wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj witteroos84,

ik heb een beetje hetzelfde verhaal.. geklust, dag daarna het zeurende gevoel.. wij zitten ook in ronde 2.. ik kan ook echt niet wachten!

liefs,

Loes

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise,.dat zou ik ook doen heeft bij mij ook gewerkt. Ovutest was negatief vandaag. Denk dat hij gewoon rond 14a16e dag komt!

@loes&witteroos, ja herkenbaar gevoel..had ik vorige maand ook, maar gevoel is niet betrouwbaar. Als je week last heb, kan elk moment zijn dat hij is gesprongen dan zouden jullie moet tempen of ovutesten.

Ik heb nu ook afentoe last, maar ovutesten nega dn temp nog niks bijzonders

Succes, hoop dat snel raak is :)

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    @ Loes & Witteroos,
    er zijn zoveel dingen waar je last van kan hebben voor NOD. Dat is bij iedereen anders, er zijn ook mensen die hebben nergens last van en ook niet na de positieve test. Dat is dus geen graatmeter. En een ovutest en temp ook niet natuurlijk. Of je zwanger bent... dat is gewoon afwachten, en ja dat afwachten duurt erg lang ja. ;)

@ Nona, Ja nog eventjes geduld dus.. spannend hoor... hoop echt dat het raak zal zijn inderdaad.
    Bij mij is mijn menstruatie nu wel zo goed als over. Nog wat spotting. Ben echt heel benieuwd wanneer mijn ei komt...
    Hoop snel. ;)
    Nouja ik ga gewoon lekker m'n ding doen en genieten van de zon! :D

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, ja nog ffies ja..ik voel als hier en daar krampen en dingetje..dus mijn ei gaat komen binnen een week :)

Maar dan beginnen de dagen van wachtbankje weer ..grrr die duren het langste.

Blijf braaf de etos pillen slikken en wie weet helpt het ook voor jou..bij mij heeft het gewerkt iig!!

Ik ga lekker genieten vandaag
    Xx

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja moet er inderdaad goed op letten dat ik die pillen 2x daags in neem. Want ik werk vaak avonddiensten en dan moet ik ze eigenlijk al wat eerder innemen.
    Maar ja komt goed!! :D

En wat je zegt ja, die dagen na je ei tot aan de testdag duren het langste ja. Heel vervelend haha. Succes meid!!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Merk jij trouwens verschil in je temp nu het warmer is?

Ik wel wat namelijk, want zit nu vaker rond 36.4/36.3 terwijl ik vorige cyclus meer rond 36.2/36.1 zat. Maar ja kan ook nog veranderen natuurlijk. Maar ik voel mezelf ook warmer hoor als ik 's ochtends wakker word met die zon op onze kamer. ;)

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

Ik heb een klein vraagje, zit namelijk zo een beetje de laatst geposten berichten in dit onderwerp te lezen maar ik zou graag willen weten over wat voor etos pillen jullie het hebben:)

Misschien een brutalen vraag hoor hahaha.

Groetjes
    Jess

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi mimi,

Zeker geen brutale vraag! Daarvoor is het forum!!

Van de etos heb je pillen zwanger worden..in die pillen zitten allerlei vitamines, mineralen en foliumzuur .

Die pillen verkorten bij veel vrouwen luteale fase, helpt je cyclus regelmatig te ziijn

Bij mij hebben deze pillen echt geholpen, andaar dat kk ze ook anraadt

Hopelijk weët je zo voldoende

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Oke, Bedankt...!:)

Ik slik op dit moment alleen folliumzuur pilletjes en moet dit weekend nieuw halen :D.
    Heb je bij de etos pilletjes zwanger worden geen losse folliumzuur meer nodig? of voor de zekerheid dat erbij blijven slikken :(

Groetjes
    Jes

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @jesse, nee dat is niet nodig. In deze pillen zit al het benodigde

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ charise, ja ik heb oook hogere temperatuur!! Maar geen.idee wat voor.impact fit heeft!!

Ik heb wel steken in.lies en borsten..dus ei moet eendezerdagen komen!!

Hoop zo dat et binnenkort raak mag zijn :)

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ladies,

How are you doing??

13. miemie79

miemie79 Actief lid

15 dec 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    ik vind het ook ingewikkeld hoor, vrijdagavond licht streepje op mijn ovulatietest, zaterdagmorgen een knaltest.. Hebben vrijdagavond en zaterdagavond geklust en dan vanavond ook nog maar een keer? geen idee waar we goed aan doen?

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hee Nona, jou ei komt er aan denk ik he?
    Hoe was je temp vandaag? Je had ineens een dip, dus misschien springt ie elk moment??

Hier gaat het goed hoor, vandaag veel bezoek gehad.
    Morgen is manlief jarig, hij word 26! :D

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee Charise,

Ja ik kon gister niet tempen of ovutest doen, want had een pokeravond tot half 6 in de ochtend!! Haha..

Ik had alleen vandaag geen positieve ovutest meer..

dus heb het vermoeden dat hij is geweest.. Maar dat merk ik met temperatuur van aankomende dagen

GEFELICITEERD MET JE MANNETJE!!

Hoe gaat het bij jou??

x

16. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Het beste is om de dag klussen, maar tijdens positieve ovutesten kun je gerust elke dag doen!

Hoop het voor je meid!!

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hoop dat je temp mooi gaat stijgen en lekker hoog blijft! En dan over een paar maandjes een mooi kindje. ;)

Dank je wel voor de felicitatie. :D

18. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hee charise,

Hoe was de verjastdag.???

Nou mijn temp is vandaag gedaald en gister nega ovutest (2 maal) dus ik denk dat mijn ei niet kon springen en dus later opnieuw probeert :(

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja we hebben een leuke dag gehad, hadden zondag al wat visite gehad en gisteren ook nog. En het was lekker weer he?

Ik wist niet eens dat je een posi ovutest kan hebben en dat je ei dan niet eens springt. En dat het dan later pas kan komen. Maarja op zich is het ook wel logisch. Ben dan wel weer benieuwd waar het aan ligt als ie niet kan springen.

Ik had vorige maand namelijk al eerder een soort ovu pijn, en dat zakte toen af en toen een week later kwam pas echt mijn ei en posi ovutest en tempstijging e.d.

Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen...

20. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Misschien is hij al geweest, want heb zaterdag geen ovutest gedaan en zondag niet getempt.

Dus het is afwachten wat temperatuur gaat doen...

Deel Deze Pagina