Dank je wel lieve schat, dat je het allemaal effe opgezocht hebt! Eigenlijk dus vandaag (NU) nog even klussen haha. Heb net tegen manlief gezegd van zullen we ff naar boven gaan? Die zin gebruikt hij altijd als hij wil klussen haha. Maar ja hij moet zo de buurman helpen met een grote steigerhouten bank verplaatsen, en hij zegt zal je net zien dat ie precies voor de deur staat dan. dat is al eerder gebeurd. Nouja misschien daarna nog effies, en anders vanavond maar in de hoop dat het nog op tijd is! Het rommelt nu licht in mijn buik dus dit is eisprong tijd! Wel weer een wat langere cyclus maarja. Hier alles binnen voor de verjaardag morgen.
Mandy, wat gaaf zeg 5 kindjes, hopelijk. Heb je nu jongetjes of meisjes? (of beide uiteraard). Ik heb altijd gezegd ik wil 5 kinderen hihi. Manlief wil er maar 2. En ik heb eigenlijk zoiets van 4 lijkt me erg gaaf. Maarja dan moet er wel de mogelijkheid zijn en de ruimte, en ja het moet ook kunnen. Misschien heb ik na 2 wel zoiets van het is goed zo. Maar 3 of 4 lijkt me fantastisch. Ik heb zelf nog 2 broertjes, dus kom uit gezin van 3 kids. En manlief heeft een zusje en komt dus uit gezin van 2. Is ook maar net wat je gewend bent. Maar groot gezin heeft me altijd geweldig geleken. Maarja we zien wel he?!
Hoi meisjes, Ik ben even niet op zp geweest, heb het erg druk gehad met van alles en nog wat. Vandaag eindelijk een dag niks..... ben echt heeeeeeel erg moe, en vandaag kan ik eindelijk een dutje doen wanneer ik dat wil en me lekker als een zoutzak gedragen. Vanmorgen voor het eerst echt de neiging gehad om over te geven, maar met 5 minuutjes op de rand van m'n bed zitten zakte het gelukkig!! Wat ik wel weet is dat ik even een stapje terug moet doen en aan mezelf moet denken. Even af en toe relaxen en een hazenslaapje doen. @ charise: succes met klussen, hoop dat je straks toch nog even kan klussen. @ orchidee: nog 7 dagen tot testen..... wat is je gevoel erbij tot nu toe? @ de rest: ik ga nu evenn alles teruglezen!
Mariahh! Ik zie dat je heerlijk die 12 weken voorbij bent, super fijn voor je! Die echo dinsdag komt wel goed!
@ Charise... Lieverd als ik je morgen niet spreek alvast: HIEP HIEP HOERAAAAAA !! Geniet lekker van de mooie kadootjes om je heen en de gezellige mensen die langs komen !! En uiteraard stuur ik je wat HCG kado dat je deze maand een mooie ROZE test in handen mag hebben!!
Dank je wel lieve schat! Dat zou het mooiste kado zijn als ik over 2 weken een knal positieve test in handen hou. Dan kunnen we later zeggen: je bent verwekt op mama's verjaardag hihi. (ongeveer dan). Klussen nog niet gelukt nu, maar wel een hele mooie steigerhouten bank in de tuin rijker. Moesten schutting er tussen uit, en bank er door heen sjouwen. Schutting er weer in. De buurjongen verhuist naar Den Haag. Hele aardige knul. Toen wij bij dit huis gingen kijken toen zei hij meteen van kom maar binnen hoor (bij hem) en gezien hoe hij het heeft ingericht. Hebben ook de waarschijnlijk nieuwe buurtjes gezien. Een Marokkaans stel van net 30. Hele aardige mensen. Enne vanavond maar eens klussen. Dus hopelijk wint Nederland met de oefen wedstrijd, dan is manlief in een goed humeur, lol Nouja anders komt het er ook wel van hoor hihi.
ik heb 2 meiden en 2 jongens 1 meid van bijna 13 een jongen van bijna 12 een meisje van bijna 9 en een jongen van bijna 7 ik heb maar 1 broertje en vroeger nooit een band mee gehad nu op zn tijd en daardoor heb ik vroeger een zusje of broertje erbij wel gemist misschien dat daarom die wens er zit een groot gezin gelukkig hebben we er de ruimte voor en heb ik alle tijd voor ze iedereen zegt ook altijd drukke boel bij jullie thuis en hoe doe je dat maar goed je groeit er gewoon in mee dus wij weten niet beter ik vind t ook heerlijk om te zien dat ze altijd wel iemand hebben om mee te spelen of te praten en vooral hoe ze elkaar helpen met alles vandaag weer even ovulatietest er tegen aan gegooid en nog steeds een smiley dus ik denk dat we er wel goed aan hebben gedaan om gister te klussen nu nog maar even paar dgn aanhouden ik heb nog steeds wat last van menstruatieachtige pijn en last van m n borsten ook voelde ik me vandaag de hele dag goed beroerd en moe dus we gaan maar afwachten en dadelijk t wachtbankje op voor de andere dames s6 en veel klusplezier
Geweldig Mandy, mooi verdeeld zo, 2 jongens en 2 meiden. En nog mooi om en om ook hihi. Leuke leeftijden ook. En ook leuk dat ze zo bewust mee gaan maken dat ze een broertje of zusje krijgen. Nog eventjes lekker door klussen meid, dan zit het vast en zeker goed!
ik merk idd dat ze er bewust mee bezig zijn we hebben natuurlijk aan ze gevraagd hoe ze t zouden vinden nog een broertje of zusje en ze waren helemaal hoteldebotel bij de 2 oudste moet ik iedere x lachen als ze een ovulatietest toevallig zien liggen dan denken ze dat t een zwangerschapstest is en dan zeggen ze ja mama ben je zwanger de 3de die is er niet zo mee bezig en de jongste is gewoon lachen iedere keer aan de buik luisteren of er een baby in zit en voor 2 wkn terug vroeg die aan me mama ben je ongesteld ( ja dat krijgt die natuurlijk mee als mijn man of de 2 oudste ernaar vragen ) ik zeg ja hoezo roept die ineens in de auto jippie mama is zwanger ja ga een kind van 6 dat maar eens uit leggen hahahah ik merk wel aan ze dat ze ook heel erg aan het hopen zijn ze zijn ook al aan t vragen mogen we mee naar de echo en mee naar de babydokter en de oudste vraagt iedere keer mag ik dan ook eens zien hoe een bevalling gaat pffff maar daar vind ik haar nog wat jong voor
Betere voorlichting kan je niet geven, als ze een bevalling ziet zal ze tot haar 20ste geen sex hebben, lol.
Hihi wat leuk! Enne ja als jij het verder niet erg vind kan je haar erbij laten natuurlijk. Maar zou wel goed uitleggen wat er gebeurd en evt. wat filmpjes kijken op internet. Het gebeurd vaker. En ook de mogelijkheid geven dat ze weg kan, als ze het niet ziet zitten. Het is wel bijzonder natuurlijk. Ik denk dat ik er ook wel bij had willen zijn op die leeftijd als mijn moeder dan nog een kind had gekregen. Ze hoeft natuurlijk ook niet met haar neus op je onderkantje te staan, ze kan er ook naast zitten en dan als ze wil kijken af en toe. Het is natuurlijk wel prachtig om te zien zo'n bevalling. (als je de pijn even vergeet hihi).
Hee Meiden, Hier ff een berichtje van mij en hoop dat jullie raad weten. Ik zit momenteel ff ineens in een dip moment:S, Hoe het komt... Mag joost weten?? De laatste dagen gaat het allemaal gewoon ff niet zo lekker hier. Man en ik hebben wat woordewisselingen om 'niks', ik irriteer me dood aan zijn doen en laten. Hij is eigenlijk niet anders als anders, maar bepaalde dingen vallen me gewoon ineens op. Zijn het de hormonen, of ben ik gewoon irritand aan het doen Daarnaast maal ik ineens over allerlei dingen, waar ik (dacht ik) allemaal goed over had nagedacht. Begrijp me niet verkeerd hoor, we willen beide graag ons 2e kindje verwelkomen, maar ik voel me gewoon ff 'raar' op sommige momenten en een soort van angst gevoel. Sorry voor mn gezeur hoor....
@ sher ik denk dat nu gewoon je hormonen aan het gieren zijn en dat het dat is, ik herken het heb het ook altijd gehad daarom noemen ze mij altijd hormonenkip, ik ben dan blijkbaar niet te genieten en dat je nu wat angst erbij hebt is ook normaal, ik denk gewoon dat je dipje de hormonen zijn die door je lijf gieren
@mama15: Het is echt een vervelend gevoel en hoop echt dat het snel verdwijnt, heb dit bij de eerste niet zo erg gehad als nu. Man is eigenlijk ook niet anders dan anders, maar ik kan gewoon echt bijna niks van hem hebben en word af en toe echt woest op hem. Ineens komen al zijn 'negatieve' kanten bij mij in beeld en zeik ik hem af. Terwijl ik dat eigenlijk niet wil,maar onbewust gebeurd het. En die angst gevoelens zijn ook best vervelend... Ik heb een hele tijd anti depressieva geslikt vanwege mijn 'verleden' ben daar sinds een tijdje mee gestopt, maar het lijkt wel of de paniekaanvallen terug komen en alsof ik ineens alleen maar kan nadenken over dingen zoals bijv: financieen, hoe straks met 2 kids, wat moet er allemaal geregeld worden etc. Terwijl ik niet ongepland zwanger ben en er hiervoor zeker wel over nagedacht heb.
het zou natuurlijk kunnen dat je dipje ook even een terugval is aangezien ik ook ad heb geslikt en nu nog een hele lage dosering heb die geen kwaad ken, hou het wel even goed in de gaten en trek op tijd aan de bel, maar ik denk (maar goed ik ben geen dokter die dat kan beoordelen) dat het je hormoontjes zijn en als je onverwacht zwanger bent geraakt is het ook altijd even omschakelen en de gedachtes die dan komen van hoe ga ik t doen redden we t wel enz is dan heel normaal, probeer in ieder geval te genieten van je zwangerschap
Dank je wel, hoop ook gewoon dat het de hormonen zijn. Mocht het aanhouden ga ik toch maar is de HA bellen om te vragen of ik miss niet nog een lage dosering moet slikken. Of dat hij een advies of iets dergelijks heeft.
Hee Sher, meid wat vervelend. Ik denk ook zeker dat het door je hormonen komt en ook door dat je gestopt bent met de ad. Inderdaad als het aan blijft houden gewoon even contact opnemen met de huisarts. Dat kan absoluut geen kwaad. En die zorgen over of alles wel goed komt e.d. dat is ook normaal hoor, dat hebben veel vrouwen. Maar twijfel absoluut niet aan jezelf, het komt vast en zeker helemaal goed! Sterkte schat.
Goeiemorgen meiden! Nou temp is weer iets omhoog dus als ie blijft stijgen dan heb ik gisteren mijn ei gehad. Gisteravond laat nog geklust. (eigenlijk al na 12 maar toch maar op gister gezet). Hopelijk was t nog op tijd. Vandaag jarig, 25! Ga even lekker ontbijten met manlief en mn cadeautje uitpakken hihi. Fijne dag!! Xx