wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    dames wat leuk voor jullie het is echt leuk om naar die dingen toe te leven dat had ik ook altijd als ik voor echo mocht gaan of op controlle bij de vk, vond t altijd zo jammer dat je in het begin maar zou weinig mag/kan gaan gelukkig heb ik hier een vk praktijk gevonden die vaker afspraken maakt en waar je vaak echo's krijgt alleen nu nog zwanger raken
    in ieder geval goed om te horen dat alles goed was met jullie babytjes
    geniet ervan want het is zo weer voorbij die mooie buikjes en dat gekriebel in de buik van zo n klein hummeltje want na 9 maandjes ligt t dan op je buik

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    duik zo lekker mn bed in.
    morgen weer werken.gelukkig een rustig weekje.
    maar 2 daagjes werken, weekend vrij.maar volgende week een erg drukke week. vrijdag lekker naar de sauna.
    zou eerst voor vrienden verjaardag vieren maar t wordt niet egt mooi weer dus moet dan een partytent en alles gaan regelen.
    dus heb t verzet, als ik t nog door laat gaan.
    komt me met geld nu ook wel even goed uit voordat we op vakantie gaan.

besloten om vanavond niet te klussen.
    heb 3 avonden achter elkaar geklust maar zit 2 dgn voor mn ei.
    wel riskant maar ff een pauze. kunnen de zaadjes zich ook ff goed ontwikkelen.
    dadelijk weer 3 avonden te gaan.

charis werk ze, de rest wel trusten.
    mogen wel allemaal fijne dromen hebben vannacht

3. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Ik weet niet waarom ik de drang had maar ik heb zwangerschapstest gedaan
    Met predictor of hoe je t ook noemt en heb een duidelijk licht streepje
    Hoe betrouwbaar is deze test
    Ik wilde morgen met kruidat testen maar ergens durf ik niet bang dat vals alarm is
    Pffff wat. Moet ik nou
    Streepje was er binnen 5 min
    Ben een beetje van m n stoel gevallen ik durf nog niet te geloven
    Toch morgen maar even voor de zekerheid testen dan maar

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee Mandy,

Heb je een foto? Je zit wel op gek punt als je nu sl positest. Dan is ei al vroeg geweest of je test al heel vroeg posi.
    Zou toch testen vandaag
    Dan weet je waar je aan toe bent meid. Heb geen ervaring met die test qua betrouwbaarheid.

Succes!! Xx

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Sorry voor de typfouten, zat in de bus op telefoon online.

Ik ga nu lekker mijn bedje in, het is heerlijk slaapweer.
    Hopelijk werkt mijn temperatuur mee als ik ga meten straks en hopelijk een kruis bij ff.
    Mijn banner klopt niet, had veranderd maar nu staat er dag 35, maar zit op dag 36 van de cyclus. En ik denk dat ik 4 dpo ben.
    Of ik moet toch ineens nog een duidelijke eisprong krijgen. Denk dat ik nog effies door test met ovutestjes voor de zekerheid.

Fijne dag vandaag meiden!!
    Xx

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    slaap lekker meid!!!!

7. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Oh jeetje meid!! Wat spannend, ik hoop het voor je!! Maar wat charise zei, wel gekke tijd zeg!!!

Ik zou maar de kv2v5 doen..dan heb je meer zekerheid of het geen ignedroogd streepje is!!

Duim voor je!!

8. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    goedemorgen dames nou begin maar nooit aan die predictor test
    gister positief vanmorgen negatief
    ik teste zo vroeg omdat ik zo n pijn aan m n borsten heb niet normaal en ze gespannen en zwaar zijn erger dan normaal
    ik d8 misschien toch zwanger geraakt vorige maand en ongesteld geweest
    ik w8 met de kruidvat test ik ga nu gewoon netjes op t bankje zitten en w8 tot m n nod

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Meid wat jammer zegg!!! Misschien is hij over enkele dagen toch nog positief meid!!!

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo jullie hebben aardig doorgekletst gister avond... hihihi heb heel de ochtend erover gedaan om tussen het werk door steeds wat terug te lezen..... Ik probeer een beetje gericht te reageren maar ik zou best vanalles door elkaar halen en mensen vergeten... Alvast " sorry " hiervoor.

@ Nona en Mariah.... Wauw de echo foto`zijn echt mooi hoor!!! wees maar trots op jullie beebjes.... En zoals het er nu uitziet allebij een meid!!! hihihihi Leuk !!!! Ben benieuwd of het goed is.

Ik nog 8 dagen dan mag ik me beebje weer zien.... Als het goed us en ne termijn loopt goed ben ik rond de 11 weken, en ik hoop dat ik dan ok zo mooie zijwaards echo kan krijgen.... En dat ik een beebje hebt met een mooi kloppend hartje nog steeds en waar alles erop en eraan zit.

@ Char... Ik denk ook dat je ei die dag geweest is... Ik heb er veder geen ervaring mee maar die streep is inderdaad het dikste..... Dan zit je nu op het wachtbankje.... Spannend he....

@ Sher..... Ja dat dacht ik al dat je het bij de eerste allemaal net een tikje spannender en enger vind.
    Gelukkig ben je nu wat geruster.... Zo hihi dat was zeker wel onwijs lekker dat je bij de eerste al 10w5 was toen je erachter kwam.... Dan ben je maar een paar dagen in spanning nog hahahahaa ..... Heeerlijk....

@Hier.... Morgen 10 weken.... De eerste week dat we met 2 getallen tellen yeeaahhhh dat is echt wel een grote mijlpaal..... Dan nog 2 weekies en zijn we SAVE!!!!!

@ Andere meiden, Voor de meiden die op het wachtbankje zitten...?!? Spannend he.... Erg moeilijk om geduldig te blijven he hihhih....
    Voor de meiden op hun ei wachten..... Klusze!!! hahahahaaha

xxxxxxxxxxx

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Yes mini morgen de 2 getallen in! Loop precies 3 weken voor op jou dan :)

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Goeie middag lieve meiden:D

@mama15 spannend hoor dat je een posi test hebt :), ben benieuwd naar de foto!

@ hier : vanmorgen een mooie echo gehad en een kindje gezien wat erg druk aan het bewegen is hihi :D! Heb een filmpje gemaakt voor manlief, omdat hij niet mee kon helaas. Kan ik het filmpje hier ook plaatsen?? ben hem wel aan het uploaden op facebook. maar heb geen idee of ik hem hier kan neerzetten :)

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hier een fototje van onze kleine uk vanmorgen :)

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Mariah.... Ja je loopt precies 3 weken voor hihhi..!! Leuk... Ben zo blij als ik ook op de 12 zit!

@ Sher.... Ahhhhhhh wat super leuk!!!!!! Mooie echo.... Heb je ook een zijwaards foto gekregen? of niet om gevraagd....? Jemig je ziet echt al dat alles erop en eraan zit he.... Nu ben ik helemaal benieuwd naar mijn echo volgende week want als het goed is lopen wij gelijk hihhi.......

Ga zo gelijk spieken op FB.... :D
    Duimen jullie voor mijn echo volgende week!!!!!!

@ zwangeren.... Nu morgen 10 weken en draag deze week al een zw broek???? Vroeg he.... Ben ik nu gewoon zo snel dikker geworden van het brood en aardappels eten wat ik normaal niet doe of van me beebje... Gewone broeken knellen echt al af... En zitten niet meer lekker! Manlief zei gister heel lief haal van het weekend nog maar een paar van die broeken hahahaha.

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik vraag de zijwaarts echo met 12 weken :)!! Ja ik ben ook echt benieuwd naar jou echo. Was zo grappig om te zien dat het kindje al echt druk aan het bewegen was hihii.

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
  17. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ sher.... Super mooi ik heb je filmpje al gekeken via FB... Echt heel leuk hihihhi...

Hoe groot was je beebje nu? 2cm?

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik geloof 2.58 cm

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    mooi filmpje hoor sher.

hier net na werk ff een ovutestje gedaan. en jeuj positief.
    vnaaf weer aan de klus. baal alleen dat ik gisteren toch besloten heb 1 dagje over te slaan, maarja niks meer aan te doen.

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sher... Hihihhihi wat leuk al bijna 3 cm!!!! Gaat snel he...

@ Kell.... Jeetje jammer dat je gister niet geklust hebt.... Vanavond dan maar goed klussen en fietsen he!!!!!!!!!! hahahaha

xxxxxxx

Deel Deze Pagina