Ja ben zo blij met die ketting.. Hij was wel duur, MAarja ik vind dat ik ook fentoe een cadeautje voor mezelf mag kopen hahaha! @ Roosje, nou ik heb het nu heel de dag door...in begin ook beetje in ochtend, maar nu heel de tijd... Pff geen zIn meer en moet nog tot 16:00!!! Ik had net dat iemand vroeg op FB, ja ik vraag ne al tijdje af of jij in verwachting bent, haha.. Uk wil pas na 3e echo echt bekend maken en eerst moet mijn werk het weten vind ik hihi Wat moet ik antwoorden?? Ik dacht aan gewoon ff niks en dan volgende week berichtje sturen
Nona, zoo mooi die ketting! Ik had het daar inderdaad over. Ik wil zo graag zo'n ketting. Maar krijg van manlief al iets anders haha. Hij vind het sowieso onzin om zoveel geld uit te geven voor een ketting. Maar ja ik vind 't gewoon mooi haha. Dus ik ga 'm sowieso kopen, wacht even af of ik misschien nog geld krijg voor verjaardag en dan koop ik 'm daarna. Als ik zwanger ben wil ik inderdaad ook die voetjes. Wel heel leuk dat je dat al stiekem zo bij je draagt hihi. Je kan ook zelf laten graveren he? Dus tegen die tijd kan je bijv een muntje laten maken met de naam van je kleintje er op. Over facebook, ja ik zou gewoon niet reageren, alsof je het niet gezien hebt en dan volgende week reageren. Weet niet of het een goede bekende is of familie of gewoon een wat verdere vriend/kennis. Zou er bij mij ook aan liggen dus. Misschien zou ik het wel vertellen, maar nadrukkelijk zeggen dat diegene nog even de mond moet houden.
Hier trouwens ZO veel onduidelijkheid over de cyclus. Ovulatie test was niet echt heel erg positief, maar ook niet heel licht. Zo onduidelijk allemaal. Ik snap er echt niets meer van. Temp is gelijk gebleven aan gisteren. Ik voel ook niets in mijn buik ofzo wat op eisprong lijkt, en dat heb ik wel gehad paar dagen terug. Dus het is zo vaag. Weet niet meer wat ik nu aan moet houden. Ja temperatuur is het meest betrouwbaar maar dat is ook al zo'n rommeltje. Nouja ik blijf maar even doorgaan met tempen en ovutesten en ook klussen nog effies. En dan maar mijn banner aanhouden qua testen. Dus zal wel iets van 14/15 juni worden ofzo.
Je hebt geloof ik ook na maak van Mi Moneda, maar geen idee hoe het heet. Zag pas een foldertje van Lucardi ofzo en die had ze ook. Maar niet van Mi Moneda.
Ja je hebt vast ook namaak, maar die is niet zo mooi als deze.. @ charise, ik heb maatje L en kk zou niet de ketting van mi moneda nemen..die breekt heel snel. Im heb ketting van ti sento en dan die munt van mi moneda.. Moooi ik ga zeker graveren Mijn vriend zei gister, we kunnen ook stiekem trouwen en dan over 1,5 jaar met de hele mikmak nog een keer trouwen.. Ik weet niet of ik dat wel zo leuk vindt haha..ben bNg dat het er dan niet van komt!!
Hoi Meiden, Zo het weekend begint bijna! was even mega druk op werk dus kon niet eerder reageren sorry.... @ Mariah WAUWWWWW wat een mooi buikje! Schatiig zieg! ik schat dat die van mijn ook echt goed zichtbaar is als ik op de 12 weken zit. Is nu al moeilijk te verbergen. Draag je al zw broeken?? @ Nona... Ik heb ook dezelfde mimoneda ketting als jou! en draag zo het geheim ook al 5 weken bij me !!! Hihihhi niemand die het door heeft leuk he! Ik heb hem precies zo! zilveren ketting en houder en gose goude mund met voetjes. @ Sher.... Zal wel top wezen inderdaad als wij samen taart kunnen eten die dag !! Hahahaha this voor ons beiden een groot feest die dag !! Hihihihi. @ Hier druk vanmiddag denk ik..... Oppad met manlief... Paspoort ophalen, nieuw rijbewijs aanvragen... Manlief is geslaagd voor ze BE gisteren !! Vanavond nog niet echt plannen, ben homeallone dus misschien wel even de deur uit met vriendinnen ! @ Kwaaltjes.... Bijna niet!!!!!!!
wat een gezellige groep hier volgens mij ben ik nieuw hier zijn nu ook 3 rondes bezig en volgens mij heb ik vandaag m n ei gisteravond getest met cb toen nog geen smiley maar vanmorgen had ik behoorlijk wat slijmverlies, wat buikpijn en wat last van m n borsten daarna eerst pijn rechts onder en nu links onder ook de buikpijn werd heviger ik d8 laat ik eens met cb ovulatie testen en jip een smiley meteen even nog een andere test er tegen aan gegooid en ook 2 flinke strepen we hebben tot nu toe om de dag geklust en natuurlijk vanmiddag even gauw dus zal denk ik wel goed zitten toch ben er nog niet zo in thuis met de ei sprong aangezien ik dat nooit voelde ( dit keer wel ) en ook nog niet zo thuis in die ovulatietesten wat denken jullie zit ik goed
welkom mama, ik zou nog wel een paar dagen door gaan met testen en iig na de eisprong ook nog even klussen.
Hee Meiden, @ Nonaches: mooie ketting meis, ik wilde de ketting eerst ook, maar vond het zonde van mn geld hihi. Maar hij is en blijft mooi!! Kheb een muziekballetje (zwangerschapsketting) van manlief gekregen. Dat kostte minder en daar was ik het wel mee eens. @ Minniii: ja dat word samen taart eten @ Hier: De 9 weken weken hebben we ook weer gehaald ( volgens officiele berekening ) Nu lekker vrij tm maandag, maandag naar de VK, dinsdag werken en dan woensdag echo en ben benieuwd wat er woensdag uit de echo komt haha kwa meeting hoever ik ben. De eerste echo was ik -1 dag, de 2e echo +1 dag.
mama, welkom hier. Het is hier supergezellig, en je bent welkom hoor. Je zit goed qua klussen hoor, wel nog eventjes doorgaan he? Je weet maar nooit. Spannend. Sher, ja zo'n balletje is ook leuk met zo'n ringeltje erin haha of hoe je dat ook noemt. Ik heb ook zo'n ketting. Had ik toen gekocht toen ik zwanger was (en helaas mk kreeg). Maar heb ik nog steeds. Leuk maandag naar de VK. Ben je daar met je vorige zwangerschap ook geweest of niet? Hoop dat je een leuke vk hebt. En woensdag echo, spannend. Zie dat je ook afspraak hebt voor een geslachtsbepaling, supergaaf. Ga je het bekend maken of niet? @hier, m'n ogen gaan stuk beter, die druppels werken prima, geen last meer van! Ben ik echt blij mee. Dus nog even paar dagen door druppelen zodat het niet ineens weer terug komt. Vandaag lekker bezig geweest in huis (lekker weer wat energie). Was gedaan, opgeruimd, onkruid uit de tuin gehaald, stond nog een afwas (ja helaas geen vaatwasser). Morgen nog even wat boodschappen halen en taarten. En zondag jarig!! 25 jaar hihi. Heb altijd tegen mezelf gezegd (omdat ik al jong een kinderwens had) dat ik voor m'n 25e moeder zou worden. Nu heb ik wel een mk gehad. Maar hoop wel dat ik deze ronde zwanger word, dan ben ik technisch gezien misschien wel bevrucht voor m'n 25e hihi. Nouja en anders is op m'n 25e ook geen ramp hoor hihi.
@ Char, al je smiley's zeggen dat je een blij persoon bent !! Ik heb nu een andere VK helaas, ben verhuisd van wijk. We weten nog niet of we het geslacht bekend gaan maken. Bij de eerste wilde ik het voor ons houden, mjaa manlief kon z'n mond niet houden haha. En uiteindelijk maakt het eigenlijk nie uit, want de naam en hoe het eruit ziet is altijd nog een verrassing . Maar denk dat ik het hier gewoon vertel
@ minii, wat grappig dat je dezelfde hebt!!! I love him!! Toen ik bezig was met zwanger worden, had iik de voetjes aan achterkant..zo had ik altijd bij me @ mama, welkom meid!! Het is een drukke kleystopic (vooral doordeweeks), je bent van harte welkom..misschien leuk om kort iets over jezelf te vertellen, zoals hoe oud je bent etc.. Je zit met klussen Ëker goed, maar je moet nog wel goed doorklussen.. @ charise, gek meisje toch blijhoofd hahaha 25 alweer, op naar 30 hahha lol, nee geintje ..is mooie leeftijd voor kinderen!! Hoop op knaltest voor je!! @ shër, meid spannend he die echo en gefeliciteerd met de 9 weken!! Nog ff en dan tweede trimester...gaat zo snel ... @ kwaaltje, jeetje, ben veel misselijk, maar waterijs helpt goed! En erg moeee hoe gaat bij jullie?? @ echo, mijn vriend zou eigenlijk dinsdag niet mee gaan, maar hij kan toch..yeaaah lekker samen !!! Vind fijn om alles samen te doen Heb zo'n lieverd, hij ïs overal bij en we zijn eccht samen zwanger ook zo leuk om te zien en te horen als hij verteld over de tweede echo, dat bewoog enzo en dat hij niet had verwacht...zooo lief!!!
tuurlijk wil ik me wel even voorstellen ben mandy 31 jaar kom uit het zuiden van het land getrouwd al 10 jaar in juli en 14 jaar samen met mijn partner ben al mama maar omdat ik heel jong mama ben geworden en het niet echt bewust heb meegemaakt ( door de leeftijd ) en van heb genoten willen mijn man en ik graag nog een kleintje nu we wat ouder en wijzer zijn hahahah mijn man was gesterreliseerd en dit is in februarie van dit jaar ongedaan gemaakt eind juni krijgen we de uitslag of het naar behoren gelukt is en of er genoeg zwemmertjes zijn en ook actief genoeg zwemmen dus wij zitten zowiezo nog in een spannende en afwachtende fase maar goed niet geschoten is altijd misgeschoten zeg ik maar en wie weet deze ronde maybe zwanger dan hoeven we ook niet meer voor controlle naar zh
Welkom mandy, jeetje wat mooi dat jullie al zolang samen zijn en getrouwd!! Waren jullie echt jong.. Ik ben nona, 21 jaar, kom uit Heemstede, miijn vriend en ik zijn officieel een jaar samen onofficieel ruim 2 jaar..we hebben net huis gekocht.. We gaan voor ons eerste kindje en ben in ronde 4 zwanger geraakt..nu bijna 12 weken
@ nonaches ik was 17 toen ik zwanger raakte en we waren net n half jaartje samen en 18 toen ik beviel no 2 was er n jaar later na 3 jaar toch nog graag een kindje gewild en dat was ook meteen raak toen heeft mijn man zich laten sterreliseren en raakte ik toch zwanger ( littekenweefsel aan elkaar gegroeid ) toen weer opnieuw laten sterreliseren en nu 7 jaar later willen we heel graag nog een kleintje maar ook omdat de oudste al bijna 13 is en ik absoluut geen zin heb om over 3 jaar al achter de geraniums te zitten ik ben niet zo n persoon en heb al van kleins af aan geroepen ik wil een groot gezin maar goed na deze is het toch echt stop
meiden, kom morgen weer mee kletsen druk druk druk hoe is het met onze zwangere dames?? groeien de buikjes al lekker door? een nieuwe mama er bij zie ik! hoop dat het snel raak mag zijn voor je! charise, al beter lieverd?? sher, bijna echo zie ik! spannend!! nona, nog steeds moe en misselijk kell, hoe is het met je? hier, op het wachtbankje tot de 10e spannend weer!!