wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ga maar lekker klussen en afwachten :D

Ja kan wel van gisteren zijn. Ik ben naaar de ha geweest, ik hoef niet extra medicijnen te slikken alleen veerder met mijn vitamine d en tabletjes. als ik 12 weken ben moet ik even langs en bloedprikken.
    Ze zei dat ik vk kan bellen. Ik probeer al 2 dagen te bellen maar steeds bezet :D spreekuur is ook van 9 tot 12. Ik ben al tegen 11 wakker en tot 12 bezet of wat anders :x
    morgen vroeg wakker worden en bellen, dan ben ik afgerond 5 weken jaaa:D

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    @ char.... Ik zou gewoon er vanuit gaan dat je ei geweest is en dat het deze ronde net zo loopt als bij Roosje..... hihihhi die kon hem ook niet vinden en hopppp het was raak hahaahahaha.....

@ Roosje.... Mooie test!! Nona heeft het ook een paar keer gehad na het klussen volgens mijn dus kan makkelijk daar van zijn,
    . Ik zelf heb het "gelukkig "nog niet gehad..... Probeer er niet te veel over na te denken.... Zolang het alleen bij afvegen blijft en het niet door vloeit is het volgens mijn goed.

Stop je nu met testen? hahahahahahaa verslavend he!!!

xxxxxxx

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hee meiden,

Vandaag bij de gyn geweest en alles gaat gelukkig nog steeds goed :d!
    Ze hebben de beeb gemeten en volgens de meeting zou ik 8 weken en 6 dagen zijn. Nu zijn we dus + 1 dag haha. Ik ben nu klaar bij de Fertipoli en ben overgedragen aan de gyn. Op 6 juni daar de eerste echo :)!!

@ Char, jeetje meis, rot dat je je elke keer zo naar voelt en nie lekker!! Hoop dat de zon voor jou snel gaat schijnen mop!!

@ meiden die wachten: ook voor jullie hoop ik dat de roze wolk snel komt !!

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wauw Sher, wat mooi!! :D
    Echt een heel klein inimini mensje! :D Echt heeeel erg mooi zeg!

En je mag al heel snel weer een echo! Wat gaaf zeg. Misschien moet ik toch ook maar eens naar zo'n fertiliteits poli hihi. Lekker regelmatig je kleintje zien hihi. :p
    Nouja hoop dat het niet nodig is en ik gewoon nu al lekker zwanger ben haha.

Geweldig Sher, ben superblij voor je! :D

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Char, indd ik hoop echt dat je nu al zwanger bent!! En anders indd naar de ferti afdeling gaan, ook dat heeft zn voordelen als je eenmaal zwanger bent :)! kan er nie vaak genoeg naar kijken :D!!

Maaaaar ik ga ervanuit dat jij deze maand een KNALTEST in handen hebt:D En dan hang ik de vlag uit voor je :D

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi lieff! :D
    Haha ja ik hoop dat ik zwanger ben. Durf eigenlijk niet zelf daarheen te gaan hoor. Haha. :) Maarja ik kijk wel even.
    Had voor mezelf zoiets van nog 2 cyclussen en dan ga ik terug naar de dokter. Maar zij wil me doorsturen naar de gyn en niet naar fertiliteitsafdeling.

Nouja ik wacht nog effies. ;)

7. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo sher! Het is je echt van harte gegund!!!!! (gegunt???? hahahaha whatever)

Hier vandaag wat meer last van krampjes.. Dus mijn humeur wordt steeds minder hahahahah arme boyfriend :)

8. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net toch getest, wil me alvast weer kunnen focussen op die vervelende ongesteldheid... En dat kan nu weer want de test is voor de 5e maand op een rij weer OMOWIT... *zucht* moedeloos en verdrietig nu.... :(

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babbii, wat vervelend :(
    Echt balen dat het weer niet raak is.
    Hopelijk word deze ronde dan echt jou ronde!
    Sterkte!

Maarre... geen bloed is moed he meid?! Misschien is je ei later geweest.

10. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Charise, nee heb heel goed kunnen merken wanneer het was aan m'n afscheiding (ieuw) e.d. en we hebben echt geklust alsof ons leven ervan af hing hahahahah dus helaas... Heb ook gewoon ongi klachten dus geen bloed is moed gaat voor mij niet op deze maand...
    Net even met vl erover gehad en gaat wel weer, op naar ronde 6 maar weer!

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Char: Meis mijn duimpjes draaien voor je en je ovu testen doen ook nog hun werk toch? Ik heb er hier trouwens nog een stuk of 8 liggen, misschien kan ik 1 van jullie er blij mee maken? Mjaa het zijn er maar 8 of 9.

@ Babbiii: Vervelend meis, een dag overtijd en dan ook nog is een witte test. Mjaa zoals Char al zegt, misschien is indd je ei later!! Blijf moed houden. Gebruik je trouwens ovu testen Babb? Of klus je op de gok?

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Sher, meid wat een mooie echo zeg!!! Wat moet dat fijn gevoel zijn zeg :)

Ik heb 5 juni de derde echo...vlak na elkaar!!! Leuk is dat het, zo vaak je kindje bekijken!!! Ik heb dan combinatietest, maar eerst volgende zal dan wel as de 20 weken echo worden :(

@ Char, beterschap meidd!!! Miss toch beginnende zwangerschap, ik voelde mij ook steeds ziekjes afgelopen ronde...hope so

@ Babbi, meid wat jammeerrr!! Maar houd moed...
    klus je niet te vaak?? Want dat verlaagd de kans he!!

@ hier, tentamen ging erg kut,ben heeel moe en futloos :(...

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Nonaches: dank je meis! Jij bent alweer bijna 12 weken :d! Ook dat zal een heeeeeel fijn gevoel zijn. Ik ben nog wel bang omdat ik pas bijna 9 weken weken ben. Die belangrijke weken vliegen zo langzaam voorbij hahaha. Jij indd jij hebt 1 dag eerder de echo, word voor mij ook de 3e :). Je kan altijd nog ff tussendoor langs het ziekenhuis he voor een echo, alleen moet je dan wel een 'smoesje' gebruiken denk ik hahaha. Is eigenlijk gemeen he, dat als er niks met je is (medisch) dat je dan maar een paar echo's krijgt.

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @Sher, ja dat vind ik ook!! Maar mijn vk doet de echo's zelf. Alleen de medische echo's (combinatietest en 20 weken echo) worden in ziekenhuis gedaan..Dus als ik lief vraag aan vk, dan zal ik vast nog wel een echo mogen :D

Nog maar 6 dagen!!! Dan zie ik mijn beebje weer!!! YEAAAAAHH:D

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sher: Fijn, weer een mooie echo!

@ niet zwangeren: ik hoop dat jullie je snel mogen aansluiten bij de zwangeren!

@ iedereen: Morgen heb ik eindelijk de eerste echo, vind het echt spannend! Om 10:30 afspraak....

16. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh bab wat vervelend!!! Ik hoop echt dat het aankomende ronde raak is voor jullie allebij!!

@sher en Nona.... Ik krijg je 2e echo pas 14 juni!!!!!! Dan hebben jullie de 3e er al opzitten..... Kan je nagaan wat een geluk jullie hebben.... En de eerste van vorige week moest ik ook zelf betalen..... Hebben jullie dat ook?!

Tussen de hoeveel weken krijg je een combinatie test dan? Want volgens mijn krijg ik na me termijn echo de 14de alleen nog het geslachtsbepalende echo????!!! Ik weet wel dat ik er na de 2e zelf nog wel eentje aanvraag want zolang wachten in niet leuk!!!! Hahahaha ..... Verwent hè.... Hihihi

17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sher.... Ik herken je gevoel nog steeds bang te zijn omdat we pas 9 weken zijn! Ik hou me hart ook nog steeds vast!!!!!

18. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Vivan.... Spannennnnddd!!!! Leuk hihihi je zult morgen een bijzonderen dag tegemoet gaan hihihi

Ik hou het forum in de gaten en hoop snel een foto te zien van je echo.... Dan weten we ook eindelijk hoe ver je ongeveer bent en of de telling een beetje klopt

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ja, ik ben ook heel erg benieuwd!! :)
    Moet daarna wel weer werken, dus als alles goed is zet ik pas 's avonds een foto op zp. Maar laat wel eerder weten of alles goed is hoor!!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babbii, echt vervelend meid, het was ook jou zo gegund om deze ronde lekker aan te kunnen sluiten. Hopelijk mag je er volgende maand echt bij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen meid! :D Hoelang is je cyclus?

Sher, echt lief dat je ook zo voor me duimt. :D Ik heb hier nog een heleboel ovulatietestjes liggen. Dus ik heb ze niet echt nodig. Maar misschien 1 van de anderen??

Nona, je kan ook zelf nog een echo tussendoor laten maken natuurlijk he?! Pretecho. als je bijv geslachtsbepaling wil doen rond 15/16 weken. ;) En anders inderdaad lief aan je VK vragen. Wel gaaf dat ze zelf echo's maakt. Hopelijk doet mijn vk dat ook tegen die tijd. ;)
    Balen dat je tentamen niet goed ging :( mag je evt nog herkansen?
    Enne ja ik hoop ook dat het misschien al komt door zwangerschap, maar ga ik eigenlijk niet vanuit. Heb echt geen idee wanneer m'n ei is geweest of dat ie nog moet komen. Jij een ideetje? (zie vorige pagina met ovutestjes & tempkaart in handtekening).

Vivian, heel veel succes morgen met de echo! Hoop dat je een mooi kindje ziet met een heel mooi krachtig hartje! :D Plaats je ook een foto'tje hier daarna? Hoelaat moet je?

Minniii, een geslachtsbepalende echo moet je zelf laten doen he?! Ik neem aan dat je rond 15/17 weken bedoeld?
    De 20 weken echo is officieel geen geslachtsecho, maar een echo om te kijken of je kindje helemaal gezond is. Daarbij kunnen ze het geslacht bekijken. Officieel krijg je volgens mij alleen de 12 weken echo (termijn echo) rond 10/12 weken, en de 20 weken echo vergoed.
    En dan kan je natuurlijk zelf zoveel echo's laten maken als je wil, alleen moet je die zelf betalen, en kan je gewoon naar een echo bureau gaan. Moet je gewoon eens zoeken op google voor bij jou in de buurt en prijzen vergelijken. ;)

Deel Deze Pagina