Mandy, wat bijzonder zeg. En spannend allemaal. Hoop dat het allemaal goed is gegaan bij je man, en het raak mag zijn deze ronde. Hebben jullie er bij de andere kinderen lang over gedaan? (behalve de 1e dan ). Ik ben trouwens 'Charise', ben 24 jaar (nouja zondag 25 hihi), en ben in juli 2011 getrouwd met mijn lieve man. We gaan voor ons eerste kindje. Ben in juli ook gestopt met de pil, toen gebruikten we nog wel eens condooms, maar ook vaak niet. Nu sinds 3 rondes echt volop bezig incl temperaturen en ovulatietesten. Mijn cyclussen zijn alleen steeds langer geworden, wat erg vervelend is. Ik heb in het verleden een miskraam gehad, met een ex nog. Was toen 21 en is na 10 weken mis gegaan. Nu vol goede moed dus lekker bezig hihi. Ik ga nu m'n vent even mee sleuren naar boven om nog effies te klussen hihi. Morgen weer ovulatietest doen, hopelijk een knaller! En doe voor de zekerheid ook een zwangerschapstest, want op een ander gedeelte in het forum zeiden ze dat het misschien ook door een evt. zwangerschap kan komen dat ik nu positief-achtige ovu testen heb. Maar goed dat idee heb ik totaal niet, maar voor de zekerheid mar effies een testje er tegen aan. Heb er immers genoeg liggen hier haha.
Hee Orchideetje, Ja gaat al een stuk beter schat! Nu ik moe ben heb ik wat meer last van de ogen, maar zo mag mannetje er nog even een druppel in gooien. Hij is nog even aan het mailen naar werk, en wacht tot hij klaar is en dan sleur ik 'm mee het bed in haha. Heb nog niet gewerkt hoor sinds vorige week haha. Nu weekend vrij, en volgende week maar weer aan de slag. Hoe gaat het verder met je? Al klachtjes?
nope geen klachtjes gelukkig! liep vanmiddag leeg onderweg naar huis dus ben heel hard gaan rennen maar was gewoon waterige afscheiding
ja dacht al dat je niet meer was gaan werken aan je fb te zien maar je weet maar nooit he, mocht ik je niet spreken hele fijne verjaardag gewenst! als ik het niet vergeet met mijn geheugen als een zeef zal ik je nog een felicitatiewhatsappje sturen
Hihi klinkt goed... bij sommige is dat een zwangerschaps symptoom. (Bij sommige ook niet, maar ja dat vergeten we gewoon even ). En ja we gaan zeker weten op ROZE!
en zit nog steeds te wachten tot die vent van me eens weggaat voor zijn werk naar buitenland TWILIGHt MARATHON
@ charise van de andere 3 kids ben ik ook meteen zwanger geraakt meteen na t stoppen van de pil en ja no 4 zelfs na sterrelisatie ik slik al vanaf no 3 dus 2003 geen pil meer dus ontpillen hoef ik niet en mijn cyclus is altijd heel netjes op 31 dgn alleen afgelopen maand voor t eerst op 33 dgn
goedemorgen! krampen all over the place pff nog 8 dagen zou wel leuk zijn als ie raak is, dan kan ik een digi doen week later voor vaderdag, ben ik 12 weken op manlief zijn verjaardag dus dan hoort iedereen het gelijk positief blijven denken
Wauw bijzonder dat je meteen zwanger was elke keer. Hopelijk hoef je nu niet al te lang te wachten. Jullie gaan dus voor Beebje 5? Geweldig hoor zo'n groot gezin. Weten de kinderen het? Spannend orchi! Zou wel heel gaaf zijn als het raak is ja!! Hier een flinke tempdip dus denk dat nu mijn ei eindelijk is!! Gisterenavond nog wel geklust alleen zonder redultaat bij manlief, hij had uitgesteld en daarna lukte t niet meer. Wel balen dus als ik nu temp zie. Vanavond dus maar weer. Wanneer springt je ei nu eigenlijk? Met de dip, of met de stijging? Moet mijn ei nu dus nog springen of heeft ie dat al gedaan?
Spannend al die groeiende buikjes! Plaatsen jullie ook foto's ? Ik zit op m'n werk en t is ontzettend saai pff as dinsdag de echo ben er nu alweer helemaal zenuwachtig voor! Jij ook toch nona? Charise hoop op een eitje voor jou! En alvast gefeliciteerd! X
Dank je wel Mariahh! Hier geloof ik nog geen posi ovu, ben nog aan het wachten hihi. Maar het is geen knaller die meteen positief is als ie doorloopt. Misschien vanavond of morgen op m'n verjaardag. Maar geloof nu wel dat ie een deze dagen komt. Alleen is m'n cyclus dan wel weer wat langer.
idd wij gaan voor beeb no 5 maar dan ook echt de laatste het duurt alleen dit keer wel langer hahaha maar zoals ik al zei is sterrelisatie bij man ongedaan gemaakt dus de vraag of t gelukt is is nog altijd de vraag maar eind deze maand de uitslag of er moet al een zwangerschap ontstaan
Op het moment van de ovulatie zakt de temperatuur bij de meeste vrouwen een beetje. Vervolgens zon 12 tot 24 uur na de ovulatie stijgt deze met 0,2 tot 0,5 graad en kun je deze stijging waarnemen in de temperatuurcurve. En dan komen we direct bij het grote nadeel van de temperatuurmethode. Je ziet deze stijging pas als je eisprong al voorbij is. Op de eerste dag van de temperatuurstijging ben je misschien nog net vruchtbaar, maar op de tweede dag al niet meer. Doorgaans ben je te laat met vrijen als je een een stijging van de temperatuur waarneemt. Daarom gaan de temperatuurmethode en het controleren van het cervixslijm hand in hand. Door het verlies van het eiwit-achtige cervixslijm stel je de vruchtbare dagen vast en je lichaamstemperatuur bevestigt de eisprong. De verhoogde temperatuur houdt aan tot de dag voordat je weer ongesteld word. Op dag waarop je ongesteld wordt, zul je merken dat de temperatuur duidelijk gezakt is naar het naar het niveau van de periode voor de eisprong. Mocht je zwanger zijn, zakt de temperatuur helemaal niet, maar blijft dan verhoogd. Dit is één van de zwangerschapsverschijnselen. Is de temperatuur zon 15-16 dagen na de ovulatie nog steeds hoog, wordt het tijd voor een zwangerschapstest. Je bent dan hoogstwaarschijnlijk zwanger.