Ik heb het allemaal even terug zitten lezen en je hebt helemaal gelijk orchi..... Iedereen was zo vol van alle echo's..... Sorry Ik zelf was gister wat ik al dacht heel weinig online ik heb maar 3 berichten geplaatst waarvan 1-tje ook naar jou... Ik denk dat ik het daarom niet zo door heb gehad omdat het zo druk was op werk en ik de avond was ik ook niet online.... Vanmorgen in me eerst bericht geef ik ook aan dat ik alles in stukjes heb terug moeten lezen over de hele ochtend omdat het weer zo druk was en ik dus alles door elkaar gooi.... Ook vanmorgen is het me daardoor niet opgevallen door het tussen het werk door alles terug lezen.... Voel me wel ellendig want wil niet dat je een rot gevoel heb.... Ik mag je graag! Meiden ik ga me bedje in! Wellusten voor iedereen..... Kusasss
@ orchidee ik kan ook best je reactie en gevoel begrijpen er zijn toch al aardig wat zwangeren en dan baal je als je t zelf nog niet ben tenminste ik heb dat maar ik probeer ook gewoon gezellig met de dames mee te kletsen ook al heb ik wel eens het baal gevoel waarom ben ik nog niet zwanger en er word idd al flink gekletst over het zwanger zijn en de echo's maar kom op meid laat je hierdoor niet uit het veld slaan er zijn namelijk ook nog dames ( like me ) die nog niet zwanger zijn en regelmatig iets plaatsen ik zie dat jij over paar daagjes kan testen SPANNENDDDDD heb je al ergens last van ik moet geloof ik nog een dikke 10 dgn w8 om te testen had van de week zoals je misschien gelezen hebt een positieve test van predictor daarna 2 negatieve maar we wachten hier netjes maar af hoewel ik het best klote vind iedere x dat afwachten pfffff, heb ook tegen m n man gister gezegd als deze maand ook niks is dan hou ik op met t verplicht klussen aangezien ik vanaf dat ongi weg is om de dag ben aan t klussen ik hoop echt de 27ste op meer duidelijkheid over de zwemmertjes van m n man
Mijn bedoeling is het in ieder geval niet om jullie 'jaloers' te laten worden of juist rot te laten voelen. Ik denk dat de meeste hier wel weten hoe moeilijk het kan zijn om een kindje te krijgen.. Ik in ieder geval wel, wij hebben jaren over een 2e gedaan omdat moeder natuur even niet mee wilde werken. En snap jullie gevoel volkomen. Ik hoop voor jullie dat jullie ook deze maand gewoon positief testen en dat we gezellig met ze alle kunnen blijven kwebbelen
@ orchi: heb je trouwens al een kv2v5 testje gewaagd? Of wacht je nog even met testen tot je NOD? Duimpjes draaien !!!
Goedemorgen meiden, Lekker geslapen allemaal? Ik heeeerlijk want wat een lekker gevoel VANDAAG 10 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoals de vrouw van MvM op 7 mei uitlegden komt er deze week een check voor me beebje... Mocht het beebje alles hebben wat het nodig heeft om te leven gaat alles goed zo niet dan wordt het afgebroken.... Dit is de aller laaste fase waarin het afgebroken kan worden.... Spannend he....!!!! Duimen jullie alsjeblieft nog even 2 weken heeeeeeeeeeel hart voor mijn en SHER!!!! hihihi... Sorry voor de niet zwangeren om ons heen...... dat het weer over de zwangerschap gaat... Ik heb er toch een heel naar gevoel bij.... Ik snap jullie reacties en ik weet dat het soms heel moeilijk is voor de niet zwangeren want wij hebben allemaal ook ons best gedaan om zwanger te worden en nu het zover is zijn we daar gewoon iedere minuut van de dag mee bezig.... En eigenlijk voel ik me nu steeds schuldig als ik wat over me zwangerschap wil neerzetten........ Of me kwaaltjes met jullie wil delen. Ik denk ook niet echt dat dat de bedoeling is en misschien moeten we anders ons Topic maar voortzetten in een andere categorie???? Dit is niet wat ik wil want ook met de niet zwangere onder ons voel ik een band..... ( We kletsen toch al een heletijd met ze alle ) en ook wij ( ik, maar ik ga er vanuit dat ik voor alle zwangeren praat ) leven ons mee en in voor de niet zwangeren...... Alleen soms als we een echo hebben gehad of er is weer iets nieuws gebeurd gaat het daar over omdat het voor ons ook allemaal nieuw en spannend is. Ik wil me daar niet schuldig over voelen. Vind het een hele nare situatie en moest er steeds aan denken vanacht als ik eruit moest om te plassen.... Weet niet echt wat ik ermee aan moet.... Als ik me schuldig blijf voelen trek in mezelf terug!
@ Minniii: Gefeliciteerd meis ! En van die checkup dat wist ik niet joh, wel intressant om te weten.. Ik denk dat we nu wel duidelijk zijn geweest in hoe we denken en dat we de meiden volkomen snappen die nog niet zwanger zijn.. Maar minniii ook wij hebben zo gezeten en kunnen en mogen ons geluk ook best delen vind ik. Misschien kunnen we indd beter een ander topic maken en daar gewoon verder kletsen. En dan niet in de periode dat we uitgerekend zijn maar een ander topic want mariahh en nonaches zijn natuurlijk verder en met hun wil ik eigenlijk ook wel blijven kletsen Heb alleen geen idee hoe we het topic moeten noemen en waar we het moeten plaatsen hihi. Je moet je niet schuldig voelen meis, het is het geluk wat je graag wilt delen met anderen. Ik denk dat we dat allemaal wel kunnen begrijpen. Ik in ieder geval wel
Kheb een topic gemaakt... Hoor wel of jullie erin mee kletsen . En niet zwangere.. Jullie zijn natuurlijk uiteraard ook welkom als het zover is ! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/363076-uitgerekend-dec-2012-januari-2013-a.html#post12890874
Inderdaad.... Er is een categorie zwangerschap... Misschien een idee?!?!? Even afwachten wat de andere meiden ervan vinden... Want het is voor mijn niet bij te houden om meerdere topic te volgen gezien me werk en het drukke leven erom heen..... Krijg nu soms al niet de kans om al het geklets terug te lezen als ik een drukke dag heb gehad.... Laat staan meerdere topic's hahahahaha.... Wacht het gewoon even af.....
@ alle zwangere dames onder ons is niet als aanval bedoelt he maar probeer gewoon even aan te geven wat het met je doet en ik mag zowiezo niet klagen met al 4 kids en iedereen moet er idd wat voor doen om zwanger te worden
Meiden heb vanmiddag om 16:00 een afspraak in het ziekenhuis is heb bloed bij het afvegen. Ben heel erg bang dat het fout is. Het is rood bloed dus is niet goed Duimen jullie met me mee?
@ minniii oh nee bij jou ook wat is er toch allemaal aan de hand ik hoop dat t allemaal goed zit bij je en hoop voor je dat t gauw 16:00 uur is en dat je gerust gesteld kan worden en hopelijk niks ernstig is ik ga voor je mee duimen
Neeeeee niet weg gaan hoor!!! dan voel ik me echt buiten gesloten. Mijn straf omdat ik nog niet zwanger ben ofzo. Ik kan er ook niets aan doen. Vind t zo leuk met jullie. Klets al vanaf het begin mee. Ik vind t niet erg dat jullie zwanger zijn. Leuk juist!! We werken er allemaal hard voor.!!! Minniii sterkte! Hopelijk niets ernstigs!! Hier, temp is weer iets lager en ik snap er werkelijk waar helemaal niets meer van!!! ga nu nog effies paar uurtjes slapen.
@ Char.... Ik vind het ook super gezellig hier en wil graag door kletsen met jullie maar wil me niet schuldig hoeven voelen, snap je.... We proberen jullie echt geen oog uit te steken we hebben allemaal in die situatie gezeten en ik weet dat het af en toe moeilijk is... @ Hier... Bloeden is naar wat ik kan zien gestopt.... Was 1x bij het afvegen... Wacht vanmiddag de echo maar af... Geen krampen gelukkig tot nu toe.... Hoop echt dat het niks ergs is en dat ik met een mooi gerustgestelde echo het ziekenhuis uit loop..... Ik zal vragen of ze het extra goed bekijkt want ben behoorlijk geschrokken.... wie weet als alles goed is krijg ik wel weer een foto-tje mee
@ minniii gekkie jij moet je niet schuldig voelen iedereen moet er voor knokken en de een is vlugger dan de ander en is wat er gezegd word sommige zijn al mnd misschien jaren bezig om zwanger te worden en ik weet van mezelf ook dat als je zwanger bent je er graag over wilt kletsen ik heb daar absoluut geen problemen mee dus meiden klets rustig hierover door ga niet een groep verlaten hierom ik vind t ook gezellig hier
Ja gezellig is het hier he mamii.... Ik hoop dat ik vanmiddag ook nog gezellig ben en dat ik goed niews krijg!!! Pff ben op van de zenuwen.... probeer rustig te blijven maar is erg moeilijk... volgens mijn is het wel een goed teken dat ik geen krampen heb en het bloeden is opgehouden en maar bij 1x afvegen is gebleven. Ga zo naar huis van werk......
mini succes vanmiddag! hoop dat er niks ergs is. Ik snap de meiden wel, denk hier altijd ook even 3x na voordat ik wat wil plaatsen omdat je niemand met opzet een ''rot'' gevoel wilt geven. aan de andere kant ook ik heb er 8 maanden voor moeten klussen voordat het zo ver was en lees hier graag met plezier mee .. blijf dus ook hier en verhuis ook mee hihi xxxxxxxx
@ Mariah.... Dankjewel... Ben bet thuis heb lekker een douche genomen en ben beetje tot rust gekomen.... Geen bloed meet gezien gelukkig, dus hoop op een goeie echo dalijk.... Zodra ik wat weet dan laat ik het weten. xxxxx
Oh nee miniii. ik duim voor je!!! @ topic, het liefste blijf ik gewoon in dit topic..want we zijn emt selectief groepje en waarschijnlijk wordt dat andere topic heel erg groot met veel mensen en dat kan ik echt niet bijhouden...ik blijf dus in dit topic schrijven. xx
Hoi Meiden, Owhh my god!!!! Wat een mooi kindje hebben we gezien met een lekker eigen willetje want het was wakker en wilde niet stil liggen hihi... Gelukkig alles is goed en het was waarschijnlijk een gesprongen adertje... Hij heeft de baarmoedermond en alles goed bekeken en alles was goed! hartje klopten goed en het was goed gegroeid..... Hier de foto-tjes
Fijn minniii!! Ben zo blij. Zag de foto's op facebook ook al. Wat fijn ook dat je zo snel terecht kon ook, gelijk gerustgesteld. Meiden kletsen jullie maar raak hoor over de zwangerschap. Ik vind het niet erg. Vind ik erg leuk juist en heb er geen moeite mee!! Dus voel je absoluut niet schuldig om er over te praten.