Ik ga er trouwens vanuit dat mijn eisprong op dag 32 is geweest nu. Dat denk ik namelijk, omdat ik elke keer alleen maar lichte testjes heb. En ik denk dat die van dag 30 positief is het testje. 31 is weer wat lichter en 32 lijkt ook nog weer iets donkerder. Maar 30 is toch echt het donkerste. Als ik morgen tempstijging heb verwacht ik een kruis bij FF. Maarja dan zit ik dus in de nachtdienst en is temp weer anders elke keer. We'll see. Hier nog een keer mijn testjes op een rij:
@ Minniii: bij de eerste was ik inderdaad onzeker. Nu moet ik zeggen dat ik er pas achter kwam met 10+4 weken :O. Maar de hele zwangerschap en dan vooral de begin periode was ik erg onzeker. Nu bij de 2e merk ik dat het wat minder is. Heb wel vlagen van onzekerheid, maar het voelt anders als bij de eerste. Ben er nu wat 'rustiger' onder. Alleen zijn daarintegen de stemmingswisselingen wel erger als bij de eerste haha . Je moet maar zo denken, alles gebeurd met een reden... Tot nu toe gaat alles nog gewoon goed en voel je je goed. Dat is toch alleen maar fijn ! Helaas hebben we nergens grip op, dus mocht er ergens wat fout gaan, dan kunnen we er toch niks aan veranderen. Klinkt makkelijk, ik weet het.. Maar probeer te genieten meis
Oeh ja Leuk Ik heb nog een foto ?! @ charise,hopelijk zo beter??? Ik reageer vanavond wat langer, moet zo naar vk
sher, ja idd jouw naam bedoel ik. wist niet of ik m hier gewoon mocht noemen vandaar. en vind hem behoorlijk lang haha ik zag je bij minnii en charise op FB, ik zal je straks even toevoegen als je goed vind. Nona, wilde jij het geslacht ook weten of? charise,idd als je cyclus een rommeltje is snap ik dat je naar de huisarts gaat. denk dat als ik mn vriend zover krijg het na de zomer ook maar eens ga doen. ga alleen na mn vakantie eerst echt stoppen met roken zodat hij daar niks van kan zeggen
@ kell, ja ik wil graag geslacht weten!! Ik ben net bij vk geweest..bloedonderzoek.perfect. Weer hartje gehoord!! Bm Ko,t ookal naar coren.. Ik heb in onns huisje nog geen internet
zo weer flink bij moeten lezen had vanmiddag al gelezen en was toen klaar met typen en boem internet weer weg grrrrr nonaches wat leuk zeg die echo en goed om te horen dat alles goed was trouwens ben wel nieuwsgierig wat nub is hier eergister en gister nog ovulatie getest en is nu echt niks meer dus we gaan officieel t wachtbankje op spannenddddd ik heb wel gigantische last van m n borsten ze doen echt pijn grrrr ik klus wel nog ff voor de zekerheid door die van mij het er absoluut geen problemen mee die vind t allang fijn hahahaha die is er volgens mij veel meer mee bezig dan mij af en toe word ik ook gek van hem na het klussen meteen een kussen onder die vot duwen en dan wil die dat ik 10 min omhoog blijf liggen erg he maar goed het is voor een goed doel vanmorgen had ik wel flink even pijn aan m n rechter eierstok weet iemand misschien wat dat kan zijn en ik ben wel nieuwsgierig wie er ook rond de 20ste haar nod heeft vandaag flink thuis aan de slag geweest hele dag staan verven en resultaat al 3 binnendeuren af morgen nog 4 binnendeuren plus kozijn te gaan en dan is de onderverdieping weer heerlijk fris geverfd dan door naar boven en de zolder afmaken aangezien dat de slaapkamer word voor onze oudste dochter zo heeft iedereen zijn eigen slaapkamertje
mijn nod is 21 juni. ben uitgegaan van een cyclus van 33 dgn, net als de vorige 2x. ik kan helaas nog bij niemand echt reageren op fb. vrienden weten nl niet dat we bezig zijn.
Hoi lady's, Nog geen tijd gehad om alles terug te lezen want ben erg druk geweest vandaag! bij de VK was alles helemaal goed, kindje is goed gegroeid, hartje gezien en gehoord en wat is het een drukte makertje!! lag maar te zwaaien draaien koppeltjeduiken en te doen de vk zij nou dat word nog wat jeetje wat is het druk hihi dus de meeting was lastig ( voordeel ik heb 30 min mogen genieten van de kleine) uiteindelijk gelukt met de meeting en het klopt precies 12w5d nu!! bloed& gewicht was goed nu zoon 2kg aangekomen wat volgens de vk netjes was doordat t kleintje zo druk is helaas geen mooie duidelijke foto's dus denk dat de NUB niet of slecht te zien is maar toch post ik ze !! op de ene foto zie je het handje ( zwaaide naar papa) met precies 5!! vingertjes eraan hihi
Wat een mooie echo's mariahh!! De onderste foto is wel duidelijk, als ik goed gelezen heb op internet is dat witte streepje de NUB. En die wijst naar beneden toch? Dus ik zou gokken op een meisje !!
@ mariaj, wat een mooie foto's..ik denk dat je een meid krijgt! Ik zal morgen op werk even uitgebreid reageren xx
dank je dames ik kan het namelijk totaal niet zien hihi! spannend hoor ben benieuwd of het klopt! heb 25 juni een pretecho en die vrouw zij dat ze dan voor 80% al het geslacht kon zien met haar apparatuur ben dan 15w3d dus ben erg benieuwd anders moet ik wachten tot 30 juli dan is mn 20 weken echo
oh ja nona jij hebt echt geweldige foto's ook fijn dat alles goed was hihi jij al een afspraak voor de 20 weken? xxxxx
Mariahh, mooie echo's ook. Dat handje.... zoooo schattig!!! Bijzonder he? Echt al die vingertjes. Het is zo compleet al. Ik vind je echo lastig te zien, want twijfel of dat ene de nub is. Als het wel zo is, dan is het inderdaad een meisje. Fijn dat alles goed is met je beebje! Nona, bij jou vind ik ook lastig, want kan het ruggegraatje niet goed zien. Als ik bij de laatste echo uit ga van het bovenste stukje ruggewervel dan denk ik weer een jongetje, maar als ik mee loop met hoe het beebje ligt dan is het weer een meisje. Nouja 50% kans op beide he? hihi. Wat fijn dat alles verder goed is meid! Mijn NOD is op 15 juni denk ik zo. Als ik kijk naar eisprong op dag 32 (als ie dan is) dan hebben we helemaal niet goed geklust. Dit is een verloren maand ben ik bang. Nouja we wachten wel af en ik ga er niet teveel vanuit. (Al hoop ik stiekem van wel hahaha). Nog 11 dagen tot NOD. (of ik moet ineens toch nog een ei krijgen haha).
Ik ga trouwens vannacht weer de nacht in. 2 weken ziek thuis geweest, dus is wel weer ff wennen om weer te gaan werken. En er kan zomaar een hele hoop veranderd zijn op werk. 3 nachten te gaan weer. Manlief is zenuwachtig voor het voetbal hahaha.
@ charise,het is afwachten, met 20 weken echo weet ik het @ mariah, ik heb 2-8 de 20 weken echo en over 4 weken controle vk Heb iig verlaagd risico
spannend nona! we zitten steeds dicht op elkaar met de afspraken! fijn dat t goed was charise ja he, t ruggegraatje was ook zo mooi te zien netjes onder elkaar zonder gaatjes of afwijkingen ertussen en dat handje gelijk in beeld hihi t leek echt alsof het zij hoi papa en mama hier ben ik maar met de foto's was het gewoon lastig omdat het te druk was.. heb 25 juni een pretecho dus ben benieuwd of ze dan al t geslacht zien! mn gevoel zegt nog steeds een meisje maar twijfel gewoon omdat ik me er niet op durf in te stellen en mn vriend zegt dat t een jongetje is hihi afwachten dus! xxxxxx succes op je werk