wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Minniii: Ja echt grappig om te zien.

@ kell: dat word party'en vandaag/vanavond..:D SUCCES en doe je best he hahaha

2. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    wat leuk om al die fototjes te zien van de echo het kriebelt gigantisch bij mij maar goed gister positief test vanmorgen met de predictor negatief en die van het kruidvat ook dus iets klopte er gewoon niet met die test van gister snap er ook niks van maar goed we wachten geduldig af ben ook blij als het de 27ste is dan krijgen we tenminste ook duidelijkheid of de herstel operatie ( sterrelisatie ongedaan ) gelukt is want nu blijf je maar afwachten of het raak is met zwanger worden

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kell, dat geeft niet hoor dat je gisteren 1 dagje over geslagen hebt. Meestal springt je eitje 1 a 2 dagen na je positieve ovulatietest.
    Nu heeft je mannetje weer een goede voorraad nieuwe zaadjes aan kunnen maken en dus vanavond een goede lading om af te vuren, hihi.
    Niet druk maken hoor. Als je nu bij wijze van 5 dagen achter elkaar zou klussen zou ook weer teveel van het goede zijn.
    Met een positieve ovulatie test om dan iets van 3 dagen achter elkaar te klussen kan wel.
    Maar om de dag is prima! Succes!! :D

Sher, mooi dat echofoto'tje en filmpje! Echt al een mooi mensje. :D

Hier is temp trouwens gestegen, maar nog geen kruis gehad van FF. Nu kan ik ook aanklikken dat hij mijn positieve ovulatie test als uitgangs punt gaat gebruiken.
    Maarja ik wacht nog eventjes af.

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Check mijn tempkaart, ik krijg een half kruis als ik aangeef dat FF uit moet gaan van positieve ovulatietest.
    Haha beetje vaag. Want ik zou juist denken dat mijn ei dus een dag later is gegaan.
    Maar daar kijkt ie dus niet meer naar.
    Ze raden het ook niet aan hoor om het op deze manier te doen. Maar was even nieuwsgierig wat er zou gebeuren. ;)

5. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames weer wat bij gelezen, ik houdt het gewoon niet bij!!
    Verder wordt ik echt moedeloos van het rekenen en klussen 'op tijd' hahahah
    Afgelopen maand had ik hier bij die calculator gekeken: de 14e beetje vruchtbaar 1x geklust, 15e vruchtbaar 2x geklust, 16e erg vruchtbaar 2x geklust, eisprong 17e 1x geklust.... Maar nee.. Nog steeds geen beebje *zucht*

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ babbii ik herken me zo in jou gevoel het klussen iedere maand maar weer ( terwijl mijn man het absoluut niet erg vind die hoopt dat het nog even duurt kan die lekker lang klussen zegt die ) ook ik heb wel eens zoiets pffff alweer maar goed hij weet me wel iedere keer in de stemming te brengen maar ik hoop ook vlug op een babytje normaal had ik altijd zoiets alweer ongi en nu duurt het een eeuwigheid

7. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mama15, mijn man vind het ook niet vervelend hoor het klussen hahahaha en nu ik mijn 'bonusdagen' (zoals we het noemen) met hem deel is ie helemaal fanatiek :) en ik vind het ook niet echt vervelend hoor, maar toen ik afgelopen keer ongesteld werd had ik wel echt even zo van 'goddamn hoeveel sex moeten we hebben voor we eens zwanger raken?!'
    Maar ja.. Daar hebben we helaas geen invloed op, maar ik hoop dat we niet meer zo heel lang hoeven te wachten :(
    En de 'bonusdagen' van deze maand staan weer gemarkeerd op de kalender hahahahah

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    charise, had idd zelf ook t idee van ff goede zaadjes aanmaken.
    volgend mijn app springt morgen mn ei dus wil nu weer 3 dgn klussen.
    maar of vrijdag wat wordt met het voetbal id kroeg.
    vriend heeft nu hoofdpijn dus moet erg goed mn best gaan doen want t moet gewoon gebeuren vnaaf. dus als jullie niets meer van me horen vanaaf......

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Babbii, je moet ook niet teveel sex hebben he? Ik lees net dat je iets van 6/7 keer in 4 dagen tijd geklust hebt. Dat is echt wel een beetje teveel.
    De zaadvoorraad bij de man word maar elke 24-36 uur ververst.
    Dus om de dag is het beste. Als je rond je vruchtbare periode een keer 3 dagen achter elkaar klust is geen probleem. Ook wel goed, maar ja niet meerdere keren en ook nog elke dag meerdere keren. Dan heb je geen verse goede sterke gezonde zaadjes meer.
    En zaadjes overleven vaak ook wel een tijd in de baarmoeder.
    Dus met om de dag ligt er altijd nog een voorraadje te wachten en heb je daarna weer een verse lading sterk zaad!

Gebruik je al ovulatie testen of temperatuur je?
    Want misschien zit je wel elke keer rond de verkeerde tijd te klussen. Zo'n kalender op internet is echt niet altijd betrouwbaar, die gaat uit van gemiddelde. Maar misschien heb jij bijv pas 10 dagen voor je menstruatie een eisprong ipv 14. Dus dan zit je er toch naast.

Succes!

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Babi ik lees dat je aardig aan de klus bent maar dat is helemaal niet zo goed hè mop.... Het beste is om de dag en in je meest vruchtbare dagen max 1x perdag

Gun jullie zelf een beetje rust want dit is niet natuurlijk meer hahaha

De maand dat ik zwanger raakte hebben we het vanaf dag 8 tot dag 18 om de dag gedaan met 1 uitschieter van 2 dagen achter elkaar.... Dat is echt het beste ....

Iedere gyn zal dat ook aanraden.... Zo wordt hè toch dood moe van het klussen hihihi

@char.... Ahhh wat een ingewikkelde cyclus hihihi wie weet wel een heel goed teken voor je deze maand! Ik hoop het zo voor je ....

@mami.... Frusterend af en toe hè...... Snap het volkomen

Xxxx

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

meiden, ik kom officieel niet meer meekletsen, word me teveel tussen alle topics en buiten dat zijn jullie zo druk met echo's en op jullie roze wolk dat ik tot 4x toe genegeerd word, en dat voelt niet echt leuk kan ik je zeggen :(

ik wil jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen voor degene die dit wel leest dan ;)

ga jullie goed meiden en spreken elkaar vast wel ergens op zp :)

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Orchi: Ik heb je niet bewust genegeerd hoor meis?? Sorry als dat wel zo over is gekomen :(

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    @ Klussen: Mij is ook verteld dat je het beste om de dag kan klussen. Kwa cyclusdagen gaven ze bij de fertilliteitspoli aan : tussen cyclusdag 10-20 om de dag klussen dan zou je goed moeten zitten.

Succes in ieder geval meiden :)

14. orchideetje

nee weet ik ook wel en heb het nog even aangekeken, maar zelfs toen ik een hint liet vallen was er niemand die het opviel :)

neem jullie niets kwalijk, weet dat het niet bewust gedaan is, voelt alleen rot als je 4 berichtjes plaatst gisteren en er gewoon 6 pagina's doorgekletst word ;)

nogmaals neem het niemand kwalijk, jullie zijn gewoon allemaal lekker aan het genieten :D

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik denk dat ik niet goed heb opgelet, heb wel zien staan zal nog is langskomen of zoiets... Maar wist niet waar het over ging...:(

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Sorry lieverd, ik heb het ook niet expres gedaan. Vind het ook zo druk om alles bij te houden! Het is erg veel en in het NOD topic word ook zo enorm door gekletst.
    En hier ook af en toe. Maar we houden contact he schat.
    Gisteren had ik sowieso amper tijd. Bezoek en toen buurjongen langs en na het eten nog even geslapen e.d. En toen werken.
    Sorry meid, hoop en duim zo erg dat het raak is deze maand!!

17. orchideetje

klopt, 3 pagina's daarvoor had ik al 3 eerdere berichtjes achtergelaten ;)

maar is helemaal niet erg meiden, net als wat charise zegt, het is erg druk om meeerdere topics bij te houden, en dan vind ik dit toch wel de moeilijkste aangeien meeste van jullie allemaal zwanger zijn ;)

knuffels van mij!

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    orchi, heb idd het berichtje van ik zal nog eens langskomen ook gelezen maar snapte m niet. dacht dat je t prive tegen iemand had.

snap heel goed dat t vervelend om mee te praten met de zwangeren die op een roze wolk zitten. vooral als er niet op je berichjtes gereageerd hebt.
    zolang er ook nog niet zwangeren inzitten klets ik gewoon mee.

hoop dat ook jij snel een posi test hebt.
    zie je in t nod topic

19. orchideetje

charise, tuurlijk schat, we hebben app ;) samen roze was de deal! :D

20. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    HOi orchi.....

Wat jammer schat maar ik snap je volkomen.... Ik heb je gister gelijk antw gegeven toen je me vroeg waarom ik weg was op fb... Snap het nog steeds niet.... Gelukkig heb ik je weer:p.....

We houden anders gewoon contact via Facebook! Heb vanavond heerlijk genoten van je kleine meisje die je badkamer mooi versierd heeft hihihi.....

Ik hoop niet dat je het idee heb dat ik je expres genegeerd heb.... Ik ga het morgen gelijk allemaal terug lezenaar ik hou je altijd vaak in de gaten maat was gister ook erg druk op werk.....

Deel Deze Pagina