Meisje, niet teveel stil proberen te staan bij dat het fout kan gaan..... het gaat VEEEEEEL vaker goed. Weet dat het moeilijk is..... ben vandaag ook pas echt gerustgesteld dat we ECHT zwanger zijn. Misschien toch even bellen naar de verloskundige en aangeven dat je erg onzeker bent. Oh ja.... en met 5 weken (en nu nog steeds) had ik ook nog niet zoveel symptomen hoor! Alleen een beetje vaatdoek gevoel (nu nog steeds trouwens) en beetje sjacho tegen mijn vent.
Ik heb nog niet gekeken. Ga na mijn 2e echo (18 juni) pas verder kijken dan alleen de zwangerschap...... Maarre, voor dan alvast..... nog tips waar we moeten kijken meis??
Nona wil jij of een van de andere dames email adres via pb sturen? Dan kan ik namelijk een foto van m'n buik mailen en kan 1 van jullie hem plaatsen? Heb je ook een buik foto nona? X
Je kan btw bij de gemeente heel makkelijk de vader erkennen en dan kan hij ook het formulier ouderlijk gezag tekenen dan heeft de vader even veel rechten/plichten als de moeder en zo gepiept gewoon ff bij de gemeente informeren x
@ Roosje, met mijn symptomen viel ook mee hoor...zeker in begin..Ik heb sinds paar dagen dat ik echt last begin te krijgen..
Haiiii meiden, Zo piefffff het was even erg druk op werk ineens... Maar de dag zit er bijna op en morgen lekker een half dagje gelukkig. Wij gaan na de vakantie kijken voor het kamertje en kinderwagen enzo dan zijn we 15 weken als we terug komen... Vind ik wel een mooie tijd om ervoor te kijken... Hhaahah.... We hebben al wat op het oog... Beetje zitten kijken via internet bij babypark.... De kinderwagen krijgen we van me schoonmoeder.... Jemig wat zijn die dingen ook duur zeg !!!! Over het gezamelijk gezag, ik denk dat wij het maar gewoon regelen via de rechter of als het makkelijker kan dan makkelijker. Ik ga er veder niet moeilijk over doen en alleen trouwen voor het kindje vind ik ook niet leuk. Ik heb mijn vriend vanmiddag het stukje van die site doorgestuurd dan kan hij in lezen wat ik bedoel en ziet hij dat ik het niet zegt voor het trouwen. Ik ga nog even veder met werken tot vanavond !!!! Kussssssssss
Ik heb net dutje gedaan..kon niet meer,, Heb ook echt geen honger Moet ook nog veel werk doen!!! Zie hier foto van Mariah haar buik! Mooi hoor...is echt niet meer te verbergen nee!!!
Wauw Mariahh, wat een mooie buik!! Groeit mooi zeg. Weet iedereen het al bij jou in de omgeving of niet?
@ Viv: Jeeej gelukkig is alles goed, op naar de volgende echo :d @ Roosje: Wat een verschil zit er toch bij instantie's. Ik kreeg gelijk een echo en intake. Raar dat sommige er zo'n tijd overheen laten gaan. @ Mariah: JOEPIEEE gefeliciteerd meis, eindelijk die mijlpalen voorbij @ Minnii: Kom je hier ook een stukje taart brengen dan @ Nonaches: Ja toch opzich is trouwen dan wel het makkelijkste en uiteraard nog ff een feestje erbij haha. Wij waren ook jong hoor bij de eerste, maar dat zegt helemaal niets . Mijn man was 18 en ik 19 toen ik zwanger raakte. Inmiddels is onze zoon bijna 6, zijn we in januari 8 jaar samen en aankomende maand 3 jaar getrouwd. Leeftijd is maar een getal en als jullie gelukkig zijn en jullie zijn er klaar voor, waarom dan niet? Nu ben ik 26 en mijn man in okt en verwachten we ons 2e kindje . Hierna is het wel klaar, we willen niet meer dan 2 kids Dus deze zwangerschap extra genieten hihi
@ Sher, jeetje wat mooi zeg!!! Veel van mijn vriendinnen hebben ook een kindje, maar daar is de man al met de noorderzon vertrokken..(ook allemaal heel jong..) Ben zo blij met de stabiele relatie
@ Nonaches, in mijn omgeving zijn ze ook bijna allemaal uit elkaar. Ik moet zeggen dat wij wel een hele zware tijd hebben gehad. Maar gelukkig hebben we alles overwonnen. We waren 8 maanden samen toen ik zwanger raakte. (artsen hadden eerst gezegd dat ik niet makkelijk zwanger zou raken door ernstig overgewicht en PCO syndroom). Toen de kleine werd geboren kregen we na 1,5 jaar te horen toen hij in coma raakte, dat hij suikerziekte heeft. Dat gaat op en af met zijn gezondheid, maar gelukkig zijn we er nu best aan gewend. Toen besloten we toch te gaan voor een 2e, maar ik had nog steeds ernstig overgewicht. Dus artsen adviseerden eerst af te vallen. Toen heb ik in sept 2011 een maagverkleining gehad en verloor ik tot nu 40 KG. Mijn menstruatie kwam elke maand weer terug en afgelopen april hadden we na jaren het nieuws dat ik toch eindelijk zwanger ben geraakt Dit is dan wel de korte versie van ons verhaal, wil je nie opzadelen met het hele verhaal hahaha
@ sher, was de eerste van jullie ook gepland?? Zo best heftig verhaal meid, des te mooier dat jullie ht hebben overwonnen!!!
@ nonaches, de eerst was niet gepland. Wij dachten ach we worden toch niet 1,2,3 zwanger. Maar uiteindelijk was het toch raak. Bij de 2e hebben we wel bloed zweet en tranen moeten hebben, maar ook dat wachten werd beloond
Bij mij weet nog niet iedereen he...Ga wek bekend maken volgende week.. Mijn buikje is haast niet meer te verbergen
Goedemorgen dames, Pff, heb het zwaar!! Erg misselijk, zeeeer slecht geslapen!! Gelukkig is het laatste dagje tot weekend... Eten gaat zoooo moeizaam. Iemand had laatst over Mïmoneda..ik heb er ook een..zo hou ik ,mijn geheimpje al weken openbaar bij me..zie foto Beidde kanten gefotografeerd..ik had de voetjes voorop gedaan moment dat ik zwanger was Hoe gaat met de rest?? De 12 weken en de echo komen dichterbij
Mooi hoor nona, Ik ben ook misselijk bleeh wel alleen in de ochtend gelukkig. Wil echt niks eten dan.