al ;)

@ gewicht, ik woog altijd 57 kg maar weeg nu al 60 kg :$

@ charise ik duim voor je!

@ orchideetje, aan je afscheiding te horen is hij wel geweest..duimen!!!!!! Ik duim meee:D

@ Babi, hee meid, long time no see ;) Hoe gaat het verder met je???

probeer bij te lezen, maar is afentoe erg lastig sorry!!

xxx

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nona, geeft niet meid. Het is lekker weer en je bent druk met vanalles. Hopelijk gaan je tentamens goed. Wanneer heb je ze?
    Nog eventjes en je bent alweer 11 weken! Super! :D

En ja ik kom me hopelijk snel bij jullie aansluiten!
    Denk toch dat ei nog niet geweest is.
    Als ik naar vorige cyclus en FF kijk, begint nu mn vruchtbare periode, dus maar ff klussen vanaaf hihi. En deze week regelmatig volhouden.

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden dankjulliewel :D

Charise, we wachten op jou. Hoop dat het raak wordt. Ik gun het je echt.

Nona, ik ben nu al aangekomen :D i hate it pff ik kom vreselijk snel aan..

11. orchideetje

charise, doe je best lieverd! samen roze dat was de afspraak!

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen ladies :D
    lekker weer is het weer he!!
    Ik heb helaas bar weinig geleerd door het mooie weer hahaha!
    Daar baal ik nu wel beetje van!!

Aankomende week heb ik ze :(

Morgen alweer 11 weken!! Jeetje wat gaat de tijd hard...bijna in tweede trimester!! Volgende week heb ik de nekplooiimeting + controle vk!! :D

Mag ik mijn kindje weer zien..!! Yeaah ben dan 12 weken precies..

Veel plezier today!!

xx

13. littlefluit

24 mei 2012
    11
    0
    0
    Dankjewel Charise!

Ik hoop het ook. Ik ben inmiddels 33 en mijn vriend 38. Ik ben wel 15 jaar aan de pil geweest en gestopt sinds februari dit jaar. Ik heb wel s gehoord dat het dan lang kan duren maar we zullen zien!!!

Groetjes Rebecca

14. orchideetje

nona, heel veel succes komende week!

littlefluit, afwachten en veel klussen:D

hier, rustig dagje vandaag, ga nu even de bovenverdieping doen en dan die kleine naar bed, daarna zien we wel wat we doen, lazy sunday on monday ;)

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Hier temp toch weer omlaag, dus verwacht hem zeker 1 deze dagen. Ovu test nog steeds negatief. Vanmorgen wel wat krampen, maar is nu weer weg.
    We zien wel.

Heb nog steeds wat last van keel en ook verkouden e.d. Echt irritant. Komt ook doordat manlief ventilator op zn nachtkastje heeft staan, dus ik krijg ook die wind in mn gezicht. Dat gaat komende nacht even anders, want word met keelpijn en hele droge lippen e.d. wakker.

Nona, snap dat je nog niet echt hebt kunnen leren, wel balen ja dat het moet met dit weer.

Orchideetje, geniet lekker van je luie dagje.
    Hier ook lekker lui hoor. ;) Ben ook nog niet helemaal fit.

16. orchideetje

charise, ik kan daar ook heel slecht tegen ventilator op nachtkastje mijn man wilde dat ook maar heb gezegd dat ik het dit jaar niet wil hebben, word er altijd ziek van helaas

geen lui dagje hihi, beneden verdieping schoon en ben net begonnen met wassen van beddengoed en de hoofdkussens al dat zweet trekt er helemaal in getsie, schoon bed en dan maar gelijk schoon kussen :)

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Ik lees al een tijdje mee. Maar heb nu toch zelf een vraag, hopelijk weten jullie het.
    Ik heb een korte cyclus, namelijk 23 a 24 dagen. Wanneer moet je dan klussen? We willen graag snel een tweede, hopen dat deze snel komt.
    Bedankt alvast

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    blauwespeen, dan kun je misschien het beste gaan temperaturen en/of ovulatietesten gebruiken.
    Want dan kan je ontdekken hoelang je LF is. (de periode tussen eisprong en menstruatie). Want die kan ook korter zijn.
    Het beste begin je rond dag 8 met om de dag klussen tot aan dag 16 of iets?
    Maar met ovulatietesten kan je ontdekken wanneer je eisprong is. En met temperaturen ook.
    Misschien is dat een idee om inzicht te krijgen.
    Of je moet het al weten natuurlijk. ;)

19. orchideetje

blauwe speen ik sluit me aan bij charise, dag 8 tot 16 klussen, welke ronde zit je nu en ben je al lang van de pil af?

20. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt!
    Vorig jaar maart gestopt met de pil, toen gelijk zwanger (wat een geluk) nu nog niet weer aan de pil geweest, dus ontpillen hoeft niet.
    Nu twee maanden serieus bezig om weer zwanger te worden. Dus nog maar net, maar ik dacht, kan maar beter gelijk goed beginnen, is het halve werk ;)
    Beginnen maar met temperaturen dus... Die ovulatie testen begrijp ik namelijk nog net helemaal. Ook nog niet uitgezocht hoor! Dus ook maar eens doen.

Pffff... wat is het weer warm zeg

Deel Deze Pagina